Mulla ei oo ystävää. Siis ihan oikeaa kunnon ystävää jolle jakaa ilot ja surut. Ja se on aika surullista :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs se ikä vaikuttaa ystävyyssuhteisiin? Mistä sä olet? Ja ole onnellinen että on edes joitain tuttuja, ja niin hyvät välit äippään ja anoppiin. Mul oo ketään siis KETÄÄN naispuolista.

no en mä tiedä, jotenkin ajattelisin sen niin. Tai siis kun niin moni ajattelee et nuoremmat on jotenkin... noh nuorempia, kokemattomampia yms.. ikään kuin vähempi arvosia jopa (?)
Tai sit mä vaan luulen niin
Niin kyllä me äitin kanssa ja anopin kans nähdään useinkin mut ei se siltikään oo sama juttu kuin ystävä..

Mulla ei oo kans kunnon ystäviä, yks vähän parempi vain kouluajoilta (mutta hänellä ei ole lasta ). Vanhempia ei ole enkä ole anoppiin yhteydessä :( Aikaa vietän pääasiassa vain miehen ja lapsen kanssa.

Tiedän tunteen... :hug:
Oma mies on ainut ystäväni... Välillä kaipaan muutaki seuraa, ystävää jonka kans vois puuhailla tyttöjen juttuja.
Jonkinlaisia kavereita on netissä, saa asioista puhuttua mutta ei täysin avoimesti silti. Ei siis ketään jonka luona vois ihan oikeesti käydä kahvilla ja jutustaa niitä näitä... Pitänee mennä johonki perhekerhoon tai semmoseen sit lapsen kans, jos vaikka löytäs kaveria sekä itelle että lapselle. Mä oon kyllä niin älyttömän huono ja hidas tutustumaan, ja huono pitämään yhteyttä, että ei oo toiveet kovin korkealla. Oon vähän luovuttanut...En väkisin yritä enää.

Viimeksi muokattu:
Mulla myös sama juttu... tosin on pari kaveria. En pidä niitä ystävinä vaan kavereina joiden kans jutellaan niitä näitä joskus. Itseäni harmittaa lapsen puolesta kun hänellä ei ole ketään kaveria. Ikää lapsella on vasta 1 vee mutta kovasti on kiinnostunut muista lapsista ja tykkäisi leikkiä heidän kanssa. Mutta minkäs voit....

Oma mies on ainut ystäväni... Välillä kaipaan muutaki seuraa, ystävää jonka kans vois puuhailla tyttöjen juttuja.
Jonkinlaisia kavereita on netissä, saa asioista puhuttua mutta ei täysin avoimesti silti. Ei siis ketään jonka luona vois ihan oikeesti käydä kahvilla ja jutustaa niitä näitä... Pitänee mennä johonki perhekerhoon tai semmoseen sit lapsen kans, jos vaikka löytäs kaveria sekä itelle että lapselle. Mä oon kyllä niin älyttömän huono ja hidas tutustumaan, ja huono pitämään yhteyttä, että ei oo toiveet kovin korkealla. Oon vähän luovuttanut...En väkisin yritä enää.

Hyvällä tuurilla perhekerhoista tms voi saada ystävän, mutta minä myös hidas tutustumaan ja ihan turhaan kuvittelin että sieltä saisin kaveria. Aina ei meinaa löytyä edes hetkeksi juttukaveria. Mutta en ole silti luovuttanut, tärkeintä että lapsi viihtyy kerhoissa.

me käydään perhekerhossa, mutta niissä on jo omat piirinsä ... ja varsinkin kun olen ujohko niin kuin tuolla aijemmin jo aiheesta kirjoitin miksi ja miten.

Hyvällä tuurilla perhekerhoista tms voi saada ystävän, mutta minä myös hidas tutustumaan ja ihan turhaan kuvittelin että sieltä saisin kaveria. Aina ei meinaa löytyä edes hetkeksi juttukaveria. Mutta en ole silti luovuttanut, tärkeintä että lapsi viihtyy kerhoissa.

Mä olen kans vain pari sanaa siellä vaihtanut, mutta käydään koska lapset tykkää kovasti.

itse olen myös yksinäinen. veljen avovaimon kanssa jutellaan jonkun verran mutta en hänellekkään ihan kaikkea osaa ja uskalla kertoa.
tän palstan kautta viestejä vaihdellut muutaman kanssa mutta ne loppuvat heti alun jälkeen. ketään ei kiinnosta lukea kroonisten kipujen kanssa painivan tylsästä elämästä. kaikki pyörii kipujen, kodin, miehen ja 7v pojan ympärillä.

Ei mullakaan, mutta mä olen kyllä sitä mieltä että ystävyys on yliarvostettua. Mä oon tyytyväinen tilanteeseen ja muutamiin kavereihin ja hyvänpäiväntuttuihin.

Yhteistyössä