Mulla ei ole yhtään omaa juttua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lennie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lennie"

Vieras
Olemme raksanneet jo parisen vuotta ja vielä menee todennäköisesti ainakin vuosi. Olen laittanut raksaamisen alkaessa oman elämäni "jäähylle", mutta nyt alan väsyä. Ajatus vielä vuodesta melkein musertaa. Miehelläni on raksaamisesta huolimatta harrastuksia, hyvä niin, saa levätä välillä rakennushommista. Lapsillani on harrastuksia, joihin kuskaamisesta minä huolehdin. Mutta enää ei jää aikaa minulle. Kun mies ei harrasta, hän on raksalla. Minä olen lasten kanssa kotona tai sitten myös raksalla auttamassa sen minkä voin lasten hoitamiselta. Onhan minulla työ, josta pidän kovasti, mutta en oikein sitä osaa kuitenkaan harrastukseksi laskea.

Olen yrittänyt olla stressaamatta miestäni turhilla vaatimuksilla, nalkutuksilla tai huolilla, mutta nyt on varmaan pakko "vaatia" pari tuntia omaa aikaa viikossa, jotta pää saa hiukan levätä. Syyllisyys kuitenkin vaivaa...

[QUOTE="vieras";27324454]Voitko tehdä jotain pientä omaa juttua silloin, kun lapset ovat harrastuksissaan? Vaikka tehdä pienen lenkin tai käväistä kirjastossa?[/QUOTE]

Nuo on sen verran pieniä vielä, että ohjaajien toivomuksesta vanhemmat ovat paikalla. Kiekkokoulussa ja kerhossa ovat. Muutoinhan siinä olisi ihanteellinen tilanne käydä jossain. Ajattelin itse alunperin, että kiekkokoulun aikana ehtisin käydä kuntosalilla, mutta ainakaan vielä ei onnistu.

[QUOTE="Lennie";27325049]Nuo on sen verran pieniä vielä, että ohjaajien toivomuksesta vanhemmat ovat paikalla. Kiekkokoulussa ja kerhossa ovat. Muutoinhan siinä olisi ihanteellinen tilanne käydä jossain. Ajattelin itse alunperin, että kiekkokoulun aikana ehtisin käydä kuntosalilla, mutta ainakaan vielä ei onnistu.[/QUOTE]

Pitääkö sinun tehdä jotain silloin, vai riittääkö jo olet paikalla? Jospa laittaisit mp3:lle äänikirjan tai kielikurssin ja ottaisit aina siitä hetkestä sen oman tuokion? Meillä on ollut samanlainen tilanne aikoinaan ja kyllä kaipasin ihan jotain omaa juttua, ymmärrän sinua.

Yhteistyössä