L
"Lennie"
Vieras
Olemme raksanneet jo parisen vuotta ja vielä menee todennäköisesti ainakin vuosi. Olen laittanut raksaamisen alkaessa oman elämäni "jäähylle", mutta nyt alan väsyä. Ajatus vielä vuodesta melkein musertaa. Miehelläni on raksaamisesta huolimatta harrastuksia, hyvä niin, saa levätä välillä rakennushommista. Lapsillani on harrastuksia, joihin kuskaamisesta minä huolehdin. Mutta enää ei jää aikaa minulle. Kun mies ei harrasta, hän on raksalla. Minä olen lasten kanssa kotona tai sitten myös raksalla auttamassa sen minkä voin lasten hoitamiselta. Onhan minulla työ, josta pidän kovasti, mutta en oikein sitä osaa kuitenkaan harrastukseksi laskea.
Olen yrittänyt olla stressaamatta miestäni turhilla vaatimuksilla, nalkutuksilla tai huolilla, mutta nyt on varmaan pakko "vaatia" pari tuntia omaa aikaa viikossa, jotta pää saa hiukan levätä. Syyllisyys kuitenkin vaivaa...
Olen yrittänyt olla stressaamatta miestäni turhilla vaatimuksilla, nalkutuksilla tai huolilla, mutta nyt on varmaan pakko "vaatia" pari tuntia omaa aikaa viikossa, jotta pää saa hiukan levätä. Syyllisyys kuitenkin vaivaa...