Mulla ei ole astianpesu eikä pyykinpesukonetta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entisessä asunnossani ei ollut pyykinpesukonetta ja pärjäsin vallan mainiosti pesutuvan voimin.
Nykyisessä ei ole astianpesukonetta (tulossa kyllä) ja pärjään oikein hyvin.

Kallis ja kyllä mä näin pärjään, onhan mulla päivät aikaa.

Kun kerta pärjäät niin ongelmaa ei ole. Ja itse kysymykseen niin kyllä monella varmasti on ainakin se pyykinpesukone kun muistaakseni sosiaalihuolto antaa niihin maksusitoomuksia jos ei ole itsellä varaa ostaa, näin ainakin vanhuksilla jotka ei pääse pyykkituvalle esim kerrostalossa. Meillä on sekä astianpesukone ja pyykkikone (ja kuivausrumpu) ja niihin olen niin tottunut, että en haluaisi enää olla ilman. Tiskikoneettomuus vielä menisi, mutta pyykkääminen ei.

Kun kerta pärjäät niin ongelmaa ei ole. Ja itse kysymykseen niin kyllä monella varmasti on ainakin se pyykinpesukone kun muistaakseni sosiaalihuolto antaa niihin maksusitoomuksia jos ei ole itsellä varaa ostaa, näin ainakin vanhuksilla jotka ei pääse pyykkituvalle esim kerrostalossa. Meillä on sekä astianpesukone ja pyykkikone (ja kuivausrumpu) ja niihin olen niin tottunut, että en haluaisi enää olla ilman. Tiskikoneettomuus vielä menisi, mutta pyykkääminen ei.

Muistat väärin. Jos taloyhtiössä on pesutupa, niin pääsääntöisesti turha ruikuttaa maksusitoomuksia.

Tuntuu, että sinulla on ongelma muiden koneettomuuden kanssa.

Kyllä oli ankeaa kun niihin oli tottunut, ja joutui muuttamaan asuntoon johon kumpaakaan ei saanut. Keittiöön ei mahtunut ja vessassa ei ollut systeemejä. Ennen oli ihan tyytyväinen kun roudasi pyykit pesutuvalle ja tiskasi käsin.

Yhteistyössä