Mulla ei ihan aukee toi pääkallo juttu vauvoille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIIVILIINA-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

VIIVILIINA-

Aktiivinen jäsen
05.11.2008
2 374
0
36
Mä oon varmaan liian vanha mut jotenki musta noi pääkallo jutut pienillä ei ole söpöjä..

esim.
http://riemun.huuto.net/auctionimages/5/bb/a44bbef35be2474a1b30133803be5-orig.jpg

...Muistin juuri että onhan tolla meidänki pikku herralla pääkallo body :whistle:

ne on hirveitä...meillä on 4v lapsella 1 pääkallo yöpuku! Ja sekin pakosta, kun ei ollut kaupassa ainuttakaan muuta kuin musta puku jossa valkoinen iso pääkallo ja just sillon yökkärin tarvis!

no en nyt tuomitse ketään joka niitä käyttää,,eipä niistä haittakaan vauvoille ole.
just saatiin lahjoituksena pääkallopaitoja pojalle niin vein ne exälle kun hän tykkää käyttää niitä meidän lapsilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Mä oon varmaan liian vanha mut jotenki musta noi pääkallo jutut pienillä ei ole söpöjä..

esim.
http://riemun.huuto.net/auctionimages/5/bb/a44bbef35be2474a1b30133803be5-orig.jpg

...Muistin juuri että onhan tolla meidänki pikku herralla pääkallo body :whistle:

Pitääkö kaiken sitten vauvoilla/pienillä lapsilla olla söpöä?!? :o Itse en pahemmin mistään söpöistä jutuista tykkää (muutama tietty juttu :kieh: noastaan) ja inhoan vaalenapunaista ja vaaleansinistä ja hempeitä värejä. MIksi siis pukisin lapseni sellaisiin vaatteisiin, joista en tykkää? EIkös kuitenkin aikas moni vanhempi pue lapsensa (sen ikäiset, jotka ei vielä itse osaa valita vaatteitaan ) sellaisiin vaatteisiin, joista itse tykkää? Vai puetko lapsesi sellaisiin joista et itse tykkää? Jotkut aikuiset tykkää pääkallo- ym. rankemmista jutuista ja miksei sitte saisivat lapsilleenkin tällaisia pukea?

Muutenkin tykkään pukea pojua punaiseen, mustaan, ruskeaan, oranssiin ym. mutta sinistä ja varsinkin vaaleansinistä vältän kuin ruttoa :D

Heh, tollasten vaunujen kanssa kun kulkis ihmistenilmoilla niin varmasti sais mummoilta paheksuvia katseita ja ihmisiltä muutenkin reaktioita! :laugh: En kyllä koskaan ikinä ottais tollasia vaunuja vaikka mulle maksettais niistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Hyi hiivatti mitkä menopelit :o :o
Näen silmissäni jonkun satanistin noiden vaunujen työntelijänä :whistle:

Joo, varmaan kaikki, jotka käyttää mustaa on satanisteja. Minusta on kans ihan tyhmää et kaikki vauvat pitäs pukee joihinkin öklön hempeisiin väreihin. Eikö se vasta hassun näköstä oo, jos lapsi on oikein pastellisävyissä ja vanhemmilla goottityyliset vaatteet?

Musta on hyvä et noille "perinteisille" lastenvaatteille on parempiakin vaihtoehtoja.

Greeata !

Mä kans puen pojalle oranssia, ruskeeta, vihreää, keltaista..jne..Se on MUSTA söpöä.

Mut siis mä lähinnä ajattelin tätä sillä tavalla että jotenki tuntuu oudolle yhdistelmälle tuo vauva ja pääkallo(kuolema).. Mut hei, tää on vaan mun aatoksia.

Mä en tod. tuomitse ketään pääkalloilioita satanisteiks ym. Ja saattaisin itsekkin ostaa jonku retro väristyksellisen pääkallo jutun jos se on musta SÖPÖ..

Kunhan vain jäin pohtimaan.. ;)

Eihän kaiken tarvitse olla söpöä ja vaaleansinisen tai vaaleanpunaisen oksettavaa, voi ostaa reipasta ja iloista muutenkin, on urheiluliikkeitä, adidasta ja muuta, punaista, sinistä, vihreää, yksiväristä jne.
mutta en itse ymmärrä miksi pienille lapsille ja aivan vauvoille puetaan pääkallo-vaatteita tai hirviöpuseroita, mustaa, pirunsarvi-pipoja. Ne eivät ole minusta edes vitsikkäitä tai hauskoja, lähinnä rumia, vastenmielisiä.

yöpaidoista löysin seppälästä kivoja ja iloisia yöpaitoja pojille!! eikä ollut hirviöitä!

Greeata !

Mä kans puen pojalle oranssia, ruskeeta, vihreää, keltaista..jne..Se on MUSTA söpöä.

Mut siis mä lähinnä ajattelin tätä sillä tavalla että jotenki tuntuu oudolle yhdistelmälle tuo vauva ja pääkallo(kuolema).. Mut hei, tää on vaan mun aatoksia.

Mä en tod. tuomitse ketään pääkalloilioita satanisteiks ym. Ja saattaisin itsekkin ostaa jonku retro väristyksellisen pääkallo jutun jos se on musta SÖPÖ..

Miulle nuo pääkallot ei heti tarkoita kuolemaa...joten en osaa sitä silleen ajatela. Mut tietty kaikki pitää semmosia vaatteita lapsillaan mistä tykkää. Ei siinä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Greeata !

Miulle nuo pääkallot ei heti tarkoita kuolemaa...joten en osaa sitä silleen ajatela. Mut tietty kaikki pitää semmosia vaatteita lapsillaan mistä tykkää. Ei siinä mitään.

No ei se mullekkaan sitä sillee merkkaa...Jäin vaan asiaa pohtimaan.. Pääkallo-mätääntyny ihminen, luut jäljellä..

Mutta, kuten sanoin, on sellain itsellänikin ja voisin ostaa jos SÖPÖN löytäisin..
Anteeksi nää krapula huuruiset mielipiteeni
:D

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Eihän kaiken tarvitse olla söpöä ja vaaleansinisen tai vaaleanpunaisen oksettavaa, voi ostaa reipasta ja iloista muutenkin, on urheiluliikkeitä, adidasta ja muuta, punaista, sinistä, vihreää, yksiväristä jne.
mutta en itse ymmärrä miksi pienille lapsille ja aivan vauvoille puetaan pääkallo-vaatteita tai hirviöpuseroita, mustaa, pirunsarvi-pipoja. Ne eivät ole minusta edes vitsikkäitä tai hauskoja, lähinnä rumia, vastenmielisiä.

yöpaidoista löysin seppälästä kivoja ja iloisia yöpaitoja pojille!! eikä ollut hirviöitä!

No mutta jos vanhemmat ei itse tykkää mistään adidaksista tai muista, vaan juuri noista hirviöistä ja kummituksista ja pääkalloista, ni miksei niitä voisi pukea lapselle? Sie et semmosista itse tykkää, joten et pue lapsillesikaan. Mie taas itse tykkään, joten puen pojullenikin. Ja poju itse saapi valita jo vaatteitaan, niin mielummin laittaa esim. mustan fleecehupparin jossa on iso pääkallo selässä, kuin mummin tuoman sinisen mikki hiiri-hupparin.

Greeata !

No ei se mullekkaan sitä sillee merkkaa...Jäin vaan asiaa pohtimaan.. Pääkallo-mätääntyny ihminen, luut jäljellä..

Mutta, kuten sanoin, on sellain itsellänikin ja voisin ostaa jos SÖPÖN löytäisin..
Anteeksi nää krapula huuruiset mielipiteeni

Mittää tarvi anteeks pyydellä :D Mielipiteitä saa ja pitää olla!

Mäkään en tykkää niistä pääkallojutuista yhtään, en vauvoilla, taaperoilla enkä edes isommilla :whistle: :) Muuten kyllä värikkäistä ja kuviollisista vaatteista mutta nuo pääkallot ei jostain syystä ole iskenyt :x
Heh, ehkä ne on jo muodista pois kun meidän lapsi on sen ikäinen että alkais niitä itse pyytää, tosin sitten on varmaan uusi muotivillitys jostain vielä "kamalamman" näköisistä hirviöistä tms. :laugh:

No mutta jos vanhemmat ei itse tykkää mistään adidaksista tai muista, vaan juuri noista hirviöistä ja kummituksista ja pääkalloista, ni miksei niitä voisi pukea lapselle? Sie et semmosista itse tykkää, joten et pue lapsillesikaan. Mie taas itse tykkään, joten puen pojullenikin. Ja poju itse saapi valita jo vaatteitaan, niin mielummin laittaa esim. mustan fleecehupparin jossa on iso pääkallo selässä, kuin mummin tuoman sinisen mikki hiiri-hupparin.

Mä taas en pääkalloista tykkää, enkä hirviöistä yms...mutta poika 2 v 10 kk haluaisi nimenomaan niitä. Kaupasta valitsi itselleen "hiiviöpipon" ja Spiderman-pipon vaikka mä yritin niinku vähän piilottaa niitä selkäni taa, ja näyttää jotain muuta. Snoopy-paitaa mentiin ostamaan, ja tultiin kotiin harmaa-oranssin paidan kanssa, jossa on pääkallo ja rokkikitarat.

Ja mä kyllä otan myös lapsen vaatemaun huomioon, kun ostan vaatteita. Laittaahan tuo päälleen mun rakastamia uusretrojakin ihan mielellään, mutta en ole nähnyt mitään syytä kieltää häneltä pääkallopaitaa ja Spiderman/hirviöpipoa, koska hän itse niistä tykkää =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Mä taas en pääkalloista tykkää, enkä hirviöistä yms...mutta poika 2 v 10 kk haluaisi nimenomaan niitä. Kaupasta valitsi itselleen "hiiviöpipon" ja Spiderman-pipon vaikka mä yritin niinku vähän piilottaa niitä selkäni taa, ja näyttää jotain muuta. Snoopy-paitaa mentiin ostamaan, ja tultiin kotiin harmaa-oranssin paidan kanssa, jossa on pääkallo ja rokkikitarat.

Ja mä kyllä otan myös lapsen vaatemaun huomioon, kun ostan vaatteita. Laittaahan tuo päälleen mun rakastamia uusretrojakin ihan mielellään, mutta en ole nähnyt mitään syytä kieltää häneltä pääkallopaitaa ja Spiderman/hirviöpipoa, koska hän itse niistä tykkää =)

Meil taas pitää saada ton 4vuotiaan hellokissaa ja mä ÄLLLÖÖÖÖÖÖN niitä.. Mut pakko mikä pakko

Meil taas pitää saada ton 4vuotiaan hellokissaa ja mä ÄLLLÖÖÖÖÖÖN niitä.. Mut pakko mikä pakko

Meillä asuu melkein viisivuotias kittynisti :kieh:
Onneksi kittynismi on lievenemään päin; enää se on vain innostus, viime keväänä se oli suorastaan pakkomielle.