Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
No mutta jos vanhemmat ei itse tykkää mistään adidaksista tai muista, vaan juuri noista hirviöistä ja kummituksista ja pääkalloista, ni miksei niitä voisi pukea lapselle? Sie et semmosista itse tykkää, joten et pue lapsillesikaan. Mie taas itse tykkään, joten puen pojullenikin. Ja poju itse saapi valita jo vaatteitaan, niin mielummin laittaa esim. mustan fleecehupparin jossa on iso pääkallo selässä, kuin mummin tuoman sinisen mikki hiiri-hupparin.
Mä taas en pääkalloista tykkää, enkä hirviöistä yms...mutta poika 2 v 10 kk haluaisi nimenomaan niitä. Kaupasta valitsi itselleen "hiiviöpipon" ja Spiderman-pipon vaikka mä yritin niinku vähän piilottaa niitä selkäni taa, ja näyttää jotain muuta. Snoopy-paitaa mentiin ostamaan, ja tultiin kotiin harmaa-oranssin paidan kanssa, jossa on pääkallo ja rokkikitarat.
Ja mä kyllä otan myös lapsen vaatemaun huomioon, kun ostan vaatteita. Laittaahan tuo päälleen mun rakastamia uusretrojakin ihan mielellään, mutta en ole nähnyt mitään syytä kieltää häneltä pääkallopaitaa ja Spiderman/hirviöpipoa, koska hän itse niistä tykkää =)