mull on vielä yks kysymys(mutta ei haukku vastauksia pliis)kysymys koskee strippamista huom!

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja näinköhän:
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
ja hyvin on neito säilynyt vaikka synnyttänyt 2 lasta

sä ilmeisesti oot nähny ton "shown"

juu, ollu vemputtamassa... :whistle:

no joo, mutta siis tosiaanki, kapu, laittasitko oman vaimos tuonne?

joo, AnnaBellin kanssa yhteinen show! :D

:D :D ;) :D

Onneksi olkoon vaan vaimollesi ja lapsillesi........huippu-ukko....:headwall: Ei varmaan mee kauaa, kun palstalla saa "ihailla" sunkin jalkovälikuviasi edestä tai takaa päin.....:kieh: No, mitäpä sitä eivät jotkut ihmiset tekisi huomiota saadakseen ja jopa virtuaalimaailmassa...:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Eihän kukaan suomessa joudu opiskelurahoja tienaamaan strippaamalla, joten kyllä on ihan oma valinta tuo! Varsinkin jos mies käy töissä.

tiedätkö kuinka kauan mulla kestää opiskelemaan jos menen jonnekin,mä yritin kysyä jo pääsenkö mä oppisopimukseen opiskelemaan,vastaus oli ei,mulla pitäis olla hyvät arvosanat :kieh: enkä mä haluan mennä 10 luokaan ,ei kiitos!Mielummin vaikka menen siivoamaan ja tienan rahaa sieltä opiskeluun,mutta en sinne mennyt kun tää vaihtoehto vaan oli parempi ja helpompi ja nopeampi saan rahoja,mitä mä voin jos se tunttu paremmalta vaihtoehdolta...arghhh,en jaksa, :headwall: :headwall:

Tiedätkö, lähes KAIKILLA opiskelijoilla Suomessa on vaikea taloudellinen tilanne ja opinnot kestävät yleensä vuosia. Silti heillä on niin paljon itsekunnioitusta, etteivät alennu työhön, jota eivät pysty tekemään ilman rohkaisuryyppyjä yms. Tässä varmaan on joku kulttuurin mukanaan tuoma ero miten erilailla asioista ajatellaan. Surullinen olen puolestasi! Ja jos miehesi todella tienaa 4000 euroa kuussa pystyt opiskelemaan loistavasti ilman omaa työpanostasi, jos edes yritätte käyttää rahat järkevästi.

31448x8ws6ni758.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Sandeliina:
minkä verran strippauksella tienaa suomessa?ja ihan ystävällisesti kysyn en veetuile;)

Ihan hyvin :D tuntti palkka + vielä jotain+ tippit ja jokaisesta drinkistä

no anna mennä sitte;)kyllä se siivouksen aina voittaa:)

minkä verran strippauksella tienaa suomessa?ja ihan ystävällisesti kysyn en veetuile;)

Ihan hyvin :D tuntti palkka + vielä jotain+ tippit ja jokaisesta drinkistä

no anna mennä sitte;)kyllä se siivouksen aina voittaa:)
no kyllä koska päivässä voi saada enemmän kuin kuukaudessa :/

miekkii voisin kokkeilla,mutta kun tuo perse ei oo niin timmissä kunnossa!Pääseekö sinne kuka vaan?Ja tosiaan paljon palkka?En mie kyllä varmaan uskaltais ees.

Eihän kukaan suomessa joudu opiskelurahoja tienaamaan strippaamalla, joten kyllä on ihan oma valinta tuo! Varsinkin jos mies käy töissä.

tiedätkö kuinka kauan mulla kestää opiskelemaan jos menen jonnekin,mä yritin kysyä jo pääsenkö mä oppisopimukseen opiskelemaan,vastaus oli ei,mulla pitäis olla hyvät arvosanat :kieh: enkä mä haluan mennä 10 luokaan ,ei kiitos!Mielummin vaikka menen siivoamaan ja tienan rahaa sieltä opiskeluun,mutta en sinne mennyt kun tää vaihtoehto vaan oli parempi ja helpompi ja nopeampi saan rahoja,mitä mä voin jos se tunttu paremmalta vaihtoehdolta...arghhh,en jaksa, :headwall: :headwall:

Tiedätkö, lähes KAIKILLA opiskelijoilla Suomessa on vaikea taloudellinen tilanne ja opinnot kestävät yleensä vuosia. Silti heillä on niin paljon itsekunnioitusta, etteivät alennu työhön, jota eivät pysty tekemään ilman rohkaisuryyppyjä yms. Tässä varmaan on joku kulttuurin mukanaan tuoma ero miten erilailla asioista ajatellaan. Surullinen olen puolestasi! Ja jos miehesi todella tienaa 4000 euroa kuussa pystyt opiskelemaan loistavasti ilman omaa työpanostasi, jos edes yritätte käyttää rahat järkevästi.

nostan

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä