Mul on niin hyvä mieli <3

• Viestiketjun aloittaja onnellinen laihtuja
  • Ensimmäinen viesti
onnellinen laihtuja
Pistin kiertoon viime kesänä sopineita vaatteita kokoa 44. Joo, käytin mielialalääkkeitä ja se näkyi nopeasti mitoissa.

Nyt ostin kirpparilta tilalle kappahlin farkkucaprit ja stadiumin farkkuminihameen kokoa 36.

Mä olen taas oma itseni! :) Tosin painan nyt saman verran kuin esikoisesta viimeisellä raskausviikolla ja 4kg enemmän kuin kuopuksesta viimeisellä raskausviikolla.

Mitat siis 167cm/66kg

ap
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Wau!Onnittelut! :flower:
Kiitti! <3 Aikuisiän painoni oli 20-33 vuotiaana 52-55kg ja siihen en enää haluaisi laihtua. Paino on nyt koko vuoden tippunut ihan normisyömisellä tasasta tahtia ja toivottavasti ei jatku enää 60kg jälkeen tippuminen.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Hienoa! Mut samoilla mitoilla varustettuna saanen sanoa, että on ihan helvatin väljää kokoa 36. Mun koko on 40.

Mulla ja siskolla on ihan erimalliset kropat ja mulle on samalla painolla mennyt aina pienemmät vaatteet. Sisko on isoluisempi, mutta mielestäni näyttävämmän ja uhkeamman näköinen kroppansa kanssa kuin minä.

40 on liian iso, lindexin minari kokoa 38 on aika passeli mulle.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja 167 myös:
Onnea. Perässä tullaan. Vielä ois viimeiset 5kg noihin mittoihin. Mitkä oli sun parhaat keinot pudottaa painoa?

No tätä olen neuvonut tutuille. Mä korvaan toisen päivän lämpimän aterian kolmella weetabixilla maidon ja sokerin kera. Pistää mahan toimimaan päivittäin. Noi mieleialalääkkeet kun aiheutti mielettömän ummetuksen, että vaikken normaalia enempää syönyt, paino vaan nousi huimaa vauhtia. Ja juon aika paljon vettä.

Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen laihtuja:
Pistin kiertoon viime kesänä sopineita vaatteita kokoa 44. Joo, käytin mielialalääkkeitä ja se näkyi nopeasti mitoissa.

Nyt ostin kirpparilta tilalle kappahlin farkkucaprit ja stadiumin farkkuminihameen kokoa 36.

Mä olen taas oma itseni! :) Tosin painan nyt saman verran kuin esikoisesta viimeisellä raskausviikolla ja 4kg enemmän kuin kuopuksesta viimeisellä raskausviikolla.

Mitat siis 167cm/66kg
No kerrankin joku on iloinen. Onnea sinulle.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Onneksi olkoon :flower: :flower:

Kiitti! <3 On ihanan kevyt fillaroida ja kävellä. Pahimmillaan painoin 82kg ja iltaisin työpäivän jälkeen oli jalat tosi kipeät ja väsyneet. Nyt jaksaa taas viuhottaa päiväkodissa pienten perässä. :D

Yhteistyössä