MUL menee teihin hermo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kissa

Vieras

JOKA V***n syks nää samat jutut

1. Lapsi alottaa eskarin
2. Lapsi alottaa koulu
3. Lapsi alottaa päiväkodin
4. Mitä ootte mieltä kun päiväkodissa.....
5. Miksi päiväkodissa
6. Onko muilla PÄIVÄKODISSA
7. Miten lapsi pärjää KOULUSSA
8. Miten lapsi pärjää PÄIVÄKODISSA
9. pph vai päiväkoti
10. PÄIVÄKOTI vai PPH

JA SEURAAVAKIS

1. bb.n Pirkko
2. bb.n Lasse
3. bb.n Kalle

4. Kuin moni kattoo bb.tä ?
5. KATOTTEKO BB.TÄ?
6. NÄITTEKÖ BB.SSÄ?
7.KUKA putoaa BB.STÄ?
8. Mitä pidätte bb. talosta ?

vois jatkaa loputtomiin, AINA samat jutut.. menkää hakuun ja lukekaa sieltä, ku nää samat asiat on kysytty 10000000 000000 kertaa !!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kissa:
JOKA V***n syks nää samat jutut

1. Lapsi alottaa eskarin
2. Lapsi alottaa koulu
3. Lapsi alottaa päiväkodin
4. Mitä ootte mieltä kun päiväkodissa.....
5. Miksi päiväkodissa
6. Onko muilla PÄIVÄKODISSA
7. Miten lapsi pärjää KOULUSSA
8. Miten lapsi pärjää PÄIVÄKODISSA
9. pph vai päiväkoti
10. PÄIVÄKOTI vai PPH

JA SEURAAVAKIS

1. bb.n Pirkko
2. bb.n Lasse
3. bb.n Kalle

4. Kuin moni kattoo bb.tä ?
5. KATOTTEKO BB.TÄ?
6. NÄITTEKÖ BB.SSÄ?
7.KUKA putoaa BB.STÄ?
8. Mitä pidätte bb. talosta ?

vois jatkaa loputtomiin, AINA samat jutut.. menkää hakuun ja lukekaa sieltä, ku nää samat asiat on kysytty 10000000 000000 kertaa !!!!

voi voi, kieltämättä muakin välillä ärsyttää samat aloitukset uudelleen ja uudelleen, mutta hei siitä selviää helposti, älä avaa niitä ketjuja :) kato, ei se sulta oo pois jos joku siellä näistä juttelee.

ei tollasen takia kannata hermoja menettää....luulis et sullakin ois jotain tärkeempää jne. mistä hermonsa vois menettää!!??:):) Itellä ainakin, vaikka kyseiset jutut huvittaa se täytyy myöntää:D:D

Kieltämäti se välillä ärsyttää ku puolet etusivusta on ihan samaa asiaa mut eri muotoon kirjoitettu...:D Mut en mä siintä stressiä ota, en vaan availe niitä keskusteluja ni ei mee hermot ;)

Mene ET-palstalle. Sielä on asiallista ja arvokasta keskustelua vakuutuksista, sijoituksistä, eläkekertymistä ja sukkapuikkojen anatomiasta. Sielä kysytään vain kerran ja siirrytään sitten eteen päin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mene ET-palstalle. Sielä on asiallista ja arvokasta keskustelua vakuutuksista, sijoituksistä, eläkekertymistä ja sukkapuikkojen anatomiasta. Sielä kysytään vain kerran ja siirrytään sitten eteen päin. =)

Ai onko ET-palsta oikeasti olemassa?
Joskus keksittiin valmiiksi nikkejä palstanvaihtoa varten. Se oli aika hauska ketju. (miten niin mulla on vaikea pysyä aiheessa)

Nuoret ei enää jaksa rullata vastauksia, vaan mulle kaikki heti.

En itsekkään ymmärrä tätä, miks ei jakseta rullata.

Kaikki pitäs tulla heti kun Minä tätä kysyn, välittämättä siitä, että tätä samaa asiaa on kysynyt moni muukin???

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-arjen sankari-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ai onko ET-palsta oikeasti olemassa?
Joskus keksittiin valmiiksi nikkejä palstanvaihtoa varten. Se oli aika hauska ketju. (miten niin mulla on vaikea pysyä aiheessa)

http://kaksplus.fi/keskustelu/t948281

Yhteistyössä