mukula sitte rikko nahkasohvan korvaakohan vakuutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemmetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja esimerkki:
Vaan ei mikään kotivakuutus varmaan korvaa, jos on omalle omaisuudelle aiheutettu vahinkoa. Vastuuvakuutuskin kattaa yleensä vain muille aiheutetut vahingot. Kyllä se on vanhempien vastuulla katsoa jälkikasvun perään, myös vakuutusyhtiön mielestä.

meillä on korvannut kun lapsi on laittanut puhelimeni pesukoneeseen

Onpa ollut antelias vakuutusyhtiö. Meillä ei korvannut edes koiran aiheuttamaa vahinkoa.

eläin on eri

Katsoppa kuule kun ELÄIMILLE pitää ottaa ihan ERI vakuutus kuin IHMISILLE.

Katsopa kun meillä on eläimelle ihan oma vakuutus. Eikä silti korvaa.
Minun logiikkani mukaan ei kyllä kuulu korvata, jos itse rikkoo oman tavaran. Mikä järki siinä on?

Sehän on ihan kiinni vakuutusyhtiön antamista ehdoista mitä korvataan ja turhaan sinä täällä sitä meille vänkäät. Jos vakuutusyhtiö sellaset ehdot antaa, kuten esim tuo Tapiolan laaja turva, niin kyllä se korvaa lastenkin tekemiä vahinkoja ehtojen puitteissa. Jos oot sitä mieltä et ei kuulu korvata niin elä ota sellasta vakuutusta ite sitten mikä korvais....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mä alan tekee ilmotusta tapiolaan

Jos sulla on Tapiolan laaja-turva, niin se korvaa sohvan vähentäen omavastuun ja ikävähennyksen vastaavan sohvan arvosta. Näin ainakin meillä on tapahtunu tietokoneen osalta.

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mä alan tekee ilmotusta tapiolaan

Jos sulla on Tapiolan laaja-turva, niin se korvaa sohvan vähentäen omavastuun ja ikävähennyksen vastaavan sohvan arvosta. Näin ainakin meillä on tapahtunu tietokoneen osalta.

joo laajin on.Laitoin menemään ilmoituksen

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Alkuperäinen kirjoittaja esimerkki:
Vaan ei mikään kotivakuutus varmaan korvaa, jos on omalle omaisuudelle aiheutettu vahinkoa. Vastuuvakuutuskin kattaa yleensä vain muille aiheutetut vahingot. Kyllä se on vanhempien vastuulla katsoa jälkikasvun perään, myös vakuutusyhtiön mielestä.

meillä on korvannut kun lapsi on laittanut puhelimeni pesukoneeseen

Onpa ollut antelias vakuutusyhtiö. Meillä ei korvannut edes koiran aiheuttamaa vahinkoa.

eläin on eri

Katsoppa kuule kun ELÄIMILLE pitää ottaa ihan ERI vakuutus kuin IHMISILLE.

Katsopa kun meillä on eläimelle ihan oma vakuutus. Eikä silti korvaa.
Minun logiikkani mukaan ei kyllä kuulu korvata, jos itse rikkoo oman tavaran. Mikä järki siinä on?

Sehän on ihan kiinni vakuutusyhtiön antamista ehdoista mitä korvataan ja turhaan sinä täällä sitä meille vänkäät. Jos vakuutusyhtiö sellaset ehdot antaa, kuten esim tuo Tapiolan laaja turva, niin kyllä se korvaa lastenkin tekemiä vahinkoja ehtojen puitteissa. Jos oot sitä mieltä et ei kuulu korvata niin elä ota sellasta vakuutusta ite sitten mikä korvais....

kannattasko greippi lukea vakuutusehdot!yleensä lemmikin tuhoja ei korvata.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:
Me ollaanki niin fiksuja, että ei ees hankita uusia hienoja sohvia, ennen ku lapset on tarpeeks isoja :D Ja hei, sehän on kuitenkin vain sohva....

olkoonvaan sohva mutta tonni on paljon rahaa ja lattialla en istu :)

Alkuperäinen kirjoittaja korjaa:
Vedä ilmastointiteippiä viillon kohdalle ja taas toimii!

Tää oli melkein kuin mun suusta. Mies nauraa, kun korjaan kaiken teipillä :D Ja siitä saanut alkunsa vitsit, että mikä tahansa kun menee rikki, ei ku teippiä...

Näkisittepä meän ilmeet, kun mies ilmottaa, että autosta meni rengas rikki....

Mutta ihan oikeesti mä varmaan korjaisin sohvan teipillä ja heittäsin jonku nätin viltin päälle (joka varmaanki pitäis teipata paikalleen :D)

Tää oli melkein kuin mun suusta. Mies nauraa, kun korjaan kaiken teipillä :D Ja siitä saanut alkunsa vitsit, että mikä tahansa kun menee rikki, ei ku teippiä...

Mutta ihan oikeesti mä varmaan korjaisin sohvan teipillä ja heittäsin jonku nätin viltin päälle (joka varmaanki pitäis teipata paikalleen :D)

Jeesusteippi korjaa kaiken! B)

Meillä on vakuutusyhtiönä pohjantähti ja on kyllä korvannut mm. lapsen pudottaman taulun, pakastimen sisällön kun lapsi oli vahingossa irrottanut pistokkeen seinästä ja koko sisältö suli. ja kun koiruus aikoinaan järsi yhden päivän aikana kuudet nahkakengät, tai ainakin toisen kuudesta parista.

Ja meillä on sellanen vakuutus että jos vahinko on 120 euroa niin pitää kaikki maksaa itse mutta jos vahinko on vaikkapa 121 euroa niin ei mene omavastuutakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Jeesusteippi korjaa kaiken! B)

mä en teippiä halua!

Yhteistyössä