Niin... tietysti riippuu äidistä/perheestä, että mitä heillä jo valmiksi on hankittuna, mutta minä ainakin olisin ollut oikein tyytyväinen niinkin "tavallisista" jutuista kuin esim. pukluräteistä (aika kalliita on minusta kaupasta ostettuna ja niitä tarvitaan kuitenkin aina) tai vaiposta.
Itsellä pieniä vaatteita oli yllin kyllin, joten olin tosi iloinen isoista (70-74 cm) vaatteista, koska niitä ei ollut vielä hankittuna.
Ja sitten minä olisin kyllä toivonut kukkiakin!! :flower: Sain kaksi kimppua (toinen mieheltä ja toinen vasta paljon vauvan syntymän jälkeen entisiltä työkavereilta) ja olisin kyllä ollut iloinen enemmistäkin kukista. Turhiahan ne ovat, mutta piristävät.
Yksi kivoimmista lahjoista oli kori, jossa oli kaikkea pientä kuten tuttipullo, body, torkkupeitto äidille, vähän herkkuja ja sellaista.
Melkein turhimpia minusta on pehmolelut vauvalle. Vaikka ne suloisia ovatkin, niin vauva ei niillä toistaiseksi mitään tee ja kun niitä jo nyt kertyy kasakaupalla, niin niitä lienee tosi paljon lapsen ollessa vähän isompi.
Jos ruokaa tai muuta tarjottavaa vie, kannattaa miettiä, että ne olisivat sellaisia, jotka voi myös pakastaa. Me saatiin samaan aikaan pari pussia pullia (jotka oli pakastimesta sulatettuja), marjarahkapiirakkaa, täytekakkua ym. Sitten vaan itse jouduttiin syömään kaikkia ihan urakalla, kun ei vieraita nyt niin paljon käynyt ja muuten olisi mennyt pilalle... :/