Mukavia kesähaalareita naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jotain muuta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23819743]Se kalsari muoti 90-luvulta tulee muotiin :) Myös housuihin tulee kaikenmaailman kuviokankaita ;)[/QUOTE]

tulkoon vaan muotiin, mutta minun päälle ei tule... kun olis edes yksivärisiä vaihtoehtoja joukossa, mutta ei...

[QUOTE="aloittaja";23819756]tulkoon vaan muotiin, mutta minun päälle ei tule... kun olis edes yksivärisiä vaihtoehtoja joukossa, mutta ei...[/QUOTE]

Pliis sano, että sulla on vartaloa pitää haalaria. Se ei ihan joka tantalle sovi!

[QUOTE="vieras";23819761]Pliis sano, että sulla on vartaloa pitää haalaria. Se ei ihan joka tantalle sovi![/QUOTE]

No tuskin siihenn mitään huippumallimittoja tarvitaan?! Hoikka olen ja sitä paitsi löysiähän ne on malliltaan...

[QUOTE="aloittaja";23819788]No tuskin siihenn mitään huippumallimittoja tarvitaan?! Hoikka olen ja sitä paitsi löysiähän ne on malliltaan...[/QUOTE]

Mutta leventävät mellevää peräpäätä entisestään, jos sellaisen omistaa

[QUOTE="aloittaja";23819893]Joo, ei ehkä ihan kesäkäyttöön :whistle: ja muutenkin sellaisen mallinen, että menettäisi ne vähätkin muotonsa...[/QUOTE]

Mulla on tommonen karvainen talveksi. Ei se tunnu päällä ollenkaan niin epäviehättävältä, mitä luulisi. Oikeastaan tuntuu aika hyvältä siinä. Toi on nyt jotain kevyempää kangasta, kuin noi on normaalisti, joten toivon sen olevan suhteellisen viileä. Mukava tuollainen, kun ei tartte muuta kun pikkarit ja ehkä liivit alla.

Taisit tarkoittaa jotain semmosta seksikkäämää haalaria.:)
Olen ajatellut, että semmoisen voisi tehdä, missä on leveät haaremipuntit, mutta olis yläosasta istuva ja menis niskan takaa kiinni.

Yhteistyössä