Muita uusperheellisiä vauvakuumeilijoita?

Olen 27-vuotias nainen ja elän avoliitossa 30-vuotiaan miehen kanssa, jolla on ennestään viisivuotias tytär.
Minä sain yhtäkkisen vauvakuumeen viime kesänä, kun pitelin kaverini vastasyntynyttä vauvaa sylissä. En ollut tiennyt, että tuollaista tunnetta on edes olemassa. Vauvat eivät olleet aiemmin hetkauttaneet tunteitani suuntaan, eivätkä toiseen ja olin ajatellut, ettei olisi niin vaarallista, vaikken koskaan saisi lasta. Vauvakuume kuitenkin muutti tilanteen aivan toisenlaiseksi. Olen siitä lähtien haaveillut lapsesta koko ajan. Mies ei vielä halua toista lasta kuitenkaan. Hän haluaa nauttia, kun viisivuotiaan kanssa elämä on jo kuulemma niin helppoa. Se tuntuu minusta epäreilulta, miten toinen voi nauttia siitä ajasta, kun tietää, että minulle tämä on kuin kidutusta... Seurata vierestä vanhemmuuden onnea ym. ja tietää, että minun pitää vain odottaa ja odottaa ties kuinka kauan. Samalla tietysti pelkään, että mies tuudittautuu tähän tilanteeseen, kun on niin helppoa... Tai sitten jossain vaiheessa muuttuu raskaammaksi ja hän ajattelee, ettei koskaan enää.
Kohtalotovereita? Vertaistukea kaivataan..
 

Yhteistyössä