Muita toivonsa heittäneitä?

Heippa Heli! :wave:

Meillä lapsettomutta takana 2,5 vuotta. Hoidot alkamassa toukokuussa.
Olisi kiva vaihtaa ajatuksia myös muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Mukavaa kevään odottelua kaikille =)

Hei !

Olen 20 vuotias ja minulla on 1,5vuotias iida tyttö.

Kysyisin sinulta että söitkö pillereitä ennen lapsen yrittämistä?
Sillä minulla meni noin puoli vuotta pillerin syönnin jälkeen ennen kun tärppäs.
Eli pillerien vaikutus kestää aika pitkään. :flower:

Minä söin pillereitä toisen lapsen jälkeen 6v. ja 3. raskaus lähti vasta 8kk lopetukseni jälkeen kun taas kaksi ekaa lastani oli saaneet alkunsa heti pillereiden lopetuksen jälkeen, joten sillä on varmaan suuri vaikutus asiaan,jos syö kaun yhtä mittaa pillereitä. Mutta toivon pikaista onnistumista...Ei kannata luovuttaa mutta ei myöskään missään nimessä ottaa stressiä, koska sekin vaikuttaa. Huomasin omalla kohdallani.

Sirpsa

Meillä ehkäisy jätettiin pois joulukuussa 2001, tuulimunaraskaus heti keväällä, sitten yritettiin lääkkeiden avulla ja kaksi inseminaatiota. Jätimme hoidot tauolle syksystä 2004. Sitten ilman mitään apuja raskaus alkoi luomusti viime kesänä ja kevätvauvaa odotetaan. Eli tällaista voi todella sattua. Lisäksi kokemusta on useamman kunnan terveydenhuoltopuolesta ja palveluista; kokemukset ovat pelkästään positiivisia. Raskauskin on mennyt hyvin ilman suurempia ongelmia.

moips

ollan yritetty lasta reilut 3 vuotta.seuraavasta kierrosta alotan clomifeni ja terolutin.
onko monille tullut kaksosia näitten kahden lääkkeen yhteiskäytöllä??
vauvakuume on huipussaan työskentelen vielä muksujen parissa..äääk!! :)

illi
Moi!
Me ollaan yritetty lasta kaksi ja puoli vuotta ilman yhtäkään tärppiä. Clomit ollu muutaman kuukauden eikä niistäkään apua. Nyt pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja soittaa lääkärille, tulossa isompia hoitoja. Mutta kun se tuntuu niin lopulliselta.. Ehkei me ikinä sada lasta..
Muita samassa tilanteessa? :hug:

tyttö-79
yritimme silloisen mieheni kanssa lasta n. 6 vuotta. mieheni ylpeys esti hoidot. hän ei halunnut r..... kuppiin ja viedä näytettä lääkäriin. erosimme. mies sai toisen naisen kanssa lapsen ja ajattelin että vika oli minussa, koska epäilin sitä jo silloin kun yritimme. nyt minulla uusi mies ja kappas vain yllätyin täysin olen raskaana. jalat meni alta kun katsoin raskaustestiä. tiedän miltä tuntuu haluta lasta jota ei vain kuulu ja sitä että kun ei saa vastausta että voiko saada ollenkaan lasta. tsemppiä ja onnea kaikille teille jotka yritätte lasta ja jos miehenne on niin ääliö ettei suostu testeihin niin... no en tiedä mitä, mutta joka tapauksessa hyvää jatkoa kaikille. älkääkä lannistuko jos ei heti ensimmäisellä kerralla onnistu.

tahtoo toisen lapsen
mä söin 4vuotta pillereitä ja kun lopetin ne seuraavas kuus olin jo raskaana..no nyt tyttö kohta 6 ja ollaan oltu ilman ehkäisyä jo yli 3v..ei vaaan lasta kuulu.. :'(

Itselläni oli takana lapsettomuutta kuusi vuotta ja sitten kolmas hedelmöityshoito antoi meille pojan, joka on neljä vuotias. Tammikuussa oli uusi yritys saada lapsi, mutta se ei onnistunut. Eli älkää menettäkö toivoa, sitä on aina... =)

Yhteistyössä