Muita siivouksen karttajia liikkeellä?

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
mä en siivoo joulusiivoa lainkaan. aatoaattona imuroidaan ja pestään lattiat javessat, sinähän se sitten on, joulu saa tulla
En määkään tee varsinaista joulusiivoa mut jos nyt viittis ees normaaliraivauksen tehä. Mut viel on aikaa, toivottavasti mies kauan reissus :D

:wave: :wave:
Pitäisi varmaan alkaa tekee joulu valmisteluja, mutta puhti puuttuu.
Mutta tänään on mun eka loma päivä eikös silloin saa täällä norkoilla hyvässä seurassa kuluttamassa aikaa.
voi vaikka saada hyviä vinkejä jouluvalmisteluihin :whistle:

pihlis
Odotan innolla, että pääsen huomenna siivoomaan!!! En ole vaihtanut petivaatteita moneen viikkoon, lattialla on muruja, hiekkaa, villakoiria vaikka naapurille jakaa eli siivoamisen jälki tulee varmasti näkymään.

Sitten illalla kun on siistiä on ihana laittaa loput koristeet ja kynttilät ja istahtaa glögilasin kera ihastelemaan siistiä kotia, johon joulu saa pikkuhiljaa tulla.

Täälläkin yksi.. Olen kyllä tänään pessy lattiat ja imuroinu mutta joudun sen tekemään joka päivä niin ei se joulusiivoukselta tunnu.. Pitäis sauna ja vessat pestä mut ei jaksais.. Pakkohan ne on viim. viikonloppuna pestä. Tänään on neuvola niin ei milään kerkeä :whistle:

Yhteistyössä