Muita siivouksen karttajia liikkeellä?

Sirkkeli
Kovasti olen yrittänyt kartaa, mut välillä olen tässä käynyt yhen homman kerrallaan tekemässä(4 tunnin aikana). Olen imuroinut eteisen ja köksän sekä tytön huoneen. Pessyt lakanapyykkiä, vaihtanut tietenkin petivaatteet ensin...vielä pitäs luututa kaikki ja ensin tietty imuroida tää olkkarikin...

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
mulla on niin hyvä selitys et voin lykätä sunnuntaille:koiralla on juoksu ja se tiputtaa niin paljo karvaa et turhaampa tota vielä siivoo... :whistle:
Meil kans koirankarvojen vallankumous |O Mut nyt ois vessa, eteinen ja jääkaappi siivottu. Et kaipa se tästä pikkuhiljaa valmiiks tulee. Ja mies viikol siivonnu yläkerran ettei tarvii sinne vaivautua.

.
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Mun pitäis nousta ylös täst tuolista ja lähtee siivoomaan. Mies lähti lahjaostoksille ja tuo kuusen tullessaan. Mut ei sitä saa mahtumaan tänne kaatopaikalle :xmas:

Nyt alkaa jo pahasti tuntua siltä, että täällä yksi. Nyt kyllä nousen ja otan luutun kauniiseen käteen.

vieras
Yes, täällä! Onneks mies oli mukana äippäpolilla lääkärikäynnillä, jossa lääkäri sanoi etten enää saa tehdä raskaita hommia, kuten imurointia =) Niin että leluje keruu on lasten vastuulla ja mies imuroi. Kai ne vessat pitää pestä itse.

tossuliini
Eihän se muakaan hirveesti innosta toi siivoaminen mutta pakko se on tehdä. Kun saan lanttulaatikot uuniin menen ja siivoan saunan ekana, tai koko saunaosaston ja molemmat isot eteiset. Tänään tyttö lupasi auttaa silityksessä kun silitetään noi pöytäliinat olkkarin molemmille pöydille, pienempään tulee punanen pöytäliina ja isompaan kaksi vaaleaa kaitaliinaa ja punaset tabletit.

Yhteistyössä