Muita opiskelun aloittavia :) ?

Janoschin tarinatuokio

Aktiivinen jäsen
19.08.2009
1 227
0
36
Oon kotona ollut puoltoista vuotta lasten kanssa (nuorin täyttä tässä kuussa vuoden) ja nyt alotan ens viikon perjantaina sitte geronomiopinnot :) Vaikka onkin monimuoto-opiskelua, eli lähipäiviä ei paljoa ole, niin odotan ku kuuta nousevaa, että saa vähän muutakin tekemistä, ku jatkuvaa siivousta, vaipanvaihtoa, ruuanlaittoa jne... Muita opiskelun alottavia? Mitäs alaa aloitatte?

Täällä ollan aloitettu jo. Vuoden päästä pitäisi olla KTM-paperit taskussa. Hirveä vuosi edessä! En tiedä, miten jaksan/ehdin/osaan/muistan kaikki asiat... Nuorin täyttää kohta vuoden.

[QUOTE="Jenni";22825337]Täällä ollan aloitettu jo. Vuoden päästä pitäisi olla KTM-paperit taskussa. Hirveä vuosi edessä! En tiedä, miten jaksan/ehdin/osaan/muistan kaikki asiat... Nuorin täyttää kohta vuoden.[/QUOTE]

Mua kanssa jaksaminen vähän hirvittää, kun ootan kolmatta lasta ja laskettu aika on huhtikuussa :) Sitte on kaks pientä ja tuo silloin viisvuotias siinä pyörimässä Oon kuitenki sitkesäti päättänyt jatkaa opiskeluja koko äitiysloman ajan. Tuleehan siihen heti melkein vauvan syntymän jälkeen sitte kesäloma, mutta varmasti erilaisia tehtäviä saadaan kesänkin ajaksi.....

Yhteistyössä