Mulla lähes identtiset oireet, tosin väsymys on enemmänki laiskuutta tai vetämättömyyttä, toissä ei jaksa mitään ylimäärästä tehdä.. Jonkun verran enemmän ilmaa mahassa ja mieliala herkkä, silmät saattaa kostua jos nään jonku mummon taapertamassa rollaattorin kanssa tihkusateessa : DNiin ja oireista sen verran, että vähän ennen kuukautisten tarkoitettua alkua oli rintojen arkuutta, joka nyt muuttunut lähinnä kosketusarkuudeksi. Välillä vähän vihlaisee mahasta ja huimausta tulee herkästi (mulla taipumusta alhaiseen verenpaineeseen). Kauppareissun ja muun puuhastelun jälkeen melkein aina pakko ottaa päikkärit, sen verran alkaa väsyttää Mutta on tämä ihanaa! Ja onnea myös kaikille muillekin plussanneille!
Heips! Ite taisin odottaa melkeen viikon, mutta täytyy muistaa se että joskus neuvola ajt saattavat mennä pitkällekkin, jos on paljon odottajia, suosittelen soittamaan mahdollisimman pian ja kyllä hän ne laittaa itse sen ajan neuvolassa sopivaan aikaan, eli ei muuta ku soitteleen Paljon onnea Joosbequu!! Muakin jännitti silloin tosi paljon ja pelkäsin että tämä onni viedään pois, mutta hyvin se on matkassa pysynyt ja nyt siis menossa jo viikolla 8 kaikki menee hyvin kunhan et vaan stressaa liikaa eli ole iloinen ja hymyile useinminäkin siis ensikertalaisena liikkeellä ja mukava kun saa täältä sitä "vertaistukea" Oon ihan onnesta piukeana/soikeana kun positiivinen tulos tuli, oikeen piti tänään tarkistaa uudelleen että onhan se varmasti mutta niiiin olen ihan hukassa ja tietämätön kaikesta. Olis läheisiä ketkä ollu joskus samassa tilanteessa mutta jotenki ei viiti mennä utelemaan ja äitiä ei tunnu hirveästi hetkauttavan se kun ilmoitin olevani raskaana, onnitteli kyllä mutta ei ole puhunut asiasta sen enempää eikä kiljahdellut riemusta kun kuuli :/ niin elikkäs milloin ilmoitan neuvolaan, heti huomenna vai ootanko vielä? ja mitä muuta kaikkea tapahtuu?
Kiitos ihanasta kommentista!:hug: ainakin vielä ollaan onnellisia ja eka neuvola aikaki nyt saatu varattua 2 viikonpäähän sain. Niin ihanaa! Tsemppiä ja oikein paljon onne myöss sulle!!! ja oon oikeasti ottanu neuvosta vaarin ja hymyilen nykyään aina ja olo on niiiin onnellinenHeips! Ite taisin odottaa melkeen viikon, mutta täytyy muistaa se että joskus neuvola ajt saattavat mennä pitkällekkin, jos on paljon odottajia, suosittelen soittamaan mahdollisimman pian ja kyllä hän ne laittaa itse sen ajan neuvolassa sopivaan aikaan, eli ei muuta ku soitteleen Paljon onnea Joosbequu!! Muakin jännitti silloin tosi paljon ja pelkäsin että tämä onni viedään pois, mutta hyvin se on matkassa pysynyt ja nyt siis menossa jo viikolla 8 kaikki menee hyvin kunhan et vaan stressaa liikaa eli ole iloinen ja hymyile usein
Täällä bingo. 3/13 sain ensimmäisen plussan vuoden yrityksen jälkeen= tuulimuna ja lääkkeellinen keskeytys.Liityn tänne plussanneiden joukkoon, vaikka aika hiljaiselta tämä keskustelu näyttääkin. Kerron nyt vähän taustoja ensin, eli 05/2013 mulla todettiin pitkälle edennyt munasarjakysta, joka oli jo niin iso että jouduttiin poistamaan leikkauksella 06/2013 alkukuussa. Samalla jouduttiin poistamaan koko vasen munasarja, koska tervettä kudosta ei ollut enää jäljellä. Tulin raskaaksi 07/2013, joka päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon joka ilmeni ensiultrassa 09/2013. Raskaus keskeytettiin lääkkeellisesti. Viimeiset kuukautiseni olivat 18.11.2013, ja viimeviikolla plussasin ensiksi apteekin omalla hyvin selvän haamun, seuraavana päivänä myöskin aamupisusta apteekin omalla samanlaisen haamun ja myöhemmin vielä päiväpisusta clearbluen digillä raskaana 1-2.
Nyt on varattu taas ensiultraan aika, joka on 22.1.2014, siihen asti ei auta kuin pidellä peukkuja. Tällä hetkellä viikkoja on 4+3. Hieman jännittää se ensimmäinen ultra, kun edellisellä kerralla oli niin suuri pettymys kun kohdussa ei vauvaa ollutkaan (sikiö vastasi viikkoja 6+3, vaikka viikkoja piti olla jo 9+5), mutta ei auta kuin ajatella että kaikki tuola masussa on hyvin
Onko täällä muita ensiodottajia joilla keskenmeno alla?