muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Voihan nenä! Mä unohdin käydä vaa'alla aamulla :| . No, mä laitan itseni listaan vasta huomenna. Melkoinen tulos tulossa, kun ruoka on maistunut tälle emännälle melkoisella kyydillä :whistle: .

Mä voisin alkaa muokata tuota etusivun ekaa viestiä jo paremmaksi. Ei huvita tehdä töitä... :eek:

-Iines-
 
Tänään taas mammakaverin kanssa lenkille jos nuo pilvet taivaalla päättäisivät olla tuomatta ukkosta kuten pahasti näyttää ainakin tällä hetkellä..

Olis kyllä kiva päästä lenkille kun ei ole nyt taas pariin päivään tullut käytyä..
 
Tulipa nähtyä aarne Alligaattori ja sitten äkkiä kotiin. Oltiin oikein sadetamineissa ja kaikkea, lapaset kädessä, mutta kun Espoossa sataa rakeita ja kaduilla on 20 cm vettä kun viemärit ei ehdi vetää tarpeeksi nopaesti.. Valehtelin pokkana että muumit on lomailemassa.. Nyt nakertaavat eväitään keittiössä ja kohta lahjon ne jollain leffalla =) Kiva kesä...

Tajusin äsken että kohta ollaan puolessa välissä kesää, kun juhannus on viikon päästä..Kamalaa!! Eihän tää ole vielä kunnolla edes alkanut..

Tänään olen ollut tarkkana eväiden suhteen, toivottavasti sama jatkuu iltaan asti :p

Kiin Jo toinen hillitön pudotus tälle aamulle, mä oon niin kateellinen.. :D

-Anu-
 
eli torstaina on punnituspäivä?niinkö?olen ollu reissussa viikon verran ja tänäään kotiuduin,joten puntarilla en ole käynny,no jaaa olen taas kyl koko viikon ajan syöny todella epäterveellisesti joten miinus tulosta on turha odotella,voisin huomenna uskaltaaa mennä puntariiin
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
Kiin Jo toinen hillitön pudotus tälle aamulle, mä oon niin kateellinen.. :D
Kieltämättä oon aika ylpeä itestäni :D Nyt on raskauskilot tiputettu, joten tästä on hyvä jatkaa :)
Teistä kaikista on kyllä ollu niin iso apu ettette tiiäkään :hug: :flower: :heart:
 
Huomenta,

Mä unohdin tänäänkin käydä punnitsemassa, joten ensi viikkoon sitten. Turvotusta löytyy, kiitos ylettömän maksamakkaran syönnin. Tuli järkyttävä himo ja oli pakko huitasta kokonainen pötkylä kahdessa päivässä :headwall: . Ja ne fanipalat... voi jeesus miten mä ahmisin niitä jos niitä olis kaapit pullollaan :headwall: :headwall: .


Mulla oli ja meni migreeni. Onneksi se oli melko lievä, selkeästi ilmoitti mulle että nyt ukko makkariin ja puuhailemaan :LOL: . Mulla on aina ovulaation aikaan migreeni. Kiva kun pitäis tehdä sitä jälkikasvua ja päässä jyskyttää ja tekis mieli oksentaa. Tulee miehellekin haluttu olo, kun vaimo yökkii ja samalla ehdottelee petipuuhia :LOL: . No, ajoitus meni toivottavasti oikein ja nyt taas jännätään. Sori, kun puran tätä kuumettani tännekin. Lupaan pitää nuo löpinät enemmänkin kuumeilupuolella :saint: . Kaikilla kun ei tämä aihe ole mieleinen ja ajankohtainen.

Kokosin kaikkien painonsa ilmoittaneiden listan etusivulle. Sieltä voi käydä kurkkimassa tuloksia. Ja jos nyt ilmoitatte jatkossa perjantaiaamuna rivinne, niin se voi listaan ilmestyä mutta myöhemmin tulleet rivit ignoorataan täysin ;) :LOL: .

Ja eiku hommiin! Aurinkoista päivää kaikille!

-Iines-
 
Nopiasti tulen kaipaamaan...

Tänä aamuna kävin puntarissa ja nyt näytti 91,8kg eli olisi vaan viime viikkoon +600g. Eilen ryökäle näytti +1,5kg! Noh, tästä taas edetään. MItenhän ihmeessä paino voi muuttua noin kauhiasti yhdessä vuorokaudessa *ihmettelee :eek: *

Nyt täytyy lähteä töihin!

Viikonloppuja!

* :heart: Alma*
 
Heippa! Mulla on tämä viikko mennyt niin pieleen kun vaan voi. Motivaatio katosi kiireiden keskellä ja syömishimoilla ei ole rajaa,olen vaan surutta syöny mitä on ollut näkyvissä :ashamed: Ma,ti ja ke illat meni hääpalaverissa,enkä syönyt normaalisti,lähinnä kahvileipää ja illalla sitten nälissäni suolasta. Eilen söin riisiä ja kanaa jossa joukossa oli sinihomejuustoa :p,illalla tein mielihalusta muffinsseja. Ja tänään on taas miehen peli joten kiireellä syödään jälleen. Tosin Lidlin tai Rainbown muusia jossa onneksi vähän kaloreita.

Alkuviikolla paino oli hyvissäkin lukemissa,jotai 75,3kg, mutta tänään olikin 76,2. Pähkäilin illalla varmaan puoli tuntia että tulenko tänne kertomaan tuloksia,vai jättäydynkö listalta tän viikon :LOL: Oon ollu koko viikon tosi väsynyt eikä netissä oleilu ole kiinnostanu yhtään,joten ensi viikolla toivottavasti mieli ja ILMA olisi paremmat. Rataslenkitkin on jääny :kieh: Asiaa ei kyllä helpota se että työt loppuu kahen viikon päästä,ja sitten on mun ja ihanan hoitolapsen 8kk kestänyt taival ohi. Meinasi jo illalla tulla itku...

Onneks on ihana perjantai,viikko oli aivan järjetöntä menoa ja kotona en ole paljon ollut,ihmekkös sitten että tyttö tekee mulle kaikki jäynät. Ainiin pakko kertoa yksi (ikävä) tytön tempaus. Viime sunnuntaina istuttiin kahvilla kaverin kanssa ja mulla Jenna sylissä. Mun puol vuotta vanha kännykkä oli siinä pöydällä ja neiti sitten keksi tiputtaa sen täysinäiseen kahvikuppiin :eek: päästin pari voimasanaa ja pyyhettä vaan ettimään. Ehdin jo miettiä meniskö vakuutukseen ja muuta,kun pari päivää käytin vanhoja kännyköitä. Lopputulos oli kuitenki se että puhelin toimii,huh. Neiti on nyt ottanu tavaks viskoa mun kahvikuppiin kaikkea,uusia Hermesetaksia en oo muistanu vielkää ostaa :LOL:

Että sellasta. Poika onkin tässä sylissä jo puolihereillä joten me lähdemme välipalalle ja ulos.
Koitan piristyä ja jatkaa rupattelua entiseen malliin,putoo muuten kärryiltä ihan kokonaan.
 
Olipahan eilen vauhdikas päivä..

Lasten osalta ruokailu alkoi ihan ok, mutta kun olin saanut juniorin tumpattua täyteen ruokaa annoin hänelle ruisleivän palan. Oli muuten täys virhe |O Ajattelin fiksuna, että saan itsekin syötyä, kun tuo järvii leipää.. No joo, sain ihan jäävuorisalaatin ja kurkun nostettua pöydälle kun alkoi tapahtua.. Tämähän käytti kahta hammastaan oikein tehokkaasti ja haukkasi leivästä oikein ison pojan palan.. Sillä seurauksella, että se hulahti kurkkuun.. En ehtinyt edes ajatella mitä teen, kun nassikka yskäs ja leipä lens pöydälle..Ja perässä kaikki mitä olin just saanut tungettua sen suuhun. Oli oikein manaaja-oksennukset, kaikki mikä sattui olemaan metrin säteellä syöttätuolista oikein lainehti.. Isompi katsoi silmät pyöreinä ja kun roiskiminen loppui, tokaisi vaan että: " Oho, pitkä yskä" :LOL: No, oli todellakin oikein pitkä yskä :LOL: :LOL: :LOL:

Kaikki hyvin ja selvittiin ulos.. Isompi lähti kotiinsa ja minä pienemmän kanssa postiin.. Haettavana oli kaks pakettia. Autossapa ei tietenkään ollutkaan rattaita vaan roikotin jannun postiin kainalossa. Painaa vaivaiset 10 kiloa.. Sain paketit ja taiteilin ne autolle, edelleen poika kainalossa. Tosin loppumatkassa oli valunut jo niin alas että taisin pitää enemmän kiinni tuon kaulasta kuin kainaloista :/ Sitten kotiin ja nukkumaan..

Kuuden jälkeen mulle soitettiin että mitä teen.. Systerillä on keuhkokuume ja sitä vähän ahistaa..Tyttöä pelotti olla sen kanssa kaksin kotona. Oli vähän hankala lähteä kun ukko oli vielä kaupassa. No, pyysin kuitenkin systerin puhelimeen, kun ajattelin että ei ole kertonut kaikkea tytölle. Pysty just ja just kuiskaamaan, henki ei kulkenut yhtään vaikka oli ottanut avaavat lääkkeet ja kaikkea |O Sillon tuli kiire, soitin ukolle että kotiin tai joku kuolee!! Pirautin terveysneuvontaan ja kysyin lääkkeen vaikutusajasta ja lopuksi tilasin systerille ambulanssin.. Ukko tuli ja juoksin parkkikselle, ajoin niin kovaa systerille, että kortti olis mennyt ja moneen kertaan.. Olin paikalla ennen ambulanssia ja sitä todellakin ahdisti |O Sitten se oli kehittänyt siihen päälle migreenin ja saanut paniikkikohtauksen |O Sydän pomppi omia rytmejään, ykä lens ja horkassa täris vessan lattialla. Kiva perjantai-ilta.. Veivät mennessään ensiapuun ja kolmen tunnin päästä' soitti hakemaan. Kaikki oli taas hyvin :D

Eipä käy elämä tylsäksi.. En kyllä suostu muuttamaan koskaan enkä ikinä yhtään kauemmas Jorvin ensiavusta..Jos oikein puidenlatvojen välistä yrittää kurkistella niin saattaa Jorvi näkyä meille..

Mulle tuli kutsu Radiel-projektiin. Siinä tutkitaan raskausdiabetesta ja sen ennaltaehkäisyä. Osallistun ihan innosta pinkeänä, jos vaikka sais uutta potkua tähän läskisouviin ;)

Nyt lakanan vaihtoon ja lattioiden pesuun.. Mukavaa viikonloppua kaikille :hug:



-Anu-
 
Moi,

teillä on tosi kivanhenkinen viestiketju, joka on lörähtänyt mukavasti itseasiasta muihinkin jutusteluihin.

Minä olin vastaavassa ketjussa syksyllä, mutta joulun tienoilla meni 3 - 4 kk ns. läskiksi.

Rohkaisuksi (ja itsellenikin kannustukseksi) sellaisia terveisiä, että pitkänkin repsahduksen jälkeen voi ryhdistäytyä.

Mulla lähtöpaino jotain 133 (en muista enää tarkkaan koska).
Sadassa olin jo vuosi sitten. Sitten olen jojoillut, ja etenkin satasen rajapyykkiä kolkuttanut vaikka kuinka, mutta alle en meinannut päästä millään. Ihan kuin olisi ollut betonista.

Nyt on kuitenkin maaliskuun lopusta mennyt 106 -> 96.

Kesäloma edessä parin viikon kuluttua: ihana juttu, mutta paha juttu! Kesälomallahan on suorastaan velvollisuus nauttia kaikesta = repsahtaa!

Mutta mä en halua enää jojoilla satasen ympärillä! Pakko päästä lähemmäs seuraavaa rajaa eli ysikymppistä!

 
Snautseri Mukava kuulla kannustavia sanoja :LOL: tässä kahvia hörppiessä ja suklaata napostellessa :headwall: Ihan mieletön pudotus!! Jos seura kelpaa, olet oikein tervetullut höpöttelemään meidän kanssamme asiasta ja paaaljon asian vierestä :LOL:

Mua henkilökohtaisesti nyt jotenkin ahdistaa tää löllerö-asia. En kertakaikkiaan pysty olemaan koko päivää ihmisiks.. Täytyy yrittää pitää tämä saavutettu pudotus ja tsempata jonkin ajan kuluttua lisää. Itseni tuntien, jos nyt hiostan ja yritän tiukasti aamun..iltapäivällä menee 1000 kertaa överiksi. Eli pikkuisen lipsumista koko päivän ja kokonaisuus ei ole kammottava :D Pudotuksia on kuitenkin ihan turha odottaa..

Onkos kellään kokemuksia tai oletteko kuulleet laihdutuslääkkeiden käyttäjiltä miten lääkkeet oikeasti toimivat?? Ne on mun viimeinen oljenkorsi taistelussa suklaata vastaan.. Ripulin niistä kuulemma saa, jos rasvasta syö. Tuleekohan niistä mitään "oloja" jos syö terveellisesti ja pysyy kaidalla tiellä? Onko tietoa..


Iines, ellapuu ja olikos teitä muita..
Jokos teille tuli pudottajilta suuren suuri paketti.. jossa oli sisällä pieni suihkugeelipullo ja rasvaa? Aika massiivinen pahvilaatikko sisukseen verrattuna :LOL: Aikas voimakkaan tuoksuista tavaraa, lahjoitin eteenpäin, pelkkä nuuhkaisu sai otsasuonen tykyttämään..Ei ollut mun juttu :(

Jatketaan taas..

-Anu-
 
kuinkas täällä on mennyt? tai no voihan sen lukeakkin :) en ole joutanut käymään kun on ollut kaikenlaista puuhaa tuossa.. lähinnä töitä töitä ja pojan kanssa ulkoilua.. pariin otteeseen olen ehtinyt onneksi ratsastamaankin =) tosin nyt ei ihan kauheasti nuo lähi maastot houkuttele kun karhu oli käynyt alkuviikolla kääntämässä naapurin kasvimaan.. tiedä vaikka olis meidän tontillakin pyörähtänyt :/

joopa mutta siihen itse palstan asiaan.. elikkä kävin tosiaan perjantaina siellä puntarissa ja kahden viikon pudotus oli -2,2kg.. olen tyytyväinen.. tosin työterveys lääkäri sanoi että on hieman liian nopea tahti kun kuukaudessa on nyt lähtenyt se -7.8kg.. käski syömään pullan päivässä että hieman rajoittuisi mutta arvatkaapa tottelenko kun olen näin hyvään alkuun päässyt :D en tottele mutta on hyvä tietää ettei tarvi kieltäytyäkkään jos mieli tekee..

niin ja tervetuloa uusille munkin puolesta :flower:

jospa sitä lopettelis taas tälle illalle ja painuis nukkumaan.. huomenna ajattelin mennä kunnon lenkille kun jäi tänään väliin.. hieman on morkkis asiasta mutta huomenna korjataan tilanne..

perk... ukko otti just jäätelön |O hitto kun se ei voi kanssa yhtään tukea mua!! no onneksi te ystäväiseni olette olemassa :hug: ottaa vaan älyttömästi pannuun tuollainen.. söis sillo kun mä en ole paikalla.. no joo.. mitäpä mä teille raivoani purkamaan..

tuli nyt vähän sekavaa tästä kirjoituksesta kun hypin aiheesta toiseen mutta toivottavasti ei haittaa.. nyt pois.. hyvää yötä jos joku vielä tulee paikalle mutta muuten TSEMPPIÄ plussalaisille (älkää luovuttako) ja miinuslaisille onnittelut!

-Laura-
 
:wave:

täällä en ole paljoa jaksanut muutamana viime päivänä liikkua, mutta eipä ole tullut hirveästi syötyäkään..

Jännitys päällä.. mulla kierto ollu monta kuukautta tasan tarkkaan 27päivää ja nyt on peräti vuorokauden myöhässä.. Meillä miehen kanssa menossa yk 8..
 
Uus viikko olisi nyt alkanut,että jospa sais ittesä taas kuriin... Kuten kerroin niin viime viikko oli kaaosta,ja niinhän se meni syödessä tuo viikonloppukin. Pakko johtua ainaki pikkasen menkoista,alkanee tiistaina. Paino on nyt päälle 76kg,että sentään ei ole kilokaupalla noussut.
Mutta eihän tässä ole kuin 4päivää dieettiaikaa niin on taas ihan PAKKO herkutella. Juhannuksena viedää tyttö Tykkimäkeen ja jatketaan siitä mummolaan,grillaten menee jussi. Mutta eipä tule otettua limua vahvempaa ;)

Kämpässä oli eilen 2.näyttö ja jumankauta ei yhtään katsojaa taaskaan! Kohta hajoo miehellä pää jos pitkään joudutaan tuossa asumaan. Viimeistään syksyllä kun tulee pimeää ja masennus iskee helpommin. Itse tietenkin salaa toivon ettei muutettaisi,kun työt alkaa siinä vieressä. Toisaalta,asuntokuume on kova. Ja vauvakuume tosi kova :heart:

Ei tässä nyt kovin kummosia ollu muuta,kunhan me kaikki saatais taas tsemppi päälle!

ps.[/b]Laura82 kyllä se painonputoamis tahti hidastuu,usko pois. En halunnu ilkee olla mutta valitettavasti se on niin. Ja nestettäkin voi pudota parin kilon eestä jopa päivässä. Mulla lähti 10kg 3kk:ssa,vaan eipä ole lukemat tollasia enää :|Terveellinen pudotus on -500g/viikko. Mutta ainakin mulla tulokset vaihtelee.
 
jennan äiti..
olipa kiva huomata kuinka kannustava olet mutta enpä välitä.. kyllä tiedän itsekkin että putoaa liian nopeasti ja tiedän myös sanomattakin että tahti hidastuu!! ehkä sitten parempi että jatkan ilman tukeanne urakkaani tai jätän ainakin ilmoittamatta pudotukseni! kaikki kun ei siitä näytä olevan mielissään..

minä jaksan ainakin iloita muiden pudotuksista =) jokainen laihtuu omalla tavallaan.. jos aikaisemmat elintavat on ollu päin mäntyä ja nyt oikeilla raiteillaan niin ihme olis jos paino ei putoais.. itsellä ainakin meni uusiksi ruokailu ja liikunta.. mutta joo..

Tsemppiä Kaikille!
 
Heippa!

Hei, nyt naiset, riita poikki! Kukaan ei täällä varmaankaan halua ivata kenenkään pudotuksia ja saavutuksia. Tottahan se on, että painonpudotus hidastuu aikaa myöten mutta sen varmaan Laura82 tiesikin ja Jennan äitikään ei millään loukkaavalla kaiulla sitä julki tuonut.

Jatketaan vaan entiseen malliin urakkaamme tahoillamme ja tavataan täällä. Minusta ainakin on tosi tsemppaavaa, kun jollain menee hyvin mutta yhtä tärkeää on sekin kun jollain muullakin menee joskus kehnommin.

Minä olen ruotuun palannut mutta niin hemmetin pahantuulinen, menkat alkamassa. Ukkokin sanoi, etteihän sua voi kestää niin vastasin, etten minäkään sinua kestä, itseasiassa en ketään täällä talossa.

Oisipa ihanaa kun saisi oman PMS-tontin, jossa olisi punainen tupa ja perunamaa...

Torstaina sitten punnitaan!

* :heart: Alma*
 
Tää on nyt neljäs kerta kun aloitan kirjoittamaan tätä ******-juttua!! Ja aina onnistun painamaan tota saakelin hiiren sivunappulaa ja kaikki katoaa!!

Tässä kaikki tiivistettynä ja ilman kauniita sanoja :LOL:

Arcatha Et kyllä lopeta, huomenna voi tuntua paremmalta!! Mullakin takkuaa ja pahasti, mutta silti vaan roikun täällä. Aina vois mennä huonomminkin. Mieti vielä kaks kertaa.. Iines on luvannut potkia mua pois kaakaojauhopurkilta, potkinko mä sua..?

Riitapukarit :kieh: ja muut kaverit..Oletan että kukin sanoo mitä tarkoittaa eikä rivien välistä tarvitse lukea. Jatketaan niinkuin ennenkin, kukin sanoo mitä sylki suuhun tuo ja tarkoittaa just sitä. Kummankaan puolelle menemättä sanon, että ihan sama mitä tippuu, nestettä vai sitä itseään. Pääasia on että tippuu ! Kun kroppa huomaa että on aika hidastaa se tekee sen. Vaikka kyllä noi lukemat on niin mahtavia että pidäthän huolen että lihakset saa kuitenkin protskuja kun liikutkin niin paljon. Voi kun mullakin olis tota voimaa ja intoa.. Tällä hetkellä ei energiaa ja aikaa (ihan oikeasti!! ) riitä muuhun kuin tähän arjen pyöritykseen. Lenkille vois olla mahdollisuus lähteä illalla, mutta kun olen ihan sänkykamaa jo seitsmän jälkeen..Ei kiinnosta..

Meillä ukko yrittää nyt kovasti kannustaa mua tässä taistossa tuulimyllyjä vastaan.. Ostelee kaikkia laitti-tuotteita ja syö salaatteja seuraks.. Eikä todellakaan ole mikään intohimoinen kasvisten ystävä :p

Mulla on tajuton vauvakuume. Mistähän olen saanut tartunnan?? Kiitti kaverit.. Kävin tänään Jorvin labrassa ja havahduin ajattelemaan että viimeks kävin Jorvissa synnärillä.. Synnytyssalia en kaipaa, mutta sitä vauvan tuoksua kyllä. Jostain on päähän iskostunut ajatus, että toinen tulis vähän kuin itsestään, tosin tuota ekaa tehtiin kyllä ajallisesti ihan kahden tai kolmen lapsen edestä, että en pistäis yhtään pahaks vaikka tärppäis aika nopeasti. Mulla on ikää jo niin paljon että tulee kohta kiire.. Parasta ennen-päivät on menneet ajat sitten umpeen :LOL:

Mukavaa viikkoa kaikille ja ollaanhan me kaikki täällä jatkossakin! ( Arcatha, tässä oli nyt se yks ja ainut rivienvälistä-kirjoitus joka minun näppiksestä lähtee :D Älä luovuta vielä..)



-Anu-
 
Ilmeisesti kirjoitukseni oli niin huonosti muotoiltu,että tuli väärinkäsityksiä...anteeksi vain mutta en tarkottanut sitä ei-kannustavaksi. Totta ihmeessä tollanen pudotus on loistava,ja aina se tuntuu hyvältä oli se poistunut määrä mitä tahansa. Saattoipa toi mustauskin vaikuttaa asiaan,tarkotus oli tulla vain nimen kohdalle,mutta aina onnistun ryssimään. Eikä aina tohon aikaan päivästä ajatus juokse.

Meinaa edelleen syöpöttää ihan hitosti,söisin koko ajan. Parempi lähteä pian petiin vaan...ja mitäpä muutakaan tekis kun mies on vallannut telkkarin :headwall: ei hätää enää pari viikkoa kestää em-kisat :kieh:

Onkos Anuun tarttunut toi kuume ;) Meillä sitä ainakin podetaan ja kovaa. Eilen ja tänään ihailin Jennan vauvakuvia,kun ei edes muista millasta se oli...niin toinen vauva halutaan.
 

Yhteistyössä