muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Moikka! Joillain sentään liikutaan juhliin KOKO perheen voimin. Mä olen sen takia onneton vaimo,kun neidin kanssa kaksin pitäisi liikkua :'( Onneksi aika vähän juhliin kutsuja sadellut,ja sentään meidän sisarusten juhliin lähtee,mutta kuitenkin. Tässä juuri punnitsen vielä lähdenkö käymään serkkuni yo-juhlissa neidin kanssa...koska viikko sitten peruin menemisen toisen menon takia joka nyt peruuntui. Että kehtaanko siis tupsahtaa vain,kun mummomme jo toimittaa lahjamme :whistle: Mieli vaan tekee lähteä kun olen jo nyt jutska otsassa sisällä kykkimisen takia,ja ukon joka kuluttaa aikansa koneen ja telkan ääressä :headwall: Tulipas vuodatettua. Mutta pointti oli että voisihan noita sukulaisia joskus oikeesti tavatakin,ja kyllä nekin haluisi neidin nähdä...
Nyt isäntä suunnitteli meille kesäloma-runkoa,ja tiukasti sanoin että kirjottaa vaan ihan itte ne sinne kalenteriin,niin mäkin uskon että oikeasti reissut toteutuu!

Eilen pysyin aisoissa ruuan kanssa,kalorit salli vieläpä juoda ei-sokerittoman siiderinkin :p ja tänä aamuna paino oli vain 100g enemmän kuin eilen,76,1kg.
Tänään en tiedä kuinka käy kun en nutria syö,vaan ruokaa,toisaalta meille tulee yllärisyöppöjä (huom.SYÖPPÖJÄ),joten varattuja lihoja ei oo tarpeeksi niin mun on ehkä pakko antaa muille herkulliset vartaat ;)

[/b]Kiksu-77 Tervetuloa oikein paljon,tänne mahtuu =) Täällä porukka punnitsee itseään vähän miltä itestä tuntuu,itse käyn joka aamu puntarilla,pissan jälkeen ja alkkareissa->suosittelen. Taitaa lista putkahtaa aina keskiviikkoisin tänne,ihana Iines jaksaa.
Kerro lähtöpainosi,pituus,aloitusvk sekä tavoitepainosi.
 
Kiksu-77 Mukaan vaan, kiva saada lisää juttukavereita :D Lisäisin vielä Jennan äidin rimpsuun sen, että jos paino takkuilee tai muuten vaan ottaa kupoliin jätämme ihan kevein mielin sen ilmoittamatta :LOL: Jos pännii niin pännii, ja seuraavalla viikolla palataan asiaan uudemman kerran. Mulla ei ainakaan ole verenmaku suussa tässä hommassa.. ja sen kyllä huomaa.. nyt maistuu pähkinäsuklaa :headwall: Muuten olen kyllä ollut ihan kiltisti..Huomenna on uusi päivä, lasketaan sen varaan.

Maitoproteiinista Tulipahan vaan tälle blondille mieleen että protskut ja sokerit.. tarkoittaako ne vaan lehmänmaitoa vai onko samat allergisoivat jutut myös esim. vuohenmaidossa???

Systerin yllätysbileet meni just nappiin. Olin penskojen kanssa kevätjuhlissa ja sieltä tullessa laulettiin paljon onnea vaan ja nämä 4 ja 5v. sähköjänikset :kieh: lauloivat sen äidilleen myös englanniks. Olin pissiä housuuni, molemmilta puuttuu kirjaimia ja olivat ihan tohkeissaan. Toinen vannotti oikein autossa, että en saa taputtaa ennenkuin olen saanut luvan ja esitys on varmasti loppu :D Paikalle ilmaantui meidän mutsin lisäks yks kaveri tyttönsä kanssa ja meidän ukko saapui kakkujen kera. Kukaan ei ollut juorunnut etukäteen ja yllätys oli täydellinen. Penskat olivat ihan täpinöissään ja kakku maistui. Ainut että se helkatin täyttäri meinas saada mut paniikin valtaan.. Olin ostanut tiimarista koristeeksi lehmän, jonka pistin aamulla kakun päälle. Sillä seurauksella että se uppos utareitaan myöten sinne kakkuun |O |O Eikun lehmä pois ja ruusuja tilalle. Onneks olin ostanut ruusunipun himaan. Eipä ollut paljoa miettimistä miten kukat asettelen.. No lopputulos oli aika "runsas" kun olin piilottanut vaurioita lehdillä ja kukilla, maku ei onneks kärsinyt :LOL:

Jennan äiti Meillä kanssa ukko on kamalan nihkeä lähtemään tai tekemään mitään yhdessä. Veikkaan vahvasti että homma periytyy jotenkin lapsuuden kodista.. Homma toimiikin nykyään niin, että katson kaikenmaailman tapahtumia ja muita ja kehoitan menemään niihin lastensa kanssa. Jos minä hoidan hänen vanhemmat penskansa täysin, voi hän edes joskus tehdä jotain niiden kanssa. Eihän ne nyt tänne meille tule minua katsomaan.. Arkea ukkeli ei pysty pyörittämään ja mun hermo ei kestäisi sitä että patistaisin ja painostaisin.. Helpompi tehdä itse, niin menee mun mielen mukaan heti ensimmäisellä yrittämällä :kieh: Erään hermo ei kestä sitä että homma ei toimi ensimmäisellä sanomisella, enkä nyt tarkoita itseäni.. Minä kun kerran katson niin kiusaaminen ja riehuminen loppuu, ukko kuuntelee vinkumista tunnista toiseen ja sitten räjähtää niin että penskat ei edes tiedä mitä tapahtui ja miksi.. Minä sanon heti kun alkaa ottaa päähän ja annan 2 mahdollisuutta, jonka jälkeen toteutan uhkaukseni.. Toimii..

Kevätjuhlien tiimoilta.. Aamulla oli hyvä keskustelu näiden systerin viikareiden kanssa.. Yleensä otan vaan toisen mukaan, kun yhdessä ovat aiiiika vauhdikkaita.. Puhuin kuin mies miehelle..Koulussa on monta sataa oppilasta ja jos te katoatte tänne niin en välttämättä löydä teitä koko kesänä.. Näiden sisko 11v. säestää vieressä että " Joo, joudutte vielä siivouskoppiin ja siivoojat avaa oven vasta syksyllä" Pikkusen oli pokassa pitämistä :D No meidän juhlien katsominen loppui jo reksin puheen aikana, autolle kävellessä kysyin että voiko teitä ottaa minnekkään yhtäaikaa .. 4v. vaan totes että EI, me ollaan ihan villejä yhdessä :LOL: :LOL: 11v. antoi tosi tarkat ohjeet ketä saadaan puhutella, missä saadaan olla ja mitä puhua.. Häpes kuulemma meitä jo valmiiksi. Ehkä minäkin olisin :LOL: Kun odotin tuota meidän poitsua, nämä 2 vesseliä olivat kehittäneet pienissä päissään asiasta oman teoriansa, jota olivat sitten avoimesti päiväkodissa jakaneet.. Kiva, kaikki tädit on mun vanhoja työkavereita |O Kuulemma pidimme vauvaa vatsassa vuoropäivin ja jos toisella oli joku meno jonne vauvaa ei tahtonut viedä, toinen otti sen mukaansa.. Ukolla oli silloin samanlainen pallo-maha kun mulla :LOL:
Tämä 11v. on mun kummilapsi ja muutenkin "rakkain" kaikista. On luuhannut meillä pienen ikänsä ja ollut kuin oma. No, oli niin nuori että ei päässyt kummisi.. Siispä hänestä tuli pojan oma kummitustäti :kieh: Meillä on muutenkin nämä kummi-asiat aika persoonallisia. Pojalla on vaan 2 kummia, mun isä ja sen vaimo. Siinä olis aihetta kauniisiin ja rohkeisiin.. :LOL: On entisiä ja nykyisiä, kuka on kenenkin kummi ja nykyisin naimisissa kenenkin kanssa.. Nauretaankin aina että hitaampi sekoais juonessa :p Ei käy elämä tylsäksi..

Olen ihan sinkkuna kotona. Ukko osti vuos sitten mönkijän ja nyt ajelee kaikki vapaa illat kun ei sada =) Niitä on isompikin joukko äijiä, jotka ovat ihan hurahtaneet.. Kokoontuvat säännöllisesti ja ajeleevat lenkkiä ympäriinsä.. En oikein ymmärrä mitä hohtoa siinä on, mutta ihan sama mulle kunhan ei pakota kyytiin :LOL: Aina kun menee satanen poikineen johonkin mopo-juttuun ( nimitän hommaa mopoiluksi, kuuluuko äänestä ivaa..) ajattelen että voishan tuo olla kapakassa ympäripäissään ja juoda ne rahat.. Ja toimiihan tuo muutamassa vapaaehtois-jutussa aktiivisesti ja käyttää niissä hommissa tuota ajokkiansa.. Meillä on auton katolla kanssa keltainen vilkkupaneeli, just näiden tiepalvelu juttujen takia.. Aluksi häpesin suunnattomasti ajella tuolla autolla, mutta nyt ei tunnu missään :) Noloin tilanne johon noiden vilkkujen kanssa olen joutunut, sattui muutama vuosi sitten.,. Se päälle/pois kytkin oli laitettu niin että polvella vahingossa kytkin vilkut päälle.. Ajoin 2:n hautausmaan välistä menevää tietä ja sitä oli tulossa ylittämään aivan kamalan suuri hautajais saatto. Pysäytin tietysti kohtelijaasti ja päästin porukkaa yli. Niitä riitti ja useamman minuutin seisoskelun jälkeen ne kävelijät alkoivat katsoa hiukka äkäisesti.. Olin ihan ihmeissäni?? Kunnes tajusin että jalkaa siirtäessäni olin potkaisuut ne helkatin valot heilumaan katolle. Viesti oli ihan selvä" Kävelkää ja vähän nopeasti, en jaksa kauaa odotella" |O Niin noloa!!! Olisin voinut vajota sinne jalkatilaan. Katkaisijan paikkaa vaihdettiin oitis..

Nyt katsomaan telkkua, ettei tule ihan romaania..

Mukavaa iltaa..

-Anu-
 
Blääh..........................................

Vihdoinkin omaa aikaa! Kauhee päivä, ihan kamala! Ja kämppä on edelleen kun räjähdyksen jäljiltä. Siis aamusta kauppaan, kotiin silittämään, muksu unille ja samantein aikuiset suihkuun ja laittaan itseään kuntoon. Lähdettiin 55 km päähän juhliin ja kotona oltiin vasta 18.00. Sen päälle siivousta, kakun täyttämistä ja nyt jopa saan hengähtää. Huomisesta tulee varmaan yhtä ihana...

Okei, tänään varmistui, että meille ei ole tulossa vauvaa. Ainakaan vielä. Homma jatkuu kun puolukkapäivät on ohi ;) . Maanantaina otan niskasta kiinni itseäni, sillä huomenna en pysty pitään näppejäni erossa herkuista. Vieköön mies herkut maanantaina töihin.

Hei vaan Kiksu-77, tervetuloa mukaan :wave: ! Sä olet saanutkin hyvät ohjeet muilta. Minä päivittelen listaa joka viikko, mulla on töissä liikaa aikaa :whistle: :saint: . Mulla ainakin on mennyt viimeinen kuukausi ihan persiilleen, joten tänne on ihana valittaa. Sain jo 10 kg pois mutta varmaan 3 kg on jo tullut takaisin. Motivaatio on hukassa mutta täältä meidän sakista saa upeasti apua :) .

Taidan mennä hakeen jotain iltapalaa. Tää päivä on mennyt kohtalaisen kevyesti, mutta ilta on vasta aluillaan... |O

-Iines-
 
Kiitos vinkeistä ja hyvä, et meininki on rento...
Meikäläisen homma vaan pissii heti alkajaisiks eli vaa'an ongelma ei ollut patteri, eikä siis mitään hajuu, mikä sitä pännii. =) Noh! Alottelen homman, ku saan vaa'an ja siihen asti juttelen vaan ´mukavia'. Toisaalta hyvä et en viel eilen vaakaan menny, ku kaveripariskunta tulla tupsahti eilen illalla makkara ja majoneesisalaattiensa kanssa kyselemään, josko grilliä sais kuumaks ja saihan sen. =) Tuli siis mentyä hyvin syöneenä nukkumaan. =)
Onhan tää kesä muutenkin aika haasteellista aikaa, mutta pikkuhiljaa... Toi Iineksen - 10 kg kuulostaa kyllä hyvältä... Miten sen sait aikaseks?
Juhlista on ollu juttua... Joo. Totta on, että onhan niitä sukulaisia joskus ihan kiva nähdä, mutta kyllä mä vähän huokasin helpotuksesta, ettei tänä vuonna tarvinnu ylppäreihin ym. lähteä, ku ollaan sairastettu koko viikko ja selityksenä oli, etten viitti lähtee yli 200 km ajelemaan flunssasen vauvan kanssa. :whistle: Hiukan oli huono omatunto, kun olin helpottunut. Hassuja nää ajatukset. No joo! Tällästä tällä kertaa. Nyt vielä hetkeks auringosta nauttimaan, ennen ku pikkuväki herää.
 
No niin! Täällä taas ja nyt saan tietonikin kerrottua, kun käytiin pojan kanssa vähän shoppailemassa ja kuinkas ollakaan, vaaka tarttui mukaan. =) Elikkäs pituus on 175, paino 122 ja tänään alottelen eli onkos se sitten vko 22. Kiitos vielä Iinekselle, että jaksat näitä päivitellä.
Ja Anulle myös kiitokset rohkasevista sanoista. Puhkun aina intoa, kun johonkin uuteen ryhdyn, mutta asioilla on tapana tasaantua.... =)
Nyt telkun ääreen...
 
viikonloppu meni oikein hyvin,taas vaihteeksi,sortumisia ei tullu ollenkaan,mikä on hieno saavutus :LOL: eilen kylläkin mulla oli koko päivän niiin paha olo,että mikään ruoka ei maistunut koko päivän aikana söin vaaan pari leipäää ja illalla jugurttia.nyt tuntuuu olo jo paremmalta,joten joskos tänäään sais syötyä jotain muutakin,ja huomenna menen puntarille,mukavaaa maanantain jatkoa kaikille :flower:
 
.................................lähtökg/cm...........VK kg/Pudotus.....Tavoite
Iines79 .............116kg/169cm............ - kg/ - kg................70kg
Jennan äiti ........86kg/153cm.............. - kg/ - kg............60-70kg
Kiin ...................129kg/184cm........... - kg/ - kg................100kg
Taata ................80kg/152cm...............- kg/ - kg................57kg
nöpö80 .............89,3kg/158cm........76,7kg/-0,8kg.......alle 60kg
martsu76 ...........92kg/158cm..........85,9kg/-0,3kg.............70 kg
ellapuu ..............92kg/163cm............. - kg/ - kg.................70 kg
anuaanua ..........89kg/158cm........... - kg/ - kg....................70kg
niinuliinu ...........128kg/175cm............. - kg/ - kg.................99kg
SydänAlma.........96,4kg/168 cm........... - kg/ - kg...........68-70kg
Ruoste................97kg/166cm.............. - kg/- kg............67-70kg
nuppu1982........100kg/168 cm............. - kg/ - kg........alle 70 kg
Mandi.................96,5kg/169 cm........94,6kg/-0,8kg.............70kg

Masua kasvattavat ja tasapainoilevat:


Röntän Tönttä....88,7kg/163cm........ - kg/ - kg.................70 kg
HattiWatti78......117,7kg/172cm........- kg/ - kg
 
Olen syönyt oikein huolella.. Eilen tein kebabbi pizzaa, oli ihan pikkusen suolaista ja iltapalaks katkarapusalaattia nan-leivällä.. Väliin mahtui toki muutamaankin kertaan raparperipiirakkaa vaniljakastikkeella..Eilen se tuntui vielä oikein hyvältä idealta, mutta tänään ottaa päähän ja rankasti :headwall: Sormet on nii turvoksissa että sormukset puristaa ja painoa eilisaamusta +1.1kg |O Tänään onkin ruokavalio hiukkasen kevyempi..Ja jos yhtään osaan ennakoida niin paino taitaa jäädä tällä(kin) viikolla niin paljon plussalle että pidän sen ihan omana tietonani..
Ihan pelottavan helpolla lähtee mopokäsistä..

martsu76 Ihanan positiivista ajattelua :LOL: Oksetti niin etten saanut syötyä.. Mullekin noita molempia.. sekä positiivisuutta että joku ylitsepääsemätön este etten söis =)

Nyt on aamukahvit hörpitty.. eikun hommiin.. Mukavaa päivää kaikille..

-Anu-
 
Huomenta,

Uusi systeemi käyttöön. Kuten huomaatte lista on jo ilmestynyt. Ajattelin uudistaa systeemejä, eli maanantaisin ilmestyy "blanco" lista johon jokainen ilmoittaa viikkotuloksen näin: paino 80 kg, muutos -0,2 kg. Jos joku lukema puuttuu, esim muutos, se ei ilmesty listaan :kieh: . Mä en jaksa etsiä vanhaa listaa ja laskea lukemia. Eli pyydän kauniisti, laitatteko molemmat lukemat, painon ja muutoksen. Kiitos :saint: !

muoks ja lisäys: Muistakaa laittaa muutoksen eteen + tai - merkki!!

Mulla siis alkoi kova kuuri tänään. Paino oli häkellyttävän korkea, 3,6 kg on tullut muutaman viikon löysäilyllä takaisin :eek: . Tänään tulikin lounaaksi mukaan kirsikkatomaattia, höyrytettyjä vihanneksia ja kevyttä broilerkiusausta. Se on (HK:n) valmisruuista kevyin ja samalla täyttävin, jonka oon löytänyt. Kokonaispistearvo 300 g aterialle oli laskimen mukaan 4 pistettä. Suosittelen lämpimästi, jos jokseenkin teollinen maku ei haittaa. Mua ei häiritse kun siitä lähtee nälkä ja se on kevyttä :LOL: .

Oikein kevyttä ja motivaation täyteistä viikkoa!
 
Huomenta!

Aamupaino tänään 76,7 eli -800g...

En mä nyt ihan tyytyväinen ole itseeni, ei se herkuton viikonloppu onnistunut ihan kuten olin ajatellut. Mm hesen kalahampurilaisen, pussillisen taffelin grillimaustettuja sipsejä ja pari suklaapatukkaa kadotin itseeni. Joten siihen nähden pudotus oli ihan kohtuullinen.

Mutta NYT se on alkanut, todellinen tiukkuus, oikeesti! Siitä kun mä olen viimeksi painanut näin "vähän" on kuitenkin jo vuosia joten kai tässä on tullut vähän liikaa sitä tyytyväisyyttä itseensä...

Omasta tavoitteestani nyt hieman jäin, joten on aika miettiä uusi... Ensin meinasin et yritän kesän vain tasapainoilla, mutta sitten ajattelin että sehän olisi sama kuin antaisin itselleni luvan syödä. Joten tavoitteeni olkoon. Paino 69,9 syyskuun ensimmäisenä maanantaina

Ei pitäisi olla ihan mahottoman paha, mutta ei siihen kovin montaa sipsipussia kuitenkaan sovi...

Mutta kesälomaa viettävät lapsoset kaipaavat huomiota äidiltä...
 
Tänä aamuna oli punnitus. Aion pitää jatkossakin nyt tämän maanantain punnituspäivänä. Tulos oli odotettua paljon parempi. Tulos siis tänään 94,6 eli - 800g viime maanantaihin verrattuna! Oudosti tuo paino vaihtelee jopa kilolla! Tästä on hyvä taas jatkaa.
 
tahtoisin liittyä teidän joukkoon :) Aloitin reilu kolme viikkoa sitten (13.5=vko20) kamppailun tämän mun painon kanssa.. lähtölukema oli 113,2kg ja nyt 108,1kg elikkä olen sen -5,1kg saanut pois.. seuraavan kerran ajattelin käydä puntarissa ensi viikon perjantaina.. en viitsi kiusata itseäni sillä jokapäiväisellä pomppimisella..

kiva kyllä huomata että en suinkaan ole ainut jolla painon kanssa ongelmia ja vielä kivempi huomata että on tälläisiä ns vertaistuki foorumeita :)

joopa mutta jos huolitte joukkoon niin tulen taas ilmoittelemaan kuinka on onnistuttu/kompuroitu herkkujen kanssa =)

Tsemppiä kaikille!!
 
Heips! Tasan viikko sitten paino oli 77kg,ja tänä aamuna alin tähän asti, 75,80kg eli -1,2kg :D
Ärsyttävää kuinka yksi kilo voi tulla yhdessä yössä lisää...lauantaina syötiin perhepitsa miehen kanssa niin kilo oli todellakin lisää su aamuna :ashamed: Onneksi oli toi lukema tänään tollanen,kun yleensä aikasemmin on mennyt se viikko että on kilo poissa. Eilisen meninkin sitten tietoisesti kevyesti. Nyt on sitten yhteensä 13kiloa poissa.

Tänään on meillä jännät paikat,kun asunnossa eka näyttö illalla. Oikeasti en toivo että heti menisi,koska uutta mieleistä ei ole markkinoilla justiin...tai no yksi olisi mutta hinta on pidemmän päälle kova. Eilen läräsin laskupinoa läpi niin jumankauta mä en tajua mistä ne kaikki on tullut,tai siis miten samaan aikaan! Tili oli vasta pe ja nyt olen jo köyhä,no miehelle jouduin siirtää kun hänelle ei oltu maksettu pe palkkaa ja pankki tarttee lyhennykset. Niin että huimaa ajatella jotain 1000e asuntomenoja (lyhennys+vastike) per kk,ja sitten tupsahtaa silloin tällöin isot laskut päälle :eek:

Menipä aivan läskien ohi asiani,mutta tiedättepä ainakin mitä tämä emäntä mietiskelee yöt läpeensä :LOL: Ja vielä ukosta valitusta että hän olis valmis ostamaan huonokuntosen läävän vanhalla keittiöllä. Sen päähän ei mene asia että haluan vihdoinkin uuden keittiön,ja remppalaina jouduttas kuitenkin ottaa :headwall:

Nyt poika herättää jumpalle,ja syömään! Moikka moi!
 
Laura82 Mukaan mahtuu, tervetuloa :hug:

Mua saa sitten potkia persuksille ja kovaa lähipäivät!!! Ja sen jälkeen ihan reilusti päähän, jos jatkan tätä mussuttamista!!! Nyt mennään jo siinä vaiheessa että lasken aamulla kalorit, katson montako nutria on pakko syödä että pysyn tajuissani ja popsin loput kalorit suklaana |O |O |O Ihan sairasta ja mun pitäis olla se joka osaa ammatin puolesta antaa toisille terveellisen ruuan vinkkejä, tukea ja kannustaa..

Jennan äiti Uus tilava koti olis kyllä niin ihana.. Meillä on se tilanne että joutuisin oitis töihin jos vaan edes harkittais.. Siispä kärvistelen ilomielin tässä luukussa :LOL: Ja eikä sitä tiedä vaikka voitettais molemmat lotossa ja ostettais vierekkäiset Villat Westendistä, siitä kalliimmalta ja paremmalta puolelta. Pitäisköhän lotota ;)

-Anu-
 
Heippa kaikki uudet ja vanhat!

Täällä mamma on laittanut pontta laihikseen. Lauantaina aloitin nyt niin että syön kunnon aamupalan, päivän mittaan kolme nutrilettipussia, paljon juomista ja vihanneksia, pari hedelmää ja illalla kunnon iltapalan, terveellisen tietysti. Lenkilläkin olen nyt päässyt käymään jokapäivä.

Heti lauantaina oli jo tiukka paikka kun muu porukka mätti pizzaa naamariin mutta pysyin kovana ja loppujenlopuksi se ei ollutkaan niin vaikeaa.

Tänä aamuna paino oli 91,2kg eli reilun viikon pudotus oli 2,2kg!! Muutan punnituspäivän maanantaihin, että ehdin Iineksen listaan mukaan. Tätä kuuria jatkan niin kauan kun jaksan ja sitten palaan tavalliselle, terveelliselle ruokavaliolle...

Kovia laihdutuspuhureita kaikille!

* :heart: Alma*
 
Tervetuloa mukaan Laura82! Annatko vielä pituuden niin teen sinulle listaan oman rivin.

Mä olen ainakin vielä pysynyt ruodussa. Mut töissä pysyykin hyvin, kun on vaan ne ruuat mitä ottaa mukaan. Ja mä kun en osta itselleni mitään keksipaketteja/hapankorppuja tänne varoiksi, niin ei tuu turhia houkutuksia. Mieskin vei täytekakun lopun töihin ja toivottavasti lautanen tulee tyhjänä takaisin. Mutta ilta ratkaisee taas mun päivän kohtalon...

Jennan äiti: Ei se rempan keskellä eläminen oo mitenkään kivaa. Siis jos miehesi aikoo rempata sitten sen huonokuntoisemman asunnon teidän mieltymysten mukaiseksi. Toisaalta, siinä sais täysin oman maun mukaiset varustukset ja voi jopa päästä halvemmalla, kun valkkaa johonkin vähän halvemman jutun. Noi on vaikeita asioita... Ja mitä raha-asioihin tulee, meillä on aivan sekaisin kaikki. Laskuja on ollut jopa 25 000 euron edestä ja kaikki paperit on olleet levällään keittiön pöydällä. Välillä on hirvittänyt, kun on näpytellyt lukuja nettipankissa. Ettei vaan mene mikään numero väärin.

Tosin, entisessä työpaikassa käsittelin laskuja päivittäin n. parin miljoonan euron edestä... mutta omat rahat on eriasia kun työnantajan :saint: .

anuaanua: Mikäs sulle on iskenyt? Sulla oli niin hyviä pudotuksia tuossa aikasemmin. Nyt STOP ja suklaat heität Honoluluun saakka! Tässäpä sulle


-Iines-
 
Iines79 Mulla on ihan totaalinen väsymys ja kypsytys tähän hommaan.. Kun mitään ei tapahtunut pitkään aikaan ja mullahan pitäis kaiken tapahtua heti ja mieluiten ilman ponnisteluja :/ No, päätin taas äsken kun laskin noita kaloreita, että syön ton suklaalevyn tän viikon aikana, lasken ne mukaan pisteisiin ja olen muutenkin ihmisiksi. Jotenkin ei vaan vois kiinnostaa yhtään vähempää.. Jos nyt homma kusahtaa ja jää kesken voin taata että paino nousee entisten lukemien ohitse vielä useamma kilolla.. Pakko yrittää pysyä linjassa.. Ihan on fiilis kun menkat alkais.. Siinä olis ainakin oikein hyvä selitys tälle v*****kselle.. Aika näyttää :LOL: Vähän kyllä tuntuu persuksissa noi sun potkut, mutta jatka vaan :D

Nyt hiekkikselle..

-Anu-
 
Iltapäivää!

Nyt on isäntä kotiutunut reissusta joten mä aion pitää erittäin ansaitun lapsivapaan illan... Siis ihan kotosalla olen mutta teen omia juttujani ja mies saa hoitaa ton ulkoilun yms...

Niin päättäväisesti alkoi aamu, mutta sitten kun oltiin lasten kanssa ulkoiltu tuli äiti käymään ja toi tullessaan berliininmunkit... Ja söinhän minä, lautasen tyhjäksi kuten kiltin lapsen kuuluu... Mutta se saikin sitten korvata sekä aamiaisen että lounaan, paljon vaan vettä ja kahvia ja niillä mennään... Päivälliseksi pari palaa ruisleipää tuorekurkulla ja iltapalaksi varmaan sama satsi...

Olen miettinyt kanssa noita nutrilet pusseja, mutta jotenkin vaan luulen etten kuitenkaan saisi niitä alas... Ehkä mun tyyli laihduttaa sitten on tämä että ensin vedän herkkuja ja sitten olen tyystin syömättä... Hurjan terveellistä...

Laura Tervetuloa joukkoomme, sulla onkin ollut ihan hurjan hyvä aloitus.

Jennan äiti Onnea teille asunnonnäyttöön, muistan kun meillä oli näyttö niin siivosin koko sen päivän aivan hiki hatussa, ja sitten stressasin et mitä ihmiset mistäkin tykkää. Mut onneksi löytyi heti 1 joka tykkäsi ja kämppä meni. Ja tuosta laskuasiasta, niin juuri tässä minäkin mietin etten ole varmaan koskaan ennen ollut näin rahaton, tuntuu että jatkuvasti on isoja ylimääräisiä menoja :| . Muttei auta kuin toivoa että tilanne helpottaisi.

SydänAlma Just jotain tollasta tsemppiä minäkin kaipaisin, kunpa sen vaan jostain löytäisin... Aika hyvältä kuulostaa toi sun päivänruokailu, ja selkeesti tulostakin tulee... Eli en tiiä pitäiskö munkin noita nutriletteja koittaa.
 
Heippa!

Onpas tässä mukavan oloinen laihdutuspino! Saanhan minäkin tulla mukaan?! :wave:
Huomasin, että on muitakin myöhemmin aloittaneita.

Mulla on 2kk vanha vauva ja imetän mutta aion tässä maltillisesti tiputella painoa, sinne missä se jossain vaiheessa ennen oli. Lihoin melkoisesti lyhyessä ajassa jo ennen raskautta ja raskauden aikana vielä hirmuisesti lisää joten pudotettavaa olis tällä noin 25kg. Olikos teissä muita imettäviä tai ihan pienenkin vauvan äitejä?

Aloitin kirjaamaan viikkopudotukset ylös kaksi viikkoa sitten ja painoa lähti -1300g ja -900g. Jos mut lisätään listaan tälle viikolle niin tiedot on:

Tilsu..................93,1kg/172cm.........90.9kg/-0,9kg.........65kg

-Tilsu
 

Yhteistyössä