Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja dedefilus:![]()
Nyt pitää kyllä ottaa asia äitipolilla puheeksi seuraavalla käynnillä! Itse olen luullut, että sitä ei vain saa Klexanen kanssa ja piste. En muistaakseni ole vähentänyt pistoksen määrää ennen synnytystä.
Vähänkö olisi helpompaa mennä synnyttämään, jos olisi edes mahdollisuus epiduraaliin...
Juu siis emmää niitä hintoja kyllä kysellyt, mutta kiitti kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja auts:http://www.tohtori.fi/?page=0545318&searchtype=1&searchstring=klexane&searchpage=1&id=5970681
tuolla on hintatiedot mantatyttö
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:Onko teistä kukaan kieltäytynyt piikittämästä? jos niinmiten suhtauduttiin asiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Carmen:Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:Onko teistä kukaan kieltäytynyt piikittämästä? jos niinmiten suhtauduttiin asiaan?
Oletko tietoinen, että tulppa saattaa tulla myös istukkaan tai kohdunsuulle näiden "tavallisten" paikkojen lisäksi? Itse en ainakaan pystyisi elämään ratkaisuni kanssa, jos olisin tieten tahtoen kieltäytynyt lääkityksestä, joka parhaimmillaan estää vauvani kuoleman :ashamed:
Mitäpä, jos ottaisit asian uudelleen puheeksi neuvolassa? Muutoinkin hieman ihmettelen, että miten olet "saanut kieltäytyä" lääkityksestä, kun itselleni sen tärkeyttä ovat painottaneet kaikki lääkärit jo paljon ennen kuin edes raskauduin!
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:ehkä itsekästä myönnän mutta omaan järkyttävän piikki kammon ja en siis anna piikkiä itseeni laittaa ku pakollisissa verikokeissa ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Carmen:Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:ehkä itsekästä myönnän mutta omaan järkyttävän piikki kammon ja en siis anna piikkiä itseeni laittaa ku pakollisissa verikokeissa ym.
Pistin juuri aamupiikkini ja totesin ajatuksissani, että eipä se tunnu kyllä yhtään miltään, kun sen pienen neulan lyö vatsamakkaran läpiJoten älä nyt piikkikammosi takia näin isoa turhaa riskiä ota, jos vielä raskaudut! Hyvää kevättä sinulle!