Muita laihduttajia paikalla ja miten mennyt???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läskäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Läskäri

Vieras
Nyt mulla takana pari viikkoa ja herkut jättänyt pois, vielä en ole vaakaan uskaltanut mennä mut ehkä maanantaina=) Painoa mulla rutkasti liikaa ja ottaa päähän kun ei löydy vaatteita tälläselle kasalle kun kaikki puristaa!! Miten muilla mennyt ja paljon on lähteny kiloja ja miten?

en oo laihdutuslinjalla ollenkaan koska en halua koko loppuelämääni laihduttaa mutta elämäntapani muutin perusteellisen lopullisesti 2kk sitten ja 8kg on lähteny mut tosi paljon vielä jäljel..

Kaiken kaikkiaan kolmisenkymmentä kiloa lähtenyt, tavoitteen saavutin, mut tulin ahneeks ja tiputin tavoitetta viidellä kilolla. Eli nyt yritän vielä 5 kiloa tiputtaa jolloin bmi ois 20. Aikaa laitoin tonne juhannukselle ja palkintona mulla on pizza =) Eli hyvin harvoin pizzalla herkuttelen, ehkä pari kertaa vuoteen. Tänään sit miehelle sanoin, että vie mut sit pizzalle kun mä pääsen tavoitepainoon, suostui siihen. Ei oo kovat vaatimukset mulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
3½ kuukautta laihduttanut ja -15 kiloa on lähteny.

täällä sama :wave:
ollaampas me hyviä :D

Jee :D Miten sä laihdutat? Mä karppaan.. Nyt on joku jummivaihe päällä kun ei oo kolmeen viikkoon paino tippu oikeestaan ollenkaan.

oon jättäny noi pitsat ja namit pois..ja vatsalaukku pienentyny huomattavasti koska tuun kylläiseksi 1/6 määrällä verrattuna entiseen.voitte kuvitella jos perhepitsa meni mukisematta niin siinä laukussa oli tilaa yhdelle jos toisellekkin aterialle :laugh:
kuntopyörää poljen vähintään ouolituntia joskus tunninkin,melkein jokapäivä..sitten teen lihaskuntoharjotuksia ja jumppavideon tahdissa tömsitelen.
se mikä ihmetyttää suuresti on ettei ole enää kokoajan nälkä.
päivällä tulee syötä lihaa ja kasviksia.
pelkkä ruoka annosten pienentäminen ja pienimuotonen liikunta on vaikuttanu tosi paljon.jos rupeis ihan tosissaan urheilee niin laihtuis varmaan silmissä

Mulla 1,5 kk ja - 7 kg. Lisäämällä liikuntaa, syömällä terveellisesti (myös herkkuja saa syödä muttei kovin usein eikä paljon kerralla), syödä pieniä annoksia monta kertaa päivässä. Kannattaa pitää ruokapäiväkirjaa niin siitä huomaa mitä tulee suuhunsa laitettua päivän aikana. Tunnin päästä olen lähdössä pyörälenkille joka on eka tänä keväänä vaikka oonhan mä kaupoilla jo pyörällä käynyt ja tehnyt pienempiä ajolenkkejä. Ja sen annan neuvoksi kun lähette pyöräilee pitempää matkaa, kypärä päähän ja juomapullo mukaan vaikka pikku reppuun jos ei pyörässä ole pullotelinettä, itellä sellanen löytyy.

Yhteistyössä