cerazette, miten varma? ja muita kysymyksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ekaa kertaa kokeilussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ekaa kertaa kokeilussa

Vieras
Miten varma ehkäisy on?

Mitkä riskit tulla raskaaksi tälläisessä tilanteessa: esim. perjantaina ottaa pillerin klo. 22.30 sen jälkeen "nus nus", lauantaina unohtaa pillerin joten ottaa sen sunnuntai aamuna klo 6 ja seuraavan sitten taas klo. 22.30 samana päivänä? sunnuntaina ja maanantaina tämän jälkeen tuli pari tippaa verta. Menkoista oli aikaa 12 päivää. Aloitin pillerit kuukautisten ekana päivänä.

Millaisia sivuoireita teille on tullut ja millä aika välillä alkaneet? Missä vaiheessa helpottivat?

Mulla tuntuu nyt kun reilun kaksi viikkoa olen syönyt naama kukkivan, hiukset lähtee, mielialat heittelee todella paljon ja on jatkuva "pikku v*tutus" päällä, seksi tuntuu yhtä laimeelta kun kumin kanssa ja väsyttää.

Tuo ei paljoa lohduttanut. :D Mulla nää on ainoa toivo mitä enää kokeilla ennen kun voi sanoa hyvästit hormooniehkäisylle kokonaan jos eivät sovi.

Uhhuh. Just tänään lueskelin kokemuksia Cerazetesta, koska aloin syödä niitä muutama päivä sitten. Ei ollut mitään kovin ilahduttavaa tekstiä, suurin osa kokemuksista oli negatiivisia.. Kannattaakohan noita edes syödä pitempään, vaan yrittää vaihtaa ekan liuskan jälkeen? Ei inspais vuotaa 24/7 ja kärsiä muista mukavista haittavaikutuksista. :kieh:

Olen ekan raskauden jälkeen syöny pillereitä ja sama tokan jälkeen. Puoli vuotta olin syömättä ja sit tulin raskaaksi. Mikää muu ehkäsy ei käy ja nää toimii hyvin. Aloittaminen vain vaikeaa koska oli monta kuukautta kuukautiset. Pieniä taukoja toki oli välissä. Nyt ei pitkiin aikoihin onneksi. Tarvitsee vain olla tarkkana et ottaa jämptilleen. Mulla sattui useitakin kertoja et pari päivää otin pillerin vasta tuntien päästä normiajasta ja sitten menkat alkoi. En varsinaisesti tunnista et oisin mitenkää hormoonihirviö tai muitakaan vaikutuksia. Noihan on niin yksilöllisiä. Tossa nyt jotain avautumista.

Ei mitään valittamista. Söin noita reilut 3 vuotta. Tuona aikana ei kertaakaan kuukautisia eikä mitään tiputusvuotokaan, ennen kuin aloitin laihduttamisen. Ei naaman kukintaa tai muuta vastaavaa.

Söisin vieläkin ellei gyneni olisi vaihtanut noita merciloniin, kiitos painonpudotuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23189792:
:|

Mie lihoin muutama vuosi sitten yhen lääkkeen takia ihan hetkessä 20 kg, eikä tosiaankaan olis varaa lihoa jonkun toisen lääkkeen takia enempää.

Joo no mä pudotin niistä kymmenen ja sit tulinki raskaaks ja niitäki kiloja on vielä muutama jäljellä : /
Oon kyl koittanu laihduttaa mut nyt on kohta viikon jo paino junnannu samassa... Täytyy varmaan vetästä huomenna ihan hirveet överit syömisten kans et jos se paino liikkuis :D

Joo no mä pudotin niistä kymmenen ja sit tulinki raskaaks ja niitäki kiloja on vielä muutama jäljellä : /
Oon kyl koittanu laihduttaa mut nyt on kohta viikon jo paino junnannu samassa... Täytyy varmaan vetästä huomenna ihan hirveet överit syömisten kans et jos se paino liikkuis :D

Jos viikon paino junnaa samassa, ni ehkä ei vielä kannata huolestua. :D Minunki pitäis saaha otettua niskasta itteäni kiinni ja pudottaa vähän painoa, vois tehä ihan hyvvää. :snotty:

[QUOTE="vieras";23189483]eikä, minäki olen cerazetteja alottamassa kun ei hormonaalinen ehkäisy sopinut.
kunhan nyt vaan ne kuukautiset ilmottelis itsestään niin pääsis alottelee.[/QUOTE]

ei mulla ainakaan tarvinnut menkkojen alkua odotella, aloitin vaan syömään samana päivänä kun reseptin sain eikä niitä menkkoja sitten näkynyt koko sinä vuoden aikana kun noita söin :)
Multa meni seksihalut ihan kokonaan ja painoa tuli se 10 kiloa/vuosi. Lopetin sitten kun mies sanoi että parempi vaikka sen kortsun ja halukkaan vaimon kanssa kuin haluttoman...

En kerinny kuin 3 liuskaa syödä, kun tuli painoa yli 5 kiloa. Järjettömät menkkakivut loppuivat täysin, myös vuoto jäi erittäin pieneksi. Kilojen takia luovuin pillereistä heti, ja nyt ollaan elätty kohta puoli vuotta ilman. Enää en tahdo edes kokeilla nuita...