Muita kenen mies ei muistanut naistenpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
"wieras"
Meillä mies tuli tunnin myöhässä töistä, ajattelin, että on varmaan ostamassa mulle naistenpäiväylläriä. Kuinka ollakaan, oli käynyt ostamassa itselleen kengänpohjalliset. :eek:

"huuhaa"
No mun piti googlata mikä hiton naistenpäivä. Mä en edes ois tiennyt että on joku naistenpäivä, jos en olisi täältä sitä lukenut :D Joten mulla on kyllä naistenpäivän tarkoitus hukassa koska meillä sitä ei vietetä. Toki varmasti huomioisi jos sitä toivoisin. Meillä mies huomioi muutenkin, ei siihen mitään erityisiä päiviä tarvita. <3

"mei"
Ei muistanut. Ei muista ikinä eikä sitä kiinnosta. Huusi ja raivosi kyllä miten kauhea olen.
Mulle nämä päivät ovat tärkeitä. naistenpäivä,äitienpäivä,hääpäivä jne..
Arjen keskellä on vaan ihanaa juhlia vähän.Pääasiassa kaikki juhlapäivät ovatkin mulle vähän vaikeita, koska tiedän että moni mies on rakastaan muistanut.

"susu"
[QUOTE="ccc";29648544]En muistanut . Mutta meille miehille ensi perjantai on tärkein päivä vuodessa. Muistakaa miehiänne silloin.[/QUOTE]

Naisten päivä on kerran vuodessa,miesten päivä on 364 päivää vuodessa

Mies lähti lasten kanssa mummolaan tunti sitten...ja hetki sitten ukko saapui kotiovelle ruusupuska kädessä. Oli mummo tainnut kertoa, että tänään on naistenpäivä :D :LOL:

Mies siis muisti sittenkin...kunhan häntä vähän ensin asiasta muistutti. Homma meni siis juuri niin, kuten alkuun veikkasinkin ;)

urpot
syntymäpäivä, joulu, ystävänpäivä, äitinpäivä, naistenpäivä....aina sama laulu. Noh kai muistatte miehiänne miestenpäivänä kohta pihvillä ja suihinotolla ynnä muilla lahjuksilla?

xzx
Kuinkas moni nainen itse muisti vaikkapa mummoaan, siskoaan tai ystäväänsä naistenpäivänä?

Mun mies toivotti mulle hyvää naistenpäivää aamulla ja mulle tuli siitä hyvä mieli. En ite ollut edes muistanut koko päivää. :)

"siiri"
Ostin ite kasan tulppaaneita jo eilen. Mies toivotti aamulla hyvää naistenpäivää ja käytiin yhdessä asioilla ja puutarhaliikkeessä oli mun kanssa pyörimässä, ostettiin sitten kukkiakin. :) teki meille ruokaa ja lupasi hieroa mun kipeetä selkää illemmalla. Varmaan jotain kivaa sitten sillekin keksin ;)

"vieras."
Ei muistanu, mun isä soitti ja toivotti hyvää naisten päivää, sitten puhelun jälkeen mainitsin miehelleni että on naistenpäivä, niin se tokas että ai on vai, no hyvää MIESTEN päivää!

vierass
Eipä oo mies muistanut millään lailla... töissä toivotettiin mummoille hyvää naisten päivää ja juotiin suklaakakkukahvit, pari virkeämpää pappaa lauloi paljon onnea vaan :)

Suomalaismiehet tuppaa melko usein unohtamaan naistenpäivän. Venäjällä ihan eri meininki. On naisten-, äitien- jne. päivät kunniassa. Venäläisen exän kanssa ollaan kyllä juhlistettu naistenpäivää ruusuin ja kynttiläillallisin :) eikä koskaan unohtanut. Exä hän on taas puolestaan ihan muista syistä :D

waldemad
En muistanut enkä aio jatkossakaan tällaisia huuhaapäiviä muistaa, päivän siis muistin toki ja naisellani ei pitäisi kohtelun suhteen olla valittamista, edes tänään.

notota
[QUOTE="siiri";29649212]Ostin ite kasan tulppaaneita jo eilen. Mies toivotti aamulla hyvää naistenpäivää ja käytiin yhdessä asioilla ja puutarhaliikkeessä oli mun kanssa pyörimässä, ostettiin sitten kukkiakin. :) teki meille ruokaa ja lupasi hieroa mun kipeetä selkää illemmalla. Varmaan jotain kivaa sitten sillekin keksin ;)[/QUOTE]

Nahka-sellaisia?

Meillä ei vietetä naisten- eikä miestenpäivää. Tuntuu suoraan sanoen vähän oudolta (jotakuinkin tasa-arvoisessa yhteiskunnassa) muistaa ihmistä pelkän sukupuolen takia.
Muutenhan kyseinen päivä on hyvä olla olemassa, mutta ei kai sen pointti ole mikään aamukahvit sänkyyn?

m1es
Tai toi se kahvin sänkyyn mut siinä se olikin.
Ammattivalittaja, kysymyksesi on väärä. Itse todistat, että mies muisti.

Yrität siis kysyä: Muita kenen mies ei ostanut (kallista) lahjaa naistenpäivänä. Sinua ei muistaminen kiinnostanut, vaan materia - vaan sellasiahan teistä naisista suurin osa on.

Kysyin syksyllä vaimoltani, miksi hän ei ole koskaan ole ostanut minulle hääpäivälahjaa, minä kun olen aina ostanut hänelle. Ilme oli aidon hölmistynyt - siis mitä, miksi?

Yhteistyössä