Muita kenellä 1v. taapero ja toista yrittämässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unohdin kirjautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unohdin kirjautua

Vieras
Heissan,

aloittelen uutta ketjua, ed. mainitusta aiheesta.. Tosin vinkatkaa jos tällainen ketju jo valmiina, niin voin kirjoitella sinne.. En ole palstaa nyttemin selaillut.

Siispä meillä on esikoinen syntynyt 26.2.07 eli kohta puoliin täyttää vuoden ja ollaan nyt aloiteltu (vasta viime viikonloppuna) toisen yrittäminen. Saa nähdä millaisella aikataululla nyt tärppää, sillä esikoinen tuli heti kun "annettiin lupa", ekalla yrittämisellä. Mutta eihän se aina saman kaavan mukaan mene.

Aikaisemmat suunnitelmamme olivat toisenlaiset toisen lapsen suhteen eli aina ollaan ajateltu (tai minä olen ajatellut, mies on halunnut mahd.lyhyttä ikäeroa, kun itse on kaksonen niin tietää mitä on varttua toisen samanikäisen kanssa, aina ollut seuraa), että 3 vuotta ois hyvä ikäero, mutta esikoinen on ollut todella helppo lapsi, niin toinen on tervetullut aikasemmin.. Toinen lapsi voi olla tietysti "vaikeampi", mutta on sitten sellainen, kuin on. Ainakin yhden kanssa ollaan päästy tosi helpolla. Ja tuleepa sitten pieni ikäero ja leikkiseuraa.

Muuten ei ole kyllä vauvakuume vaivannut, olen niin täysillä elänyt esikoisemme kanssa ja nauttinut joka hetkestä. Ehkä se kuume sieltä sitten nousee, mahdollisen plussauksen myötä.

Ei muutakuin jännityksellä odottamaan mitä tuleman pitää =)

Tuutikki81

Meillä sama tilanne,aloitettiin yritys nyt tästä helmikuun kierrosta ja ovis bongattiin ja hyödynnettiinkin :) Esikko tyttö on just pari päovää sitten täyttänyt 1 vee ja toista kuumeillaan jo kovasti:)

Missäspäin suomea kuumeilette? Mehän ollaan samanikäisiäkin näemmä.:)

Mulla on tuo pco riesana joten voipi olla että en raskaaski heti tule,mutta oviksen löysin helposti nyt mitä en ole aikasemmin tuntenut.Toivotaan meille plussia pikaseen! :D

Heissan! Kiva, että seuraa löytyi =)

Mä kanssa laskeskelin, että ovis ois ollu just silloin, kun yritys lähti käyntiin.. Toki varma, en voi olla, mutta ainakin toivon niin. Nyt sitten tuntuu, että on jo, vaikka mitä oireita mahdollisesta plussauksesta, mutten usko että vielä voisi olla mitään. Kunhan kuvittelen.

Parina päivänä on tuntunut ihan, että menkat olisi alkamassa, vaikkei niiden vielä pitäisi edes alkaa. Eli semmoista alavatsan kevyttä vihlontaa on havaittavissa ja jonkun sortin vuotoa (YöK!). No, katsotaan ensi viikolla josko ne menkat alkaa tai ei.

Kyllähän sitä toivoo, että raskaana jo olisi (johan tässä on yritystä 1,5 viikkoa takana ;) ), vaikka ei se maailmanloppu ole jos nyt ei tärppääkään. Onhan meillä jo yksi ihana neiti kotona <3 Oon vaan aika hätäinen luonne, että "mulle kaikki ja heti".

Ootko palaillut jo töihin vai oletko pitkään vielä kotona esikkoa hoitamassa? Mä ajattelin olla niin kauan, että toinen sitten syntyy. Viihdyn kotona hyvin, enkä muutenkaan millään raaskisi viedä neitiä vielä hoitoon, kun ei kerran ole pakko.

Ai niin, me asustellaan Länsi-Uudellamaalla.

pieni vinkki, että nykyään on sellainen ketju kuin "ajatuksissa kakkonen", suurin osa siellä on vajaan/yli vuoden ikäisen äiti ja nyt toista kaivattaisiin.

tsemppiä kovasti teille kaikille!

Yhteistyössä