Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Mun lapset yökyläilevät vain isovanhempien luona, ja sielläkin kerran-kaksi vuodessa. Ikää on 3,5 v., 9 v. ja 13 v.
Yökyläilevät kuitenkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Mun lapset yökyläilevät vain isovanhempien luona, ja sielläkin kerran-kaksi vuodessa. Ikää on 3,5 v., 9 v. ja 13 v.
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Sussu:Mun mielestä on suuri sääli, kun monella ei ole mitään paikkaa missä lapset voisivat joskus edes harvoin yökyläillä. Vanhemmille olisi kuitenkin hyvä löytyä parisuhdeaikaa kokonaisen yön verran kahdestaan edes pari kertaa vuodessa. Jaksuja teille ketkä ette sitä saa.
suuri sääli? eiköhän lapset varsinkin pienet ole mielummin kotona yötä? Ja se että täällä sanotaan ettei lapset ole yökyläilleet, niin se ei välttämättä tarkoita ettei lapsille olisi mitään yöpaikkaa ikinä .
Alkuperäinen kirjoittaja Laa Laa:3v ja 1v8kk. Ei ole ketään kenen luokse pistää kylään.