Muita jotka valinneet väärän miehen ja silti yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minnap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minnap"

Vieras
Siis alunperin valinnut väärän miehen ja tajunnut sen ja silti lapset yhdessä ja olette edelleen yhdessä? Masentaako teitä väärä valinta? Entä miten tulette miehen kanssa toimeen ja onko paljon yhteisiä juttuja?

Mä olen valinnut väärän miehen...Suostunut seurustelemaan sen kanssa, vaikka ensivaikutelma oli jo heti alkuun sellanen et "Ei alkkista mulle kiitos!" ...Ihan ok ollut Puoli vuotta majailtu toistemme luona puolin toisin. Kyllä sitä miestä vaan nainen kaipaa ja sanonko, että kyllä tähänkin mieheen on kiintynyt...Vaikka kadulla on aina katsonut vähän säälien puliukkoja, niin kyllä nyt on oppinut sietämään alkoholin kanssa kamppailevaa henkilöä myös vieressä (Ei se siis ihan puliukkoutunut ole).

Mä olen valinnut väärän miehen...Suostunut seurustelemaan sen kanssa, vaikka ensivaikutelma oli jo heti alkuun sellanen et "Ei alkkista mulle kiitos!" ...Ihan ok ollut Puoli vuotta majailtu toistemme luona puolin toisin. Kyllä sitä miestä vaan nainen kaipaa ja sanonko, että kyllä tähänkin mieheen on kiintynyt...Vaikka kadulla on aina katsonut vähän säälien puliukkoja, niin kyllä nyt on oppinut sietämään alkoholin kanssa kamppailevaa henkilöä myös vieressä (Ei se siis ihan puliukkoutunut ole).
Se on vaan huono, että kun yksinäisyyteen ottaa vaan jonkun, niin oikeanlaiset miehet menevät varmasti sivu suun.

[QUOTE="vieras";23931644]Se on vaan huono, että kun yksinäisyyteen ottaa vaan jonkun, niin oikeanlaiset miehet menevät varmasti sivu suun.[/QUOTE]

Se on kyllä asian kääntöpuoli ja huomattu on! Kuinkahan monen kanssa olenkaan flirttailut nyt seurustelunkin aikana? Ja silti sattuu kun tietää tän mun nyksän tekevän samoin

Siis oli alussa heti että ei tuon kanssa mitään tule. Olin siis 20v. Sitten kännissä sekoiltiin ja siitä alkoi. Vituttaa kun oon tälläinen raukkis!!! Ei vaan jaksa. Mies ei muistuta mitenkään mun ihannemiestä. On paljon töissä. Ei ole rikas, ei välitä olla perheen kanssa, ei huolehdi itsestään ja ei ole komea. Siinä selitys miksi on väärä mies. Pitäisikö tuo laittaa vaihtoon? Voisiko saada paremman vaihtamalla?

en tiiä, kai alussa se näytti komeelta, kun olin kännissä :D sit siinä tapailtiin ja aika nopeesti alko tulee niitä huonoja puolia esiin ja silti jäiin. ja ei ehkä oltu ku kuukaus yhessä, niin sano että jos jätän sen, niin se tappaa ittensä. Sen takia jäin oikeestaan pitkäks aikaa miehen kanssa, ettei itteensä tapa. Mut myöhemmin siitä paskiaisesta oppi välittää ja siks oon vielä yhessä. ja lapsikin tuli, niin sekin on yks syy. Ja oli ihan eka poikaystäväkin ja en osaa jotenkin kuvitella itteeni muitten miesten kanssa. Ääh...

[QUOTE="huoh";23931655]Moni voi pitää mun ukkoa vääränä mulle. Osa on sen myöntänytkin kyselemällä: "miks just tuo?".
Mä rakastan miestäni ja se varmasti rakastaa mua.[/QUOTE]

No eipä tuo sitten varmasti ole väärä sulle:)

[QUOTE="...";23931910]en tiiä, kai alussa se näytti komeelta, kun olin kännissä :D sit siinä tapailtiin ja aika nopeesti alko tulee niitä huonoja puolia esiin ja silti jäiin. ja ei ehkä oltu ku kuukaus yhessä, niin sano että jos jätän sen, niin se tappaa ittensä. Sen takia jäin oikeestaan pitkäks aikaa miehen kanssa, ettei itteensä tapa. Mut myöhemmin siitä paskiaisesta oppi välittää ja siks oon vielä yhessä. ja lapsikin tuli, niin sekin on yks syy. Ja oli ihan eka poikaystäväkin ja en osaa jotenkin kuvitella itteeni muitten miesten kanssa. Ääh...[/QUOTE]

Samalla nikillä joku tänään manasi treffiseuraansa, olitko se sinä?

Yhteistyössä