Muita, jotka tykkää käydä sateella kävelemässä?

  • Viestiketjun aloittaja sateeseen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tykkään. Tarvisin vain uudet vettäpitävät kengät...
Entäs vaatteet? Tuliko vesi kivasti läpi ulkoiluvaatteista? Sateessa olis kiva kävellä jos ei kastuis. Oli mukava kuunnella kun kaatosade ropisi vettähylkivän tuulipuvun huppuun mutta sitten se tuli hupusta, hartioilta ja rinnuksilta läpi ja kastuin hetkessä likomäräksi. Se nautinto loppui siihen.
 
sateeseen
[QUOTE="vieras";27371823]Entäs vaatteet? Tuliko vesi kivasti läpi ulkoiluvaatteista? Sateessa olis kiva kävellä jos ei kastuis. Oli mukava kuunnella kun kaatosade ropisi vettähylkivän tuulipuvun huppuun mutta sitten se tuli hupusta, hartioilta ja rinnuksilta läpi ja kastuin hetkessä likomäräksi. Se nautinto loppui siihen.[/QUOTE]

Mulla ainakin goretex-takki pitää ihan täysin vettä. Ja rukan sadehousut on ihan samaa materiaalia kuin lapsilla, eli täysin vedenpitävät.
 
[QUOTE="vieras";27371823]Entäs vaatteet? Tuliko vesi kivasti läpi ulkoiluvaatteista? Sateessa olis kiva kävellä jos ei kastuis. Oli mukava kuunnella kun kaatosade ropisi vettähylkivän tuulipuvun huppuun mutta sitten se tuli hupusta, hartioilta ja rinnuksilta läpi ja kastuin hetkessä likomäräksi. Se nautinto loppui siihen.[/QUOTE]

Vettä hylkivä ei ole sama kuin vettäpitävä :)

Tykkään lenkkeillä koiran kanssa sateella. Saa olla rauhassa, harvoin kukaan tulee vastaan sadekelin lenkillä.
 
:wave: täällä yks sadefriikki! Tykkään vesisateesta, oon aina tykännyt, lapsesta saakka. Kävelylle ja sen jälkeen viltin alle kuuman juoman ja kirjan kanssa, mieluiten avoimen ikkunan läheisyyteen kuuntelemaan sateen ropinaa. Ja iskias kiittää :LOL:.

Mun tyttö muuten kans tykkää, makaa keskellä pihaa silmät kii ja antaa sataa kasvoille :).
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti35;27385857:
:wave: täällä yks sadefriikki! Tykkään vesisateesta, oon aina tykännyt, lapsesta saakka. Kävelylle ja sen jälkeen viltin alle kuuman juoman ja kirjan kanssa, mieluiten avoimen ikkunan läheisyyteen kuuntelemaan sateen ropinaa. Ja iskias kiittää :LOL:.

Mun tyttö muuten kans tykkää, makaa keskellä pihaa silmät kii ja antaa sataa kasvoille :).
Kastuuko sulla vaatteet läpimäräksi? Etkö vilustu sateessa?
 

Yhteistyössä