Muita, jotka täyttävät tänä vuonna 40v:)?

Huh, kyllä oikein pelottaa tuo tuleva kymmenluku. Oon muutenkin sellaista tyyppiä, joka ei mielellään vanhenisi :ashamed:
No, keskikesällä olisi tuo tärkeä päivä ja olis kiva kuitenkin sitä juhlistaa. Onko jollain hyviä ehdotuksia juhlien pitopaikaksi/teemaksi?
 
Kyllä vaan
Onko näillä kaksikymppisillä lukutaito hukassa? Jos kysytään, että kuka täyttää tänä vuonna 40, niin heti ryntää monta sanomaan, että ei kun puolet tuosta. Ja homman järki oli?

Kyllä vaan, itselle tulee täyteen myös 40 tänä vuonna, elokuun lopussa, mutta en taida sitä sen kummemmin juhlistaa.
 
Mä 40 vee heinäkuussa 2010
Täällä!!!

Jänskättää. . . Jotain isoo pitäis keksiä, mies täyttää parin viikon päästä kans 40 vee. . . Ei jaksais mutta oli silti kiva jotenkin isommasti juhlistaa. . .

Vinkkejä!!!
 
vierailija
Täällä kans, helmikuussa tulee 40 v täyteen. Tarkoitus oli juhlia ystävien kanssa ravintolassa (vuokrata yksityiskäyttöön), mutta en ehtinyt, kun kävi ilmi, että olen raskaana:)
Joten se siitä ravintolaillasta. Jos juhlitaan, juhlitaan kotona. Tai sitten pitkälle kynttiläillalliselle miehen kanssa, sekin voisi olla tosi kivaa.
t. vierailija rv 10+4
 
Kiva, että löytyi muitakin seiskakymppisiä =)
Mies täytti jo viime vuoden helmikuussa 40, ja hänen synttäreitään ei juhlittu mitenkään. 35v kun täytin, niin pidin pannun kuumana koko päivän kotona. Sekin oli kiva tapa viettää ikääntymistä ja samalla näki ystäviä.
 

Yhteistyössä