Muita, jotka syö kaikki herkut kerralla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummomainen

Aktiivinen jäsen
24.01.2010
4 653
2
36
Jos ostan jotain niin pitää heti syödä, esimerkiksi keksipaketti menee kerralla, samoin karkkipussi, sipsipussi, en pysty ollenkaan säästämään vaan aina täytyy heti syödä. Tosin jos on monta herkkua, esim. paketti Jaffa-keksejä, karkkipussi ja litran jäätelö yhtä aikaa niin ei tule samana päivänä syötyä, mutta peräkkäisinä päivinä eli ne herkut on loppu nopeasti.

Onko muita samanlaisia makeanhimoisia?

Tunnustan. Mulla on sama juttu. Harvoin ostankaan mitään karkkeja tai sipsejä just ton takia. Toisaalta mulla myös auttaa se, et ne on poissa silmistä, esim. keksikulhon kun nostaa kaappiin, niin niitä ei tuu syötyä. Jos ne olis pöydällä niin ohimennessä tulis napattua yks jos toinenkin: /

Mä syön tiettyä paljon, kuten suklaata (mies toi eilen 2 Fazerin sinistä, toisen söin eilen, toisesta on vielä 3 palaa jäljellä...), mutta sipsit ja jätski ei oikeen maistu. Keksit maistuu mutta niistäkin ne suklaisimmat menee nopeasti, marja-, kaura-, tms enemmän pureskeltavat säästyy paremmin.

ja joo pläskiä löytyy kymmenisen kiloa (siis 10 vuotta sitten painoin 10 kg vähemmän eikä ollut läskiä, siksi kuvittelen että sitä nyt on se 10 kg)

Joo, kerralla menee. ei nyt mitään sipsipussia tai koko karkkipussia kerralla, mut seuraavana päivänä viimeistää loput. siks en enää ostakkaan ku tosi harvoin mitään herkkuja.
Painan 62kg ja 164cm pitkä et onhan tässä ylimäärästä :((

Jep, karkkipussi menee heti. Siksi yritänki välttää herkkujen ostoa. Tiedän, että niitä on aivan turha ostaa etukäteen tai varastoon siltä varalta, että vieraita tulee.