Muita jotka ovat uudenvuoden selvinpäin?

  • Viestiketjun aloittaja "jkh"
  • Ensimmäinen viesti
"jkh"
Ja tällä meinaan siis ihan puhtaasti selvinpäin, ilman edes niitä skumppalasillisia taikka kalsarikänni-sidukoita. :D
Miksi ette juo?
Minun piti ottaa mutta väsyttää ja on niin krapula etten kertakaikkiaan jaksa. :D
 
:wave:

Selvinpäin ollaan. Jaa-a... Suurin syy lienee, että ajellaan vielä luultavasti autolla katsomaan ilotulitusta tuonne kaupungille niin pitää olla ajokunnossa. Tosin mies varmaan ajaa, että siihen nähden voisi jotain ottaakin, mutta tuo kokis maistuu paremmalta tänään. :p
 
"juu"
Minä olen! En tykkää alkoholin mausta, joten sen vuoksi kohta useampi vuosi menty absolutistina. Ei periaatekysymys, vain se että saan alkoholista migreenin ja alan voida pahoin jo pienistä määristä. Ja maku limpparissa paljon parempi:) Siis limpparilinjalla olen tänäänkin.
 
täällä
minä täysin selvinpäin, lapsien kanssa vielä hereillä, mies meni jo nukkumaan kun menee aamulla aikasin töihin :)
ihanan rauhallinen ilta, mun äiti kävi meillä syömässä, pieniä raketteja paukuteltiin tuossa pihalla jo alku illasta ja nyt vain oleillaan ja herkutellaan, mikäs tämän parempaa :)
 
Periaatteessa limulinjalla, mutta jokin ihan muu kuin alkoholi sekoittaa päätä...


Olin kyllä "haaveillut" muutamasta siideristä, kalsarikännit olis ollut kiva vetää, noh ehkä vuoden päästä sitten...
 
Viimeksi muokattu:
bud
Minä! Ikävä kyllä täytyy sanoa. Töissä oli taas niin vittumainen äijä, että tarttis kyllä nollauskännit vetää, meni ilta pilalle sen takia. Ei vaan ole alkoholia, enkä kyllä lasten nähden joiskaan, mut silti..
 
a.p.
:wave: Miksi pitäisi juoda?
Samaa mietin itsekin, ahdistaa ja kummastuttaa tuo oletus että uutenavuotena pitäisi olla NIIIN lärvit tai jossei nyt lärvit niin vähintäänkin kalsarikännit vetää.
En ole oikein koskaan pitänyt uudestavuodesta juuri tuon takia,kaikki on niin kännissä ja jos et ole niin johan tulee ihmettelyjä ja pyyntöjä(tai enemmänkin käskyjä) lähteä johonkin heilumaan.
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
[QUOTE="jkh";22789969]Ja tällä meinaan siis ihan puhtaasti selvinpäin, ilman edes niitä skumppalasillisia taikka kalsarikänni-sidukoita. :D
Miksi ette juo?
Minun piti ottaa mutta väsyttää ja on niin krapula etten kertakaikkiaan jaksa. :D[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!
 
Selvänä ollaan sekä mies että mie. En tiiä ottaako mies viskipaukun ennen nukkumaan menoa niinku joskus tapana on, varsinki juhlapäivinä. Mut ihan pepsi ja kahvi-linjalla ollaan. Pikkuneiti ja elukoita talosta löytyy niin ei paljoa kännäillä, ja muutenki, kiva olla selvänä ja nauttia toisemma seurasta ihan muistin kanssa :D
 
"Diu"
Tää on jo neljäs vuosi kun olen 31.12 selvinpäin. Olen aina odottanut silloin vauvaa mutta vasta viime vuonna saimme raskauden sujumaan loppuun asti. Nyt olen kotona muksun kanssa ja selvinpäin tietysti :)
 
09io
Minulle kyllä maistuisi, mutta olen raskaana, joten ei voi. En näe mitään vikaa siinä, että muut ovat perseet olalla. Minusta voi kotonakin ottaa, vaikka lapsia onkin, jos ei nyt idiootiksi muutu. Toivottavasti vaan tällaiset pahemmat tapaukset tunnistaisivatkin sitten sen vastuuttomamman käyttäytymisensä...
 

Yhteistyössä