Muita jotka eivät malta odottaa synnytyksen käynnistymistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milla

Vieras
Mitkä fillikset, mitkä viikot?

Mulla viikkoja vasta 38+5, mutta en millään jaksaisi enää odottaa synnytyksen käynnistymistä. Ei oikein osaa mitään tehdä, kun koko ajan miettii että jokohan jotain alkaisi tapahtua. Stressaavaa... Ja nimenomaan pitäis olla stressaamatta, kun eikös ne synnytykset yleensä levossa ja rentoutuneessa mielentilassa käynnisty?

Tiedän, että tää on ärsyttävintä, mitä sun tilanteeseen saattaa sanoa, mutta yritä nyt ajatella jotain muuta. Sulla saattaa mennä vielä kolmekin viikkoa! Itse synnytin 41+5, joten tiedän, mitä odottelu on! Jos tää on sun eka lapsi, niin tee nyt kaikkea, mitä et sitten vauvan synnyttyä enää pysty tekemään, eli kiertele rauhassa kaupungilla, nuku nuku nuku nuku, katsele leffoja jne. Kun vauva syntyy, vapaa-aikasi lasketaan minuuteissa.

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
eikös ne synnytykset yleensä levossa ja rentoutuneessa mielentilassa käynnisty?

Mulla käynnistyi molemmat ihan mielettömän stressin ja v*tutuksen vaikutuksen alaisena :D
Molemmat meni yli lasketun ajan, oo siinä sitten rentoutunut :kieh:

Tuo rakkauspakkaus on jo 2kk mutta vastaan silti :D

Tiedän, että viimeiset päivät tuntuu pitkiltä, mutta koita nyt kerätä voimia grande finaleen ja lepäile vaikka vähän varastoon ;) Kohta katkeamattomat yöunet ovat muisto vain. Ja henkisesti voit valmistautua että raskaus menee lasketun ajan ylikin. Enää ei ole montaa päivää kärvisteltävänä, ei sinne mahaan kukaan jäänyt ole. Viimeisiä viedään - jokainen päivä on lähempänä synnytystä. Tsemppiä tulevaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Tuo rakkauspakkaus on jo 2kk mutta vastaan silti :D

Tiedän, että viimeiset päivät tuntuu pitkiltä, mutta koita nyt kerätä voimia grande finaleen ja lepäile vaikka vähän varastoon ;) Kohta katkeamattomat yöunet ovat muisto vain. Ja henkisesti voit valmistautua että raskaus menee lasketun ajan ylikin. Enää ei ole montaa päivää kärvisteltävänä, ei sinne mahaan kukaan jäänyt ole. Viimeisiä viedään - jokainen päivä on lähempänä synnytystä. Tsemppiä tulevaan :heart:

Lepäilty on päivisin ihan riittämiin ja välillä taas käyty ulkoilemassa suppareiden toivossa. Öisin ei tosin tule kunnolla levättyä, kun pitää juosta vessassa ja muutenkin heräilen vähän väliä.

Eihän tässä tosiaan enää kauaa mene, mutta olo on silti tosi malttamaton. Toinen lapsi on kyseessä ja eka syntyi jo 37+3, niin ehkäpä se vaikuttaa siihen että odotus tuntuu jo niin pitkältä.

Mä olen ollut joulun jälkeen alle 10 pvää töissä ja saikulla. Sattuu kun liikkuu. Esikoinen 1v7kk ja energinen. Painetta kohdunkaulassa ja vihloo vietävästi. Supistaa kun liikkuu, välillä niin, että meinaa olla hankalaa seistä. Viikkoja tasan 35. Mä olisin ihan valmis synnyttämään. Kaipaan liikkumista ihan hulluna. Kotonakin olisi paljon, mitä vois tehdä jos pystyis...

Yhteistyössä