Muita jotka eivät tee enää lapsia ikinä?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Näillä näkymin nää ois tässä. Ikää 26v. ja lapsia 2 kpl.
Seuraavaksi pitäis suunnata töihin/opiskeluihin, kun vaan keksis että mikä sitä haluaa isona olla =)
 
vi
Alkuperäinen kirjoittaja gallup:
Ikäsi?montako lasta?miksi et tee?mun ikä kohta 40v ja 1 lapsi enkä ole lapsirakas siksi ei toista.
24, 2 lasta. Olen liian mukavuudenhaluinen ja laiska, nämä saa riittää. En ehkä jaksaisi kolmatta eikä mieskään halua enää.
 
RvaM
Fyysinen vamma estää kolmannen raskauden. Taikka ei estä mutta vaarana liikuntakyvyttömyys raskauden ajan. Joten pakko sopeutua siihen että näin on hyvä, kaksi tervettä lasta ja itsellä suht hyvä terveys :)

Olen pian 30.
 
joops
Ikää 28-v ja kolmas tulossa, ja sen jälkeen ei enää yhtään. Tuntuu et on ihme jos tästä raskaudesta hengissä selviää kun kaikki mahdolliset(vakavahkot) krempat on tulleet.
Aiemmin haaveilin neljästä tai viidestä lapsesta, mut kolme on oikein riittävä määrä meille!:)
 
Kyllä tämä nyt taitaa olla tässä=) 2lasta(poika&tyttö),ikää minulla 29v. kuopus 8kk,joten nautimme tästä vauva-ajasta nyt kuin se olisi viimeinen=)
Mukavuudenhaluisuus se meilläkin taitaa vetää pitemmän korren... että n.10v päästä jo hih,helpompaa,ja sitten ootellaan vaan mummoutumista :LOL: :LOL: :LOL:
 
täällä yksi myös
Ikää minulla 29v, kaksi lata, tyttö ja poika. Ja syy on se, ettei meistä kumpikaan enää enenpää halua ja lisäksi minä inhoan raskaana oloa, enkä kyllä oikein tykännyt siitä vauva-ajastakaan. Lisäksi olen mukavuudenhaluinen, enkä viitsi aloittaa sitä kaikkea taas alusta.
 
Blume
Olen 30 vuotta, yksi lapsi. En ole koskaan erityisemmin pitänyt lapsista enkä ole kiinnostunut hankkimaan toista. Haluan keskittää kaiken mahdollisen huomioni yhteen ainoaan, kaikkein rakkaimpaan lapseen.
 
2pojan ja 2tytön äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
32v, 4 lasta, meidän perhe on hyvä näin!
ihan peesi. Syyksi ehkä se, että näille on kaikille aikaa "rahaa" (siis oma huone, varaa harrastaa, mahtuu autoon jne) kaikki on terveitä ja ihania, joten tuntuu ahneelta haluta lisää.
Johonkin pitää osata raja vetää... Jos mies haluis kovasti niin ehkä mut sais saman tien ylipuhuttua =) mutta tiedän että tää 4 on hänen "maximi" tosin jos tulisin raskaaksi (ehkäisystä huolimatta) niin tietysti tulokas pidettäisiin.
 

Yhteistyössä