Muita jotka eivät tee enää lapsia ikinä?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
meillä
Minä olen 24v. ja mieheni 23v, 3 lasta meillä ja lisää ei tule ellei sitten tosiaan käy vahinkoa.
Kierukan menen laittamaan ensi viikolla ja sterilisaatioon menen heti kun tulee 30v. täyteen (eivät kuulemma mielellään päästä alle 30-vuotiasta siihen vaikka olisi miten monta lasta).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Tämän jälkeen (mikäli saadaan elävä lapsi aprillipäivän aikaan) ei tule yhtään lasta enää. Vaikka se päätös on tällä palstalla teilattukin, en kuulema itse voi siitä päättää.

Mutta todellisuudessa voin. Meille siis tulossa toinen lapsi. Ikää on 26 vuotta. Ja syitä on monia; haluan päästä nauttimaan perhe-elämästä ja lasten kanssa olemisesta ilman raskauksia, synnytyksiä ja vaippahärdelliä, puhumattakaan niiden tuomista stressistä, pudotettavista kiloista, yövalvomisista, ajan puutteesta jne.
Minusta on ihanaa saada toinen lapsi ja hän on kovasti toivottu, mutta haaveilen kyllä jo ajasta kun lapset ovat siinä iässä että heidän kanssaan pystyy monipuolisesti tekemään kaikenlaista ja että lapsillekin alkaa sitä älyä ja järkeä tulla. Vauva-aika on ihan hellyyttävää ja ihanaa sinänsä, mutta ei niin ihanaa että jaksaisin kolmatta kertaa sitä härdelliä.
On kiva päästä elämään sitä elämää tasaisesti, päästä katsomaan rauhassa lasten kehitystä ja tekemään heidän kanssaan ihania juttuja. Ja on mukavaa kun tietää että vauva-aikojen jälkeen on taas aikaa enemmän myös parisuhteelle.
Raskausaika ei ole mitenkään nautinnollista, synnytys on tappotouhua, joten minun kiintiö on täynnä tämän jälkeen vaikka muka viisaat muuta väittäisivät. Miehen kanssa olemme täsmälleen samaa mieltä tässä asiassa. Ja jos kuumetta joskus pukkaa niin se on onneksi ohi menevää ja järjen voi pitää kädessä siinäkin asiassa.
Ihanaa ja täydellistä! :laugh.
Eikö olekin?! :LOL: Taasko siellä harmailevaa yksinhuoltaja-mammaa harmittaa? Sä oot niin läpinäkyvä, mutta mitkä on sun tarkoitusperät? :D
Kröhöm mikäs ilmaisu tämä nyt oli :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Tämän jälkeen (mikäli saadaan elävä lapsi aprillipäivän aikaan) ei tule yhtään lasta enää. Vaikka se päätös on tällä palstalla teilattukin, en kuulema itse voi siitä päättää.

Mutta todellisuudessa voin. Meille siis tulossa toinen lapsi. Ikää on 26 vuotta. Ja syitä on monia; haluan päästä nauttimaan perhe-elämästä ja lasten kanssa olemisesta ilman raskauksia, synnytyksiä ja vaippahärdelliä, puhumattakaan niiden tuomista stressistä, pudotettavista kiloista, yövalvomisista, ajan puutteesta jne.
Minusta on ihanaa saada toinen lapsi ja hän on kovasti toivottu, mutta haaveilen kyllä jo ajasta kun lapset ovat siinä iässä että heidän kanssaan pystyy monipuolisesti tekemään kaikenlaista ja että lapsillekin alkaa sitä älyä ja järkeä tulla. Vauva-aika on ihan hellyyttävää ja ihanaa sinänsä, mutta ei niin ihanaa että jaksaisin kolmatta kertaa sitä härdelliä.
On kiva päästä elämään sitä elämää tasaisesti, päästä katsomaan rauhassa lasten kehitystä ja tekemään heidän kanssaan ihania juttuja. Ja on mukavaa kun tietää että vauva-aikojen jälkeen on taas aikaa enemmän myös parisuhteelle.
Raskausaika ei ole mitenkään nautinnollista, synnytys on tappotouhua, joten minun kiintiö on täynnä tämän jälkeen vaikka muka viisaat muuta väittäisivät. Miehen kanssa olemme täsmälleen samaa mieltä tässä asiassa. Ja jos kuumetta joskus pukkaa niin se on onneksi ohi menevää ja järjen voi pitää kädessä siinäkin asiassa.
Ihanaa ja täydellistä! :laugh.
Eikö olekin?! :LOL: Taasko siellä harmailevaa yksinhuoltaja-mammaa harmittaa? Sä oot niin läpinäkyvä, mutta mitkä on sun tarkoitusperät? :D
Kröhöm mikäs ilmaisu tämä nyt oli :snotty:
Tämä nyt on vain tiedossa kuka tämä harmaa on. Ja tämä on katkera harmaileva YH.
 
Tuon vittuilevan harmaan tosiaan pitäis älytä, että ei kannata ensin harmaana vittuilla, sitten seuraavalla minuutilla kirjautua ja vastata omalla nimimerkillään. Liian monta kertaa jäänyt kiinni tästä ja kirjoitustyyli on tiedossa.
Ja miksi ihmeessä esittää ystävää sitten kuitenkin?
 
Joo
Ap:lle: taidat tosiaan olla se jolla monia ongelmia, ei ammattia, työtä, fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia. Uskomatonta jos olet raskaana vaikka et lasta halua ja vielä annoit ensimmäisen lapsesi 6v. adoptioon! Järjetöntä ensin hylätä lapsensa ja sitten tehdä uusi lapsi! Arvaa vaan onko ensimmäinen lapsesi traumatisoitunut kun annoit hänet pois iässä jolloin on jo täysin kiintynyt äitiinsä! Ja sitten kun hän kuulee että teit uuden lapsen hylättyäsi hänet....ja adoptioon annoit silloisen miehesi toivomuksesta. Että voi olla joku noin aivoton ihminen! Nykyisen lapsesi teit uuden miehesi toivomuksesta vaikket itse halunnut, sitten hän halusi toisen ja sinä et. Nyt ilmeisesti olet raskaana miehen vaatimuksesta ja teet abortin. Sinulle kyllä pitäisi jo teettää pakkosterilisaatio! Häpeäisit!
 

Yhteistyössä