Muita,jotka ei ymmärrä marja tyrni-huumoria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noi uppoaa 6-10 vuotiaisiin. Mua ärsyttää Tyrnissä se, et matkii puhetyylillään Aira Samulinia tai ainakin niitä, jotka häntä imitoivat. Väkisin tehtyä huumoria.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Tyrnin näyttelijä on keksinyt hyvän keinon, jolla ratsastaa suurimman osan suomalaisia sydämiin: kaksimielisiä "säädylliseen" tapaan jutteleva tätihahmo.

mä en vaan voi käsittää, miten tuo voi olla oikeasti hauska kenenkään aikuisen mielestä... matkii Aira Samulinia tms. ja nauraa, kertoo välillä jotain kaksimielisiä juttuja.. sellaistako on suomalaisten huumori?

Mahtavaa, on muitakin samalla tavalla ajattelevia! Mä luulin jo kokonaan menettäneeni huumorintajuni kun en vaan voi käsittää mikä niissä on niin hauskaa. :o

Ihan 10-vuotiaille tehtyä huumoria, laitetaan "hassut" vaatteet päälle ja väännellään naamaa. Ja sitten nauretaan. Ainoa, joka edes joskus oli vähän hauska oli just toi marja tyrni - mutta totta, ihan aira samulin-imitaatio, joka on nähty jo moneen kertaan.

Kummelissa ja Vintiöissä oli sentään jotain ideaa mutta tämä Putous. Huhhuh. Todellinen älyn putous... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Tyrnin näyttelijä on keksinyt hyvän keinon, jolla ratsastaa suurimman osan suomalaisia sydämiin: kaksimielisiä "säädylliseen" tapaan jutteleva tätihahmo.

mä en vaan voi käsittää, miten tuo voi olla oikeasti hauska kenenkään aikuisen mielestä... matkii Aira Samulinia tms. ja nauraa, kertoo välillä jotain kaksimielisiä juttuja.. sellaistako on suomalaisten huumori?

Sellaista kai voidaan päätellä, kun ajatellaan sitä, että Tyrni kuitenkin voitti Putouksen...

Meidän 9v ei tajunnut ollenkaan Raisa Reikänaamaa "Mitä hassuu tos on muuta kun et sil on suu auki tollai?"
Sit mä sanoin et onhan sillä aina vetskarikin auki niin 9v vastas että "entäs sit?"

:D

Ja joo, koko Putous on luvattoman huono!

Yhteistyössä