Muita jotka ei ota mieheltään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
suihin? vai kuuluuko se kaikkien seksielämään oleellisesti? ja haluaisin nyt vastauksia nimenomaan niiltä jotka eivät ota..

Mies sitä kovin ehdottelee, on aina ehdotellut. Mutta en vain halua, en tiedä miksi.

juu me ollaan oltu miehen kans naimisissa 2v ja ensimmäisen kerran otin suihin kuukausi sitten :) ja joo, meni se siinä himon pyörteissä, tosiaan ensimmäinen kerta kun yleensäkkin koskin suulla siihen. Ei vain ole huvittanut ennen, eikä kyllä huvita enään nytkään :) vaikka mies siitä kovasti piti ja on sen jälkeen kyllä pyytänyt moneen kertaan..

Mä ilmoittaudun. Mä en vaan jotenkin pääse yli siitä, että kyseisestä letkusta tulee eritteitä. Siis vaikka olis suihkussa ni mua jotenkin ällöttää. Pelottaa, että saan touhutippoja tai tipan pissaa suuhun. Ja eikös muuten virtsa ja sperma koostu jossakin määrin samoista aineista?

Sit en tykkää peniksen mausta. Siis ihon mausta. Lisäks aikanaan kun kokeilin suuseksiä miehelleni ni otin sen vahingossa liian syvälle ja yökkäsin. Siitä jäi traumat.

Ei kuitenkaan kärsitä suuseksittömyydestä mitenkään. Ollaan kummatkin toistemme ekoja ja ainoita ni ei tartte kummankaan vertailla. Onnellisina ollaan kulettu yhessä jo 7v, joista naimisissa melkein 4v.

meillä tulee pian 4 vuotta täyteen.... toisaalta haluaisin kyllä miehen toiveen toteuttaa, mutta joku siinä vaan tökkii niin pahasti etten halua.

Samaten en halua että mieheni antaa minulle suuseksiä, joskus ehdottaa tai yrittää niin ohjaan hänet aina muualle. En voi ajatella muuta kuin sitä kuinka pahalta se voikaan maistua!

Oon ollut nykyisen kumppanin kanssa vuoden verran yhdessä ja kaksi kertaa ole ottanut..ihan oikeastaan vahingossa himon ja nautinnon pyörteissä.
Joskus aikoja sitten eräs mies tukasta retuuttaen pakotti ja sen takia en ole pystynyt...

en niinkään tykkää siitä, välillä yllätän mieheni kun tiedän että se tykkää... 4v aikana varmaan kahden käden sormet kattaa kerrat.. pusun saatan sinnekin antaa sillointällöin :) ihan kiusallaan.

Meilläkin mies olisi kiinnostunut, minä taas en. En halua olla edes vastaanottajana, kun toinen tulee sen jälkeen hönkäilemään naamalle -.-' Ja sitten kun en ota, mies katsoo kun muut tekevät sitä. ihan vain koska oma vaimo on niin paska ettei halua miehensä takia tehdä jotain, mikä tuntuu pahalta.

En näemmä saisi vastata tähän, mutta oletteko kokeilleet ottaa suihin kumin kanssa?
Eihän se ihan sama asia ole kuin ilman, mutta jos se maku, hygienianpuute ja eritteet ällöttää niin tuolla ongelma hoituisi.. :)

[QUOTE="Piparnakkeli";23722716]En näemmä saisi vastata tähän, mutta oletteko kokeilleet ottaa suihin kumin kanssa?
Eihän se ihan sama asia ole kuin ilman, mutta jos se maku, hygienianpuute ja eritteet ällöttää niin tuolla ongelma hoituisi.. :)[/QUOTE]

Miksi on vaan niin vaikeaa käsittää, että homma ei tunnu kivalta?? Toiset tykkää lakusta, toiset mansikasta ja toiset ei kummastakaan!

[QUOTE="Piparnakkeli";23722716]En näemmä saisi vastata tähän, mutta oletteko kokeilleet ottaa suihin kumin kanssa?
Eihän se ihan sama asia ole kuin ilman, mutta jos se maku, hygienianpuute ja eritteet ällöttää niin tuolla ongelma hoituisi.. :)[/QUOTE]

No selvennettäköön nyt sitten että ei mun miehellä ole hygienianpuutetta, mutta penis on penis ja perse on perse vaikka sen kuinka saippualla jyystäis. :)

Luulen että kortsu veis siitä aikalailla nautinnon pois.

Lisäksi, koko suihinotto ajatuksena vaan tökkii.

[QUOTE="aloittaja";23722627]meillä tulee pian 4 vuotta täyteen.... toisaalta haluaisin kyllä miehen toiveen toteuttaa, mutta joku siinä vaan tökkii niin pahasti etten halua.

Samaten en halua että mieheni antaa minulle suuseksiä, joskus ehdottaa tai yrittää niin ohjaan hänet aina muualle. En voi ajatella muuta kuin sitä kuinka pahalta se voikaan maistua![/QUOTE]

Peesi. Meillä yhteiseloa 5 vuotta, suihin ottanut 2-3krt molemminpuolin. En tykkää ottaa suihin, enkä tykkää että multa otetaan.

Tähän täytyy kyllä sanoa, että suihin en halua ottaa, mutta mieluummin sitten paljasta kuin kumipäällysteistä... :x

Kerran tutustuin erääseen naisen ja ihmettelin miksi mies oli vaihtanut sen toiseen. Kun pääsimme sänkyyn asia selvisi. Entisessä liitossani olin jo saanut tarpeeksi kärvistellä ilman suuseksiä, josta pidän paljon.

Meillä mies ei halua että otetaan suihin - tosin en itsekään siitä niin kauheasti antavana osapuolena pidä. Itse tykkäisin kyllä joskus suuseksiä saada mutta mies ei tykkää.

[QUOTE="aloittaja";23722933]Ahaa. No onneksi meidän suhde ei sentään perustu suuseksille, vaan ihan muille asioille.[/QUOTE]

Kenenkään ei ole pakko suostua sellaiseen mistä ei pidä, mutta mies on onneton jos tärkeä osa normaalia seksielämää jää puuttumaan estoisen naisen takia.

[QUOTE="pillipulla";23722964]Kai palmajulli itsekkin sitten aina antaa naisilleen suuseksiä eikä oleta olevansa vain saavana osapuolena kokoajan? ;)[/QUOTE]

Tietysti! Rakastan sitä kun nainen nauttii piiitkään... Pidän enemmän siitä, että saan antaa naiselle suuseksiä, kuin siitä, että minulta otetaan suihin.

[QUOTE="aloittaja";23722972]No en mä nyt usko että yksi seksin osa-alueen puuttuminen yksinään miestä onnettomaksi tekee.[/QUOTE]

Siinä tulee kaikenlaisia ajatuksia; kuten että eikö nainen rakasta kun ei koskaan halua miellyttää. Tai onko minussa joku vika kun nainen ei halua suuseksiä.

Yhteistyössä