S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyytinkantaja:en suostuisi asuu pari suhteessa enää jos sitä ei olis siunattu ja julkisesti kirkossa kuulutettu että lapsellekin parempi syntyä avioliitossa
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:En halua avioon, vaikka se kuinka olisi lasten kannalta parempi. Mikään ei ole ikuista tässä maailmassa, joten en usko siihenkään että avioliittokaan kestää koko elämän. Mulle itelleni kaikki on helpompaa avoliitossa. Mä en vain näe mitään hohtoa avioliitossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:En halua avioon, vaikka se kuinka olisi lasten kannalta parempi. Mikään ei ole ikuista tässä maailmassa, joten en usko siihenkään että avioliittokaan kestää koko elämän. Mulle itelleni kaikki on helpompaa avoliitossa. Mä en vain näe mitään hohtoa avioliitossa.
Jos et usko elämänpituiseen liittoon, oli se millainen tahansa, niin miksi ylipäätään olet miehesi kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:En halua avioon, vaikka se kuinka olisi lasten kannalta parempi. Mikään ei ole ikuista tässä maailmassa, joten en usko siihenkään että avioliittokaan kestää koko elämän. Mulle itelleni kaikki on helpompaa avoliitossa. Mä en vain näe mitään hohtoa avioliitossa.
Jos et usko elämänpituiseen liittoon, oli se millainen tahansa, niin miksi ylipäätään olet miehesi kanssa..
Hmm..eli mulla ei ole oikeutta parisuhteeseen jos en usko siihen että se on ikuista? Kai se on mullakin oikeus onneen, vaikken uskoisi että se kestää loputtomiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Ei ole meillä tarvetta naimisiin mennä kun yhessä ollaan jo kohta 20 vuotta oltu. Kihloissa ollaan oltu vuodesta 1992 ja jotenkin se naimisiin meno on vaan jäänyt. Meillä on hyvä näin,eikä se miksikään muuttuisi naimisiin menon jälkeenkään.