Ä
ärtynyt
Vieras
Kohta varmaan poistetaan jo nimitykset äiti ja isä ja pitää puhua vaan "vanhemmista", ettei vaan tapahdu epätasa-arvoa. Tasa-arvo jyrää jo yksilön valinnan oikeuden ohitse, onko naiset ihan tyhmiä? Meillä oli asiat tosi hyvin, saatiin VALITA itse ja perheen kesken halutaanko omistautua lapsille vai työlle vai johonkin siihen välimaastoon. Mitä hiton epätasa-arvoa siinä oli? Työelämässä menestyminen on minusta ollut aina kiinni ihan yksilön omista ansioista ja ahkeruudesta, ei hemmetti sukupuolesta. Ja jotain naiskiintiöitä nyt en tajua ollenkaan, ziisus. Oman ukon sukkiakaan ei saisi enää pestä, ettei vaan joku luule että meidän perheessä eletään epätasa-arvoisesti. Sellainen ukkohan ei oo mistään kotoisin, joka ei omia pyykkejään pese, naisen niihin ei ainakaan tule koskea. Ja siis ilmeisesti vain "naiseuden" vuoksi. Kaveripiirissä näin.
Kiitos vaan tasa-arvohihhulit kaikkien muiden elämän vaikeuttamisesta. Minä nautin olla nainen ja äiti, mies haluaa olla mies ja isä. Ja meille sopii perinteiset roolit. Miksi se on muille niin äärettömän iso ja vaikea pala niellä?
Kiitos vaan tasa-arvohihhulit kaikkien muiden elämän vaikeuttamisesta. Minä nautin olla nainen ja äiti, mies haluaa olla mies ja isä. Ja meille sopii perinteiset roolit. Miksi se on muille niin äärettömän iso ja vaikea pala niellä?