muita joita ärsyttää ylistykset, sydämet jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohtuus kaikessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohtuus kaikessa

Vieras
Esim. facebookissa. Itse en juuri koskaan laita sydämiä ja olen kyllä muutenkin huono puhumaan tunteistani mutta ärsyttää sellainen liika imelyys että vähän väliä ylistetään lasta tai jotain muuta läheistä ihmistä.

Mä vihaan kaikkee siellä.
Tai no en ihan kaikkee, mut kaikkien turhia tilapäivityksiä :D

"laita <3 jos merkkaan sinulle jotain!" "Laita <3 jos olet minun ystäväni, kopioi tämä seinällesi ja katso ketkä on tosiystäviäsi!" "Paina tykkää, jos olet nähnyt minut humalssa" "niin monta kertaa kuin tästä tykätään, lupaan olla juomatta alkoholia viikoissa!" jne.

• Tykkää
Reactions: Wandii
Mä vihaan kaikkee siellä.
Tai no en ihan kaikkee, mut kaikkien turhia tilapäivityksiä :D

"laita <3 jos merkkaan sinulle jotain!" "Laita <3 jos olet minun ystäväni, kopioi tämä seinällesi ja katso ketkä on tosiystäviäsi!" "Paina tykkää, jos olet nähnyt minut humalssa" "niin monta kertaa kuin tästä tykätään, lupaan olla juomatta alkoholia viikoissa!" jne.

Nuo onkin enimmäkseen teinien juttuja. Sinänsä ne voi jättää omaan arvoonsa mutta että aikuisetkin jaksaa kopioida jutun toisensa perään kaverilta, on minusta ihan naurettavaa.

Ei mua ärsytä.

Voin hyvinkin todeta kaverin lapsen kuvasta että "ihana kultamuru :heart: " tai kirjoittaa ystävälle että "mulla on sua ikävä, hani :heart: " eikä se ole ylistämistä, teeskentelyä tai muutakaan. Mä vaan olen sellainen - mun ei ole vaikea kehua toisia tai sanoa että välitän.

No, kohtuus kaikessa. Itsekin käytän noita silloin kun siltä tuntuu ja sopivissa paikoissa ne piristää.

Joskus olen jotain kaveria vähän miettinyt kun kaikki päivityksensä ovat yltiöpositiivisia ja hymiöillä höystettyjä, samoin kommentoidaan yhtä ylitsevuotavasti kavereiden kirjoituksia ja kuvia jne. Tietenkään tuolla nyt ei tuoda esiin kuin pieni pintariipaisu elämästä ja ymmärrän senkin että haluaa niissä keskittyä positiivisiin asioihin, mutta jos kaikki on aina niin :heart::heart::heart: ihanaa ja imelää niin se vaan tuntuu minusta jo... oudolta.

Esim. facebookissa. Itse en juuri koskaan laita sydämiä ja olen kyllä muutenkin huono puhumaan tunteistani mutta ärsyttää sellainen liika imelyys että vähän väliä ylistetään lasta tai jotain muuta läheistä ihmistä.

Noi voi. :hug:

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nyt kuitenkin osasit hienosti kertoa tunteistasi.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
tt1sydanjaverssydan.gif

[video=youtube;rwEL4p2TB7o]http://www.youtube.com/watch?v=rwEL4p2TB7o[/video]

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä