N
Nyt harmaana
Vieras
Olen nyt seitsemännellä kuulla ja välillä tuntuu, etten jaksaisi olla raskaana enää päivääkään. Synnytystä odottelen kuin kuuta nousevaa. Raskausaika ollut täynnä kaikkea vaivaa. Alkuraskaus meni oksentaessa, suppareiden takia olen joutunut olemaan tosi paljon levossa eli ei ole mihinkään päässyt ja liikuntaharrastuksetkin on pitänyt jättää, koko ajan väsyttää, selkä on aivan tiltissä ja lisäksi minusta on tullut kamala hormonihirviö, tuntuu välillä etten tunne itseäni ollenkaan, olen tosi usein pahalla tuulella ja vollotankin monta kertaa päivässä ihan ilman hyvää syytä.
Onko muita joista tuntuu että raskaana olo ei ole sopinut omalle kropalle ollenkaan? Tuntunut, että voi kun voisi vain suoraan hypätä sen odotusajan yli synnytykseen?
Sitten sitä kuuntelee kateellisena näitä mammoja, joilla ei ole ollut mitään vaivaa ja joilla on ollut se paljon puhuttu ihana, energinen keskiraskaus ja niin edelleen...
Onko muita joista tuntuu että raskaana olo ei ole sopinut omalle kropalle ollenkaan? Tuntunut, että voi kun voisi vain suoraan hypätä sen odotusajan yli synnytykseen?
Sitten sitä kuuntelee kateellisena näitä mammoja, joilla ei ole ollut mitään vaivaa ja joilla on ollut se paljon puhuttu ihana, energinen keskiraskaus ja niin edelleen...