P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eiummarra:Eiks se ole aika syvältä olla pa? Kuinka voitte päästää ittenne tohon jamaan? Aina pitää säästää muutama hätävarakymppi. Eihän ikinä tiedä mitä tapahtuu!! Tarvii vaikka lääkkeitä saada!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Te joilla on noin vähän rahaa, onko teillä perhettä? Jos lapsi tulee kipeäksi, miten ostatte lääkkeet? Tai teillä on varmaan hätätapauksia varten luottokortti. Meillä on aina vararahasto, jossa joitain tuhansia jemmassa. Ja mies tavallinen duunari ja minä kotihoidontuella kotona. Eikä nälkää nähdä.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ny on sellainen hetki, että on fygyt hiukka kortilla, mut eiköhän tuo loppuviikosta taas korjaannu... Perhana ku on isot menot
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Te joilla on noin vähän rahaa, onko teillä perhettä? Jos lapsi tulee kipeäksi, miten ostatte lääkkeet? Tai teillä on varmaan hätätapauksia varten luottokortti. Meillä on aina vararahasto, jossa joitain tuhansia jemmassa. Ja mies tavallinen duunari ja minä kotihoidontuella kotona. Eikä nälkää nähdä.