Rahat loppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no money
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no money

Vieras
ja täytyisi pärjätä ensi torstaihin kun tulee lapsilisät.

onneksi on ruokatarvikkeet mut täytyy varmaan maitoa ja jotain pientä hakea kaupasta.
parilla eurolla onneksi saa maidon mut muut taitaakin jäädä sit torstaille.

muita joilla rahat loppu? :D

Tääläkin rahat loppu, ja meillekin lapsilisät tulee, ens viikolla kai joskus. On tämä elämä ollut jo puoli vuotta yhtä tuskaa kun ei rahaa ole. Onneksi isä lainas pari kymppiä jotta pärjätää...

:wave:

mutta ruoka riittää keskiviikkoon ja kolme kassilista on parvekkeella pullojaja tölkkejä joita voi viedä jos joku loppuu.

Tänään meillä tortillat iltaruokana
Huomenna tonnikalarisotto tai pasta lounaalla, porkkanaraastetta
kaalipataa päivällisellä, samaa rastetta kuin eilenkin
Makkarakastike ja perunat sunnuntaina lounaalla kaaliraastetta
Iltaruokaa ei vielä päätetty
Maanataina päivällisellä on hernekeittoa ( itse tehtyä) ( letut?)
Tiistai päivällinen makaroonilaatikko

näin on suuniteltu, mutta voivat vielä vaihtaa paikkaa nuo ruuat

Ei ole. Pyrin aina pitämään vararahastoa, mutta voihan sekin päivä tulla että ne rahat on kulutettu loppuun. Toivottavasti pärjäät siihen saakka kun lapsilisät tulevat.

Alkuperäinen kirjoittaja siili:
ei ole vielä tähän päivään mennessä ollut, toivottavasti ei tulekaan.

Näin.
Itselläni on tapana nosta jokaisella tilipäivällä (sekä oman että miehen, eli 3-4kr/kk) 20e karkkipurkkiin. Aika kiva vararahasto sairastumisten ja muiten äkillisten menojen sattuessaan kohdalle. Kohtalaisen harvoin siinä karkkipurkilla joutuu käymään :)

Mulla oli viime viikolla jo 65 euroa rahaa 3-henkiselle perheelle lapsilisäpäivään :D No nyt ei tarvii mennä kauppaan kuin vasta ma ja edelleen on 40 euroa! Mä oonkin superpihi...

Alkuperäinen kirjoittaja ++:
ei meillä tuommoista tilannetta ole ollut varmaan koskaan.pidän siitä huolen että aina on jemmassa rahaa ettei lapsilta lopu ruoka..

eihän meiltäkään ruoka ole loppu, vaikka rahaa ei ole juri nyt.
Me hastrataan kuioivatuotteita ja pakastimeen ruokatarpeita. Siinä muuten sääsätä paljon kunkerralla ostaa eikä ky joka päivä kaupassa.
Luepa tuo mun aiempi viesti nii huomaat ettei ola nälässä.

Tilillä on reilu 5? ja käteisenä 3?, mies antaa tänään pari kymppiä. Jotenkin sitä aina jostai tulee rahaa, kun alkaa köyhältä näyttämään. Hoidan myös yhtä poikaa toisinaan viikonloppuisin niin siitä saa 20?/kerta, harmi vaan niitä on nykyisin toooodella harvoin.

Yhteistyössä