Muita, joilla liian ylpeä äijänretale kainalossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunflower20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sunflower20

Aktiivinen jäsen
16.01.2010
2 483
1
36
Voi jessus, kun kiehahti eilen taas totaalisesti. Mä olen parisuhteessa jossa kaikki ei mene ruusunen mukaan, mutta on meillä sitten välillä niitä hetkiä joista nauttii.
Veetu vaan, miksi on pitänyt hairahtua mieheen joka ei ymmärrä matkustelun päälle yhtään mitään, mutta ei myönnäkään sitä. Mä yksinäni mietin ja pohdin ja käyn melkein varaamassa matkoja. Miehellä ei siis ole kokemusta matkustelusta, sen perhe ei ole kuin suomea hieman kiertänyt. Se ei ole koskaan lentänyt eikä mitään. Sillä ei ole kielitaitoa jne. Ja nämä asiat on mun käsittääkseni suurin syy ettei se halua nytkään matkustaa. Siitä huokuu se, että sitä hävettää että sen pitäisi kysyä multa neuvoa kuinka menetellä. Ja määränpäässä se ei pärjäis koska ei osaa auttavasti edes englantia. Väittää ymmärtävänsä mutta ei sitten kuitenkaan ymmärrä, tehnyt pistokokeita. Ja silloin se suuttuu ihan tolkuttomasti, mutta ei vaan myönnä että ei osaa.
Väittää tekosyitä esim rahan, ettei ole. Ja paskanmarjat, aina matkusteluun löytyy rahaa :)
No, tää nyt taas on tällainen avautuminen kun vituttaa niin paljon, kun äijä ei voi myöntää olevansa tietyissä asioissa huonompi kuin minä. Toi kielitaito vituttaa kyllä, muutenkin. Se oli sniin hyvä keino tässä vaiheessa kun pojat ymmärtää suomea mutta ei englantia tai ruotsia niin sopia hoito/mökkeily ym jutuista niiden läsnäollessa mutta niin ettei poika heti innostu että jee pääsenkö mä mökille jee jee..

Varmaan toi otsikko meni ohi mutta jestas helpotti tää sepustus taas..

No mutta kun kyse on siitä että mä haluan että me tehdää yhdessä nää jutut. tarkoitan nyt että me mennään kahdestaan tällaisille kaupunkilomille. Meidän pikkuiset on sen verran pikkuisia etten niiden kanssa lähde ulkomaille. Niiden kanssa mennään Ti-Ti Nalletaloon ja muumimaailmaan tänä vuonna. Ensi vuonna Kålmårdeniin ja sitten seur vuonna Legolandiin ja Rustiin Europa-Parkiin jne.
Mutta veetuttaa kun äijä ei myönnä olevansa käsi näissä asioissa, ei sen takia osoita kiinnostusta asiaa kohtaan ollenkaan. Sanoo ylimalkaisesti että ihan mihin vaan mennään. Sekin ärsyttää kun ei osoita kiinnostusta mihinkään, ihan sama onko Lontoo vai Praha...

Siinä tapauksessa varaat matkan koko perheelle, ja pakkaat miehen mukaan. Vähän se saattaa marista, mutta tuuppaa sille olut käteen niin johan hiljenee.

Joskus vaan (miesten kanssa usein/aina) pitää ottaa ohjat omiin käsiin, jotta saa hommat rullaamaan. Itselläni nimittäin mies, joka on aivan käsi remonttiasioissa. Mä olen meidän perheen remontti- ja kodinkonekorjausasiantuntija. :D

Kuulostaa ärsyttävältä! |O Ota se mukaan, mutta hoida sinä kaikki puhuminen. Ja käännä se sillein päin että sinä haluat harjoittaa omaa kielitaitoasi etkä sen vuoksi ettei se osaisi.

Yhteistyössä