Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Mulla oli streptokokkibakteerin aiheuttama "joku" käsissä. Oli ihan järkyttävän kipeät ja kamalan näköiset!!! Kaksi päivä itkin ja heiluttelin käsiäni, kun mitään en voinut tehdä/mihinkään koskea.. Antibiootti alkoi vaikuttaa parin päivän päästä.
Kolme kertaa kävin yksityisellä käsien kanssa, kun meinasi järki lähteä. Punoistusta ja näppyjä ilmestyi jo kasvoihikin tuolloin. Parhaan neuvon sain, kun kävin Turussa Pulssissa erään ihotauteihin erikoistuneen lääkärin luona. Hän käsksi hieroa käsidesiä monta kertaa päivässä käsiin. Tein niin ja kädet rauhoittui. Muutaman päivän päästä nahka irtosi käsistä ja sitten kynnet.
tuo on paha bakteeri kun pääsee jylläämään,mulla ei tehonnu antibiootti,joten saan varmaan voimakkaampaa.
Mulla oli ekaa ja toivottavasti vikaa kertaa. En tiedä mihin sitä kipua voisi verrata! Se oli helvetillistä! Kädet oli punaisen, paksun rakkomaisen maton peitossa :x Ennen kaikkea se meni hermoihin, kun kukaan ei ensin osannut kertoa, mistä johtuu ja sitten kun meni kasvoihi, niin...kamalaa! Onneksi käsistä ei huomaa yhtään, että mitä ovat kokeneet.