P
pihla77
Vieras
Oon syönyt puol vuotta clomeja(2 tabl. kerrallaan) ja teroluttia mutta silti munasolu ei irtoa... Lääkärit ei ymmärrä missä vika. Oisko kellään kokemusta, vinkkejä, toivoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei meinaa irrota :'( pco todettu!Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2005 klo 21:49 pihla77 kirjoitti:Oon syönyt puol vuotta clomeja(2 tabl. kerrallaan) ja teroluttia mutta silti munasolu ei irtoa... Lääkärit ei ymmärrä missä vika. Oisko kellään kokemusta, vinkkejä, toivoa?
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 11:38 tuplatutti kirjoitti:Eipä irronnut minullakaan. Kokeiltiin irrottaa piikeilläkin, mutta ei auttanut.
Koeputkihedelmöityshoidolla sitten munasolut viimein punktioitiin.
T: Tuplatutti
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 10:28 niny22 kirjoitti:Mulla on tulkintavaikeuksia ovistestien kanssa. Onko kokemusta voiko testi olla plussa vaikka viiva olis hiukan haaleampi?
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 10:28 niny22 kirjoitti:Mulla on tulkintavaikeuksia ovistestien kanssa. Ennen clomeja en saanut mitään viivoja testeihin eli silloin ei ainakaan ovista ollut. Clomien kanssa on viiva alkanut näkymään, mutta se ei koskaan ole yhtä vahva kuin kontrolliviiva, vaan hieman haaleampi. Lääkäri ei ole kertaakaan kontrolloinut veritestillä onko ovis tapahtunut vai ei. Kun olen saanut tikkuun melkein yhtä vahvan viivan kuin kontrolli, niin sitten seuraavana päivänä viiva on jo melkein häipynyt. Irrotuspiikkiä ei ole kokeiltu vielä. Inssit tuloksettomia. Onko kokemusta voiko testi olla plussa vaikka viiva olis hiukan haaleampi?