Epätoivoista yritystä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iikka

Vieras
Yritystä takana melkein 4 vuotta, mutta tuloksetta:(
Nyt olen syönyt Clomeja 4 kiertoa ja testaillut ovistikuilla ja nyt tässä kierrossa vihdoin sain kaksi viivaa näkyviin eli selvä ovulaatioa tapahtui.
Siitä viikon päästä alkoi runsas valkovuoto jota tuli aivan mielettömästi ei koskaan ennen ole tullut ja nyt kun kiertopäiviä on 29 /28-32 niin taas alkanut tulla valkovuotoa. Muita oireita oli viime viikolla kovia vihlaisu kipuja ala vatsassa ja jomotusta. Nyt nännit hiukan arat, mutta ei mitenkään pahasti.
Milloin kannattaisi testata? Pelkään että taas joudun ikäväkseni pettymään..

Onko muita joilla yhtäpitkä vauvattomuus takana ja onko noilla oireilla mitään toivoa raskaudesta?

Moikka!
Meillä tulee yritystä heinäkuussa kolme vuotta ja yksi lapsi on jo ennestään.Miä oon niin hätähinen testaamaa,et sinuna varmaa testaisin jo huomenna,mut nyt oon yrittäny opetella vähä malttamaa,on noita negoja sen verran monta jo tullut et ehkä mä joskus opin ettei kannata testata ennen ku menkat on monta päivää myöhässä."raskausoireita" mulla on ainaki viimeisen puolen vuoden aikana ollu joka kierrossa(lämmöt koholla,oksettaa,pissattaa,väsyttää...)mut ei toivoakaa raskautumisest tai sit menee niin aikasin kesken ettei testitkään pysy mukana.Mammaksin ovistesteil oon kyl oviksen bongannu ihan normaalisti sen kaks viikkoo ennen menkkojen alkua.

Mutta tsemppiä teille yritykseen.