Y
yks vaa
Vieras
Mun vauva on 4kk ja nukkuu päivisin tosi huonosti. On selvästi väsynyt, mutta nukkuu kerralla 30-45 minuuttia. Ja nukuttamiseen menee aika kauan, kun tuntuu että on ihan yliväsynyt. Olen yrittänyt nukuttaa uudestaan, kun herää mutta ei nukahda... Eikä ole hereillä kuin 1-2 tuntia, kun pitää päästä jo nukkumaan. Pidempään ei nuku missään, ei ulkona, ei liikkuvissa vaunuissa. Autossa en ole uskaltanut kokeilla, kun vihaa autossa olemista ja huutaa siellä vaan... Lisäksi on huono nukahtaja, nukutussessiot kestää 5-30 minuuttia, jonka jälkeen nukkuu sen 30 minuuttia : /
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Oletteko pystyneet tekemään asialle jotain? Mitä? Mä haluaisin päivään jotain rytmiä, nyt menee syklillä ylös, oleillaan, syödään, vaihdetaan vaippa, leikitään, nukutetaan ja nukutaan pätkä ja aloitetaan alusta. Pystyykö noihin päiväuniin jotenkin vaikuttamaan? Siitä olemme onnellisia, että yöt menee hyvin jo. Vauva nukkuu kahdella herätyksellä 20:30-06:30 pääasiassa
Mutta sitten siis haluaa ekoille päiväunille jo klo.08:00... Ja päiväunia ehtii kertyä noin viidet per päivä kaikkine nukutussessioineen.
Apuja?
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Oletteko pystyneet tekemään asialle jotain? Mitä? Mä haluaisin päivään jotain rytmiä, nyt menee syklillä ylös, oleillaan, syödään, vaihdetaan vaippa, leikitään, nukutetaan ja nukutaan pätkä ja aloitetaan alusta. Pystyykö noihin päiväuniin jotenkin vaikuttamaan? Siitä olemme onnellisia, että yöt menee hyvin jo. Vauva nukkuu kahdella herätyksellä 20:30-06:30 pääasiassa
Apuja?