Onko muita joiden vauvat nukkuvat usein 4-6h päikkäreitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piku81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piku81

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
1 655
0
36
Siis kun meillä nukutaan aika paljon noita pitkiä päiväunia ja vauva kohta 5kk. Ulkona nukkuu ja itsestä jo tuntuu et on kai tuolla nälkä. Nyt tanaan on mennyt 10.30 päikyille ja vielä siellä nukkuu. Käytiin vaunu kävevelyllä ja sit jäi vielä nukkumaan terassille. Nyt on alkanut lisäksi tulemaan tissiraivareita..joten siksi jotenkin hulissani et saako tarpeeksi ruokaa kun nukkuu noin pitkiä päikkyjä. jotenkin ei osaa rentoutua ja nauttia ajasta et nukkuu, vaan 3h jälkeen alkaa odottelemaan et heräis...

noh tuo 6 tuntia on jo mielestäni aika paljon.. mutta kyllä meillä molemmat lapset ovat alle vuoden ikäisenä nukkuneet 3-4 jopa 5 tuntia..
nyt tämä toinen lapsi, joka juuri puoli vuotias, on vasta hiljalleen oppinut kunnon päiväunille siis yli 2 tunnin unileen.

turhautti kun puoli vuotta meni vartin ja puolen tunnin pätkiä nukkuen.. ja aina tuli vain uudelleen väsy..

Vau, voisin olla kateellinen kun oma ei nuku juurikaan päiväunia. Mut tajuan kyllä et ei tossa ehkä osaa kuitenkaan rentoutua.

Miten se nukkuu öisin? Jos tavallaan onkin yö ja päivä sekaisin. Pisimmän unipätkänhän kuitenkin pitäisi sijoittua yöhön.

Meillä on nukkunu molemmat 6 tunnin unia ja vielä tuo vuosikas nukkuu vaunuissa ja unta on vetäny kuulaan jo reilu 2 tuntia. En olis huolissaan kyllä se herää ku nälkä tulee.

OK eli on muitakin. Siis kyllähän minä olen tyytyväinen et nukkuu, mut silti jotenkin olen aina huolissani tuosta syömisestä. Mulla on molemmat lapset olleet niin pieniä, et aina on joutunut seuraileen painoa, yms. Hienosti tää vauveli on kasvanut, mut silti jotenkin vaan aina sitä mietin. Mut kaipa tuo herää kun nälkä on : ) Pitäis tässä rueta tekeen lihapullia, niin arvaatte varmaan et heti herää, kun on koura taikinassa :D

Juu ja nukkuu ihan ok yöllä 21-8 ja 2 kertaa syö tuossa aikana yleensä 2 ja 5 tai 3 ja 6..

Yhteistyössä