muita joiden pitäisi laihduttaa n 5kg?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Oletko jo aloitttanut ja miten ajattelit hoidella nuo kilot pois?
Mulla jäi toisesta raskaudesta (aikaa jo 2,5v) eikä lähtenyt vaikka imetin 1,5v... sitten se laihdutuksen aloitus on vaan siirtynyt ja siirtynyt ja nyt tuntuu vaikealta saada itsestään mitään irti... kohtalotovereita?

Mun pitäs vielä laihtua sellanen 4kg niin olisin tavoitteessani. Nyt 7,5viikossa jo 11,5kg lähtenyt. Ja ei varmaan se suositeltavin keino käytössä,mutta mulle sopii,eli matalakalorisella dieetillä olen.
ja kilot kertyivät osa jo ennen lapsia,mutta suurin osa jäi toisen odotusajan jälkeen. (poika nyt 10kk)

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mulla jäi toisesta raskaudesta (aikaa jo 2,5v) eikä lähtenyt vaikka imetin 1,5v... sitten se laihdutuksen aloitus on vaan siirtynyt ja siirtynyt ja nyt tuntuu vaikealta saada itsestään mitään irti... kohtalotovereita?

täällä!!! Raskauskiloja jäi vaan muutama, mut nyt on tullut toset muutama lisää. Eli 5kg ois liikaa.

Minä laihdutin kuukaudessa tuon 5kg, kaloreita laskin tarkalleen.

Kaloreiden laskemisen avulla se onnistuu helposti.

Mulla siis tuon kuukauden aikana kalorivaje oli 28 000 ja painoa putosi 5 kg.

:wave:

Eilen aloitin terveellisemmät elämäntavat :D Elämäntapamuutos siis B) Siihen kuuluu vähemmän herkkuja (tänä vuonna en ole karkkia syönyt ja nyt lopetan sen pullan puputtamisenkin, mut en liian tiukka aio olla, koska se ei toimi), enemmän kasviksiia, vihanneksia, hedelmiä jne., suht säännölliset ruokailuajat ja lautasmalli käytössä ;) Ja sitten sitä liikuntaa! (Kyllä mä niitä kaloreitakin lasken, en nyt ihan tarkkaan, mut suunnilleen). Voisin alkaa taas kiloklubia käyttää.

Siinä olis mun reseptit :) Missähän ajassa ne 5kg lähtis? Mulla ei ylipainoa ole ja ne viimeiset 5kg:han on ne vaikeimmat saada pois ja kaikenlisäksi pitää ne pois :D

Tsemppiä teille muillekin :flower:

Mun pitäis laihduttaa kans! 2-5kg on tavoitteena pudottaa, vähän siitä riippuen miltä kroppa alkaa näyttämään kun liikuntakin kuuluu projektiin ruokavalion lisäks.

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:

paljon kaloreita per päivä?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailijaaaa:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:

paljon kaloreita per päivä?

Noin 1500 Kcal

Minä... Olen aloittanut pari viikkoa sitten. Paino vaan jämähtänyt samoihin lukemiin, enkä saa kiloakaan pois. Aivan suunnattoman ärsyttävää. Syön jo niin kevyesti kuin pystyn ja liikun aika paljon.

Kannattaa aina välillä, esim joka 3viikkoa, syödä hieman enemmän. En tarkoita mitään mässäilypäivää, vaan hieman isommat annokset esimerkiksi, tai eksta välipala. Auttaa ainakin minua kun tuntuu että paino jumittaa liian kauan..Sitten taas samalla ruokavaliolla kuin ennen jne. Tsemppiä!

laihtuminen lähes kokoajan mielessä,yritystä löytyy jä päätöksiä on tehty.päätökset loppuu yhtä nopeesti kun on tullutkin.että mä inhoon tätä.olen ostanut trampoliinin kuka tietää onko se hyvä tapa kuntoilla jos ei ole mahdollisuuksia lenkkeilyyn kun vasta illalla klo.20.00.
Tarttisin jonkun kaverin tähän 5kilon tavoitteeseeni,jotta en niin helposti luovuttaisi?

Mun pitäis saada vielä just joku 5 kg pois. Synnytyksen jälkeen saanut ihan hyvin kilot tippumaan: Kotiutuessa painoin 80kg, nyt tasan 4kk synnytyksestä ja painoa 66,5kg. Vielä se muutama kilo pois niin hyvä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Mun pitäis saada vielä just joku 5 kg pois. Synnytyksen jälkeen saanut ihan hyvin kilot tippumaan: Kotiutuessa painoin 80kg, nyt tasan 4kk synnytyksestä ja painoa 66,5kg. Vielä se muutama kilo pois niin hyvä on.

kuinka pitkä olet?

mun pitäis laihduttaa vielää 10 kiloa ainkin, mutta enmmänkin saa tippua.
Syön pienempiä annoksia ja pyöräilen tai sauvakävelen ( kohta aloitan taas uimisen) 2-3 kertaa viikossa vähintään

Kolme kiloa jos saisin pois olisin tyytyväinen. Olisin silloin normipainon alarajalla ja se ollisi hyvä.
Neljänkympin jälkeen tullut tuo muutama kiloa eikä tunnu tippuvan.

Yhteistyössä