Muita, joiden mielestä varattuihin miehiin/naisiin "sekaantuminen" on väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei muuten varmaan oo mitään itsetuhoisempaa, kuin kertoa täällä olevansa epävarma. :D

Entä sitten se, että mä kerron täällä avoimesti tosi paljon asioita itsestäni ja näytän pärstäkuviani? ;) Joku voi käyttää mun avoimmuutta mua vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Ei muuten varmaan oo mitään itsetuhoisempaa, kuin kertoa täällä olevansa epävarma. :D

toi on kyllä aika paha,mut voit olla ylpee itestäs et olit noin rohkee :D

Tällä palstalla harvoin kannattaa olla rehellinen :saint: :saint:

onko tää kokemuksen syvä rintaääni...? :whistle:

toi on kyllä aika paha,mut voit olla ylpee itestäs et olit noin rohkee :D

Tällä palstalla harvoin kannattaa olla rehellinen :saint: :saint:

Ehkäpä tuo kuitenkin riippuu pitkälti siitä asiasta mistä on rehellinen. :whistle: ;)

On ja ei, mua ei liikuta, mitä tällä palstalla musta ja mun elosta ja olosta sanotaan, mutta heikompia voi hirvittää, ja se on surullista.

se on hyvä,jokainen eläköön niinku parhaaksi näkee ja kokee!en minä ainakaan oo mikään toisia tuomitseen,mielipiteeni sanon ehkä turhanki hanakasti mut koitan ymmärtää ettei kaikki oo samaa mieltä...mut en onnistu :D

On ja ei, mua ei liikuta, mitä tällä palstalla musta ja mun elosta ja olosta sanotaan, mutta heikompia voi hirvittää, ja se on surullista.

Toi sun touhu vaikuttaa enemmän surulliselta ja epätoivoiselta kun monen muun.
Ja miten niin heikompia?
Se että sun touhu hirvittää tms, ei tarkoita että olis jotenkin heikko..
Oletko sä nyt sitten erityisen vahva ja "kova jätkä" kun kehtaat vehtaa varatun miehen kanssa, ja vielä kehuskella asialla?

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:

Ja miten niin heikompia?
Oletko sä nyt sitten erityisen vahva ja "kova jätkä" kun kehtaat vehtaa varatun miehen kanssa, ja vielä kehuskella asialla?

Mä en kyllä näe, että kehuskelu ja tilanteestaan kertominen olisi tässäkään yhteydessä mitään sukua toisilleen..

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
[

Ja miten niin heikompia?

Miten tää nyt sua niin kovasti kaivaa? Mä en oo ollu aikoihin surullinen, ja epätoivoinen en oo ollu koskaan. Mut on tehny vahvaksi ihan muut asiat, kuin varatun miehen kanssa vehtaaminen... ja tarkoitin, että kaikki ei uskalla palstalla kertoa rehellisesti asioistaan, kun pelkäävät saavansa paskaa niskaan.

[

se on hyvä,jokainen eläköön niinku parhaaksi näkee ja kokee!en minä ainakaan oo mikään toisia tuomitseen,mielipiteeni sanon ehkä turhanki hanakasti mut koitan ymmärtää ettei kaikki oo samaa mieltä...mut en onnistu :D

Me ollaan samassa junassa, en voi kans käsittää, etteikö joku olis mun kanssa samaa mieltä? :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mä olen sitä mieltä, että vaikka kuinka olisi sinkku, ei ole eettisesti oikein _tarkoituksella_ iskeä varattuja miehiä/naisia! Sille ei sitten taas mahda mitään, jos tietämättään on varatun kanssa. Ja kyllä, se puolisoaan pettävä osapuoli tekee vielä enemmän väärin, mutta sehän ei tarkoita, että se sinkkukaan toimisi moraalisesti oikein! :attn:

En ymmärrä, miksi pitää jahdata varattuja, vaikka sinkkujakin riittää ihan pilvin pimein. Pitäisi asettua sen petetyn vaimon/miehen asemaan ja kuvitella sama omalle kohdalle. Mielestäni sillä antaa hyväksyntänsä pettämiselle, jos auttaa jotain miestä tai naista pettämään puolisoaan. Ihmisellä on mun mielestä sinkkunakin jonkinlainen vastuu, nimittäin kunnioittaa toisten parisuhteita ja olla aiheuttamatta tarkoituksella mielipahaa. Mikäli petetyllä on perhe, myös lapset kärsivät tilanteesta! On äärimmäisen itsekästä etenkin vain seksin ja hetkellisen mielihyvän takia sekaantua toisten suhteisiin. Minua ainakin etoo tommoset vaimojaan pettävät miehet, en koskisi pitkällä tikullakaan :x

Mielipiteitä? :wave:
Aika harva nainen kai seksiä ihan pelkän seksin takia lähtee kenenkään kanssa harrastamaan? Kyllä siinä on rakkaudesta tai ihastumisesta kysymys jos varatun miehen/naisen kanssa sänkyyn montakin kertaa päädytään.
Ja tunteitaan ei voi ohjailla kukaan!!! Rakkaus on vielä vahvempi tunne kuin se kuuluisa äidinrakkaus.
Monesti naiset kerjäävät että heidän miehensä alkaisi pettää: he leikkaavat tukkansa lyhyeksi, lopettavat kaiken kaunistautumisen ja meikkaamisen, eivät pidä kroppaansa hyvässä kunnossa ja ajattelevat vain itseään ja vauvaansa. Elämän tosiasia numero 1: sitä saa mitä pyytää.

Alkuperäinen kirjoittaja tintti:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mä olen sitä mieltä, että vaikka kuinka olisi sinkku, ei ole eettisesti oikein _tarkoituksella_ iskeä varattuja miehiä/naisia! Sille ei sitten taas mahda mitään, jos tietämättään on varatun kanssa. Ja kyllä, se puolisoaan pettävä osapuoli tekee vielä enemmän väärin, mutta sehän ei tarkoita, että se sinkkukaan toimisi moraalisesti oikein! :attn:

En ymmärrä, miksi pitää jahdata varattuja, vaikka sinkkujakin riittää ihan pilvin pimein. Pitäisi asettua sen petetyn vaimon/miehen asemaan ja kuvitella sama omalle kohdalle. Mielestäni sillä antaa hyväksyntänsä pettämiselle, jos auttaa jotain miestä tai naista pettämään puolisoaan. Ihmisellä on mun mielestä sinkkunakin jonkinlainen vastuu, nimittäin kunnioittaa toisten parisuhteita ja olla aiheuttamatta tarkoituksella mielipahaa. Mikäli petetyllä on perhe, myös lapset kärsivät tilanteesta! On äärimmäisen itsekästä etenkin vain seksin ja hetkellisen mielihyvän takia sekaantua toisten suhteisiin. Minua ainakin etoo tommoset vaimojaan pettävät miehet, en koskisi pitkällä tikullakaan :x

Mielipiteitä? :wave:
Aika harva nainen kai seksiä ihan pelkän seksin takia lähtee kenenkään kanssa harrastamaan? Kyllä siinä on rakkaudesta tai ihastumisesta kysymys jos varatun miehen/naisen kanssa sänkyyn montakin kertaa päädytään.
Ja tunteitaan ei voi ohjailla kukaan!!! Rakkaus on vielä vahvempi tunne kuin se kuuluisa äidinrakkaus.
Monesti naiset kerjäävät että heidän miehensä alkaisi pettää: he leikkaavat tukkansa lyhyeksi, lopettavat kaiken kaunistautumisen ja meikkaamisen, eivät pidä kroppaansa hyvässä kunnossa ja ajattelevat vain itseään ja vauvaansa. Elämän tosiasia numero 1: sitä saa mitä pyytää.

Totta, tunteitaan ei voi ohjata mutta mitä niiden tunteiden "riivaamana" tekee, sitä voi ja pitää ohjata!
siinä suuri mutta ratkaiseva ero!
Ei tunteet ihmiseltä poista vastuuta mihinkään.
Kaikkihan me tunnetaan kaikenlaisia tunteita. Pitääkö samanlailla hyväksyä vihantunteissa tehdyt väkivallan teot: eiväthän ihmiset voi ohjailla tunteitaan?!?

Tiedän tasan tarkkaan 8 vuoden kokemuksella mitä on olla onneton varattu. Minulla on kaikki empatiat onnettomien varattomien puolella. Yllättävän moni parisuhde EI perustu aitoon rakkauteen, tai se ei ole ikinä kestänyt kovinkaan kauaa, liitot yleensä perustuvat rahaan, lapsiin tai yhteiskunnan odotuksiin, mikä tekee parisuhteista täysiä kulisseja. Ihmisten tosielämä on sitten jotain ihan muuta, kuten onnelliset hetket rakastajattaren luona kun kerran viikossa arkea pääsee pakoon.
Naisten virhe on siinä, että he kuvittelevat miestensä haluavan heitä, vaikka he lopettaisivat itsensä hoitamisen, lihoisivat, alkaisivat puhua vain lapselleen jne. jne.

Mun korvissa avioliitto kuulostaa lähinnä vitsiltä. Nytkin yks tuttu menossa naimisiin ja 2viikkoa ennen häitä otti muhun yhteyttä ja kertoi kuinka rakastunut on MUHUN. Ei vittu tätä touhua, mä vastasin et sen pitäs olla rakastunut siihen vaimoonsa eikä muhun....
Siinäkin taitaa lapsi olla se motiivi avioitua. =TÄYSIN MORAALITONTA AJATTELUA.
Muuten, jos haluatte testata että onko teillä pettävä mies niin ottakaa yhteys muhun. Mä en ole vielä ikinä nähnyt sellaista miestä jota mä en sais........oli se sitten varattu tai vapaa.

Älkääkä pelätkö, rakastelen VAIN sellaisen miehen kanssa jota aidosti ja vilpittömästi rakastan. EN MUIDEN.

Alkuperäinen kirjoittaja juuu juuuu:
Totta, tunteitaan ei voi ohjata mutta mitä niiden tunteiden "riivaamana" tekee, sitä voi ja pitää ohjata!
Kaikkihan me tunnetaan kaikenlaisia tunteita. Pitääkö samanlailla hyväksyä vihantunteissa tehdyt väkivallan teot: eiväthän ihmiset voi ohjailla tunteitaan?!?

näin.

No eihän se pettäjäkään petä välttämättä satuttaakseen toista, mutta silti kaikki ovat sitä mieltä, että pettäjä toimii väärin. Jos tarkoituksella menee iskemään jonkun, jonka tietää olevan varattu niin kyllä musta tuntuu, että silloin on nimenomaan tarkoituksena satuttaa sitä pettäjän kumppania. En ymmärrä, miksi pitäisi olla varattujen kanssa, jos vapaitakin on tarjolla? Miksi toimia missään tilanteessa niin, että se loukkaa jotakuta jos ei kerran ole pakko?! Tämä viimeinen kysymys on hyvin oleellinen :attn:

[/quote]

JOS VAPAITAKIN ON TARJOLLA. Hyvät miehet on homoja tai varattuja!
ELi hyviä vapaita EI ole tarjolla. Sen takia odotankin vain että varatut vapautuu ja puoliso kuolee/jätetään tai jättää.
Itse en pysy vapaana kahta viikkoa kauempaa koska ottajia on niin paljon. Eli vapaana pysyvät vain vajaat yksilöt, joissa on VIKAA.

[

Kaikkihan me tunnetaan kaikenlaisia tunteita. Pitääkö samanlailla hyväksyä vihantunteissa tehdyt väkivallan teot: eiväthän ihmiset voi ohjailla tunteitaan?!?[/quote]

TOTTA. MUTTA OLETKO LUKENUT RAAMATUN MISSÄ KERROTAAN ETTÄ SE MITÄ AJATTELEE TAI MITÄ TEKEE ON IHAN YHTÄLAILLA VÄÄRIN JA PETTÄMISTÄ?
Ei se teko tee yleensä asiasta muuta kuin korkeintaan julkisen. Pettäminen tapahtuu aivoissa. Ja naida voi pettämättäkin. Seksi on fyysinen suoritus. Pettäminen on henkinen TEKO. Ja se voi olla pelkästään ajatuksissa.

Minun eksääni vikiteltiin, vaikka oli minusta tietoinen. Tapasimme kerran yhteisissä illanistujaisissa ja kyseinen nainen oli kiukkuinen sen takia. Lähenteli jopa silmieni edessä, mutta eksäni sanoi että tekee kaikille niin ja pistettiin alkoholin piikkiin (eli eksänikin alkoi pikku hiljaa osallistua leikkiin...) Sitten nainen oli että: "Minusta tuntuu että X (eli minä, tyttöystävä) vihaa minua." Öö, okei? :D Ehdittiin vain kaksi sanaa vaihtamaan enkä mielestäni epäkohtelias ollut. Hän sanoi niin eksälleni. Puoli vuotta myöhemmmin päätyivät suutelemaan ja toisen luokse yöksi (naisen). En tiedä kumpi teki aloitteen, mutta eksän käytös oli heti kylmä ja salaileva sen yön jälkeen. Hän vaikutti tuntevan syyllisyyttä. Kuulin asiasta eron jälkeen ystävältä, että tämä oli eron takana. Ovat olleet yhdessä tapahtumasta lähtien. Valehteli viimeiseen asti, ettei toista ollut.
Kuulin huhun, että nainen on ennenkin varattuja iskenyt ja onnistunu "viemään" toisen miehen. Kuinka pahasti on pitänyt saada elämältä tai joltakin siipeen, että tekee tietoisesti varattujen iskemistä? Tuntuuko se niin ihanalta, kun itsetunto kohoaa varatun miehen iskemisestä? En tiedä, en ole ikinä varattua tarkoituksella yrittänyt ja toivottavasti en ikinä yritäkään. Säälin tuollaisia naisia... Kuitenkin kantani on, että säälittävää touhua tuo varattujen miesten iskeminen. Tunteita voi olla, jotka ottavat vallan. Eihän ihastumiselle voi mitään. MYönnän, että olen ollut pari kertaa ihastunut varattuun, mutta en kestäisi, jos menisin jonkun suhteen väliin. Olen sitten pyrkinyt välttämäään ihastumisen syventymistä ja olen onneksi onnistunut. Ilmeisesti en omaa niin huonoa itsetuntoa, vaikka masennuksesta kärsin (ero pakottanut hoitamaan sairautta taas). Saattaa käydä niin, että eksäni pettää häntäkin kun huuma heikkenee, tai nainen häntä (elleivät toisiaan?). Ei ole minun asiani onneksi nähdä.

Yhteistyössä