Mä olen sitä mieltä, että vaikka kuinka olisi sinkku, ei ole eettisesti oikein _tarkoituksella_ iskeä varattuja miehiä/naisia! Sille ei sitten taas mahda mitään, jos tietämättään on varatun kanssa. Ja kyllä, se puolisoaan pettävä osapuoli tekee vielä enemmän väärin, mutta sehän ei tarkoita, että se sinkkukaan toimisi moraalisesti oikein! :attn:
En ymmärrä, miksi pitää jahdata varattuja, vaikka sinkkujakin riittää ihan pilvin pimein. Pitäisi asettua sen petetyn vaimon/miehen asemaan ja kuvitella sama omalle kohdalle. Mielestäni sillä antaa hyväksyntänsä pettämiselle, jos auttaa jotain miestä tai naista pettämään puolisoaan. Ihmisellä on mun mielestä sinkkunakin jonkinlainen vastuu, nimittäin kunnioittaa toisten parisuhteita ja olla aiheuttamatta tarkoituksella mielipahaa. Mikäli petetyllä on perhe, myös lapset kärsivät tilanteesta! On äärimmäisen itsekästä etenkin vain seksin ja hetkellisen mielihyvän takia sekaantua toisten suhteisiin. Minua ainakin etoo tommoset vaimojaan pettävät miehet, en koskisi pitkällä tikullakaan :x
Mielipiteitä? :wave: