varattu on varattu ja vapaa on vapaa.vaikka kuinka asiaa pyörittelis ni sen mukaan eletään kumpi on!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Musta tuntuu, että tää aihe on käsitelty aieminkin palstalla ap:n toimesta. Tai ainakin keskustelu oli pitkälti samanlainen. Mikäs siinä, voihan siitä keskustella.Mutta pelkästään sen takia, että jonkun/joidenkin mielestä syy on pettäjän, ei kannata vetää johtopäätöksiä muiden moraalista ja empatiakyvystä. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Saako rakastumisen varjolla tehdä mitä vaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Saako rakastumisen varjolla tehdä mitä vaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Niin mutta Tytsi.
Se, joka pettää. Halutessaan pettää. Löytää kyllä sen, kenen kanssa pettää.
Vaikka yksi kieltäytyisikin lojaaliudesta puolisoa kohtaan.
Syy on pettäjän. Eikö vaan?
(Paitsi kun yseessä on ystävän puoliso. Silloin myös se toinen osapuoli syyllistyy petturuuteen)
Totta kai pettäjä löytää aina jonkun, jonka kanssa pettää: jonkun itsekeskeisen ihmisen, joka ei välitä siitä, että mies pettää ja loukkaa vaimoaan. Varsinainen vastuu ja syy on kyllä pettäjän, mutta se kolmas osapuoli on mun mielestä myös itsekäs, säälittävä ja välinpitämätön ja tekee jossain määrin myös väärin..mielestäni toisen ihmisen loukkaaminen on väärin, etenkin kun sen tekee turhan takia, miksi auttaa tommosta idiootti-miestä pettämään ja satuttamaan vaimoaan? Sillehän en mitään voi, jos joku muu sen pettäjän kanssa vehtailee, mutta ainakin voin pitää huolen siitä, että minä en ole se joku. Mä olen jollain tasolla sitä mieltä, että sellainen ihminen, joka auttaa toista pettämään, myös hyväksyy jollakin tavalla sen pettämisen.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tytsi, oletko ajatellut että se pettäjä voi ns.hyväksikäyttää myös sitä kolmetta osapuolta? Että kolmas osapuoli voi olla henkisesti siinä jamassa, että asiat vain pääsee luisumaan siihen suuntaan. Mulla olisi tästä hyvä esimerkki, mutta jätän sanomatta yleisellä palstalla. Asiat eivät todellakaan ole mustavalkoisia, ei vaikka minäkin joskus niin luulin.
Ei tarvitse toki päähän taputella, mutta vastuu pettämisestä on silti pettäjän. Hän itse on vastuussa suhteestaan.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Musta tuntuu, että tää aihe on käsitelty aieminkin palstalla ap:n toimesta. Tai ainakin keskustelu oli pitkälti samanlainen. Mikäs siinä, voihan siitä keskustella.Mutta pelkästään sen takia, että jonkun/joidenkin mielestä syy on pettäjän, ei kannata vetää johtopäätöksiä muiden moraalista ja empatiakyvystä. :saint:
Ei se asia niin mustavalkoinen ole, että ainoastaan se pettäjä on tehnyt väärin ja se kolmas osapuoli ansaitsee jotain päähäntaputtelua.
Sulla jäi tärkeä pointti huomaamatta, mutta samapa se. :saint: Halusin vain heittää ilmaan vielä yhden näkökulman.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tytsi, oletko ajatellut että se pettäjä voi ns.hyväksikäyttää myös sitä kolmetta osapuolta? Että kolmas osapuoli voi olla henkisesti siinä jamassa, että asiat vain pääsee luisumaan siihen suuntaan. Mulla olisi tästä hyvä esimerkki, mutta jätän sanomatta yleisellä palstalla. Asiat eivät todellakaan ole mustavalkoisia, ei vaikka minäkin joskus niin luulin.
Minusta on mustavalkoista ajatella, että sillä sinkulla ei ole minkäänlaista vastuuta tekemisistään ja, että se sinkku ei tee missään mielessä mitään väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Niin mutta Tytsi.
Se, joka pettää. Halutessaan pettää. Löytää kyllä sen, kenen kanssa pettää.
Vaikka yksi kieltäytyisikin lojaaliudesta puolisoa kohtaan.
Syy on pettäjän. Eikö vaan?
(Paitsi kun yseessä on ystävän puoliso. Silloin myös se toinen osapuoli syyllistyy petturuuteen)
Totta kai pettäjä löytää aina jonkun, jonka kanssa pettää: jonkun itsekeskeisen ihmisen, joka ei välitä siitä, että mies pettää ja loukkaa vaimoaan. Varsinainen vastuu ja syy on kyllä pettäjän, mutta se kolmas osapuoli on mun mielestä myös itsekäs, säälittävä ja välinpitämätön ja tekee jossain määrin myös väärin..mielestäni toisen ihmisen loukkaaminen on väärin, etenkin kun sen tekee turhan takia, miksi auttaa tommosta idiootti-miestä pettämään ja satuttamaan vaimoaan? Sillehän en mitään voi, jos joku muu sen pettäjän kanssa vehtailee, mutta ainakin voin pitää huolen siitä, että minä en ole se joku. Mä olen jollain tasolla sitä mieltä, että sellainen ihminen, joka auttaa toista pettämään, myös hyväksyy jollakin tavalla sen pettämisen.
Ei.
Ei kyse silloin ole siitä että haluaisi satuttaa jotakuta vaan siitä, että haluaa toisen ihan liki ja nauttia. Tyydyttää tarpeensa. Ovat ne sitten seksuaalisia tai romantiikankaipuuta...
Ei sitä tehdä sen kolmannen osapuolen vuoksi.
Mä olen pettänyt. Mä olen pettänyt myös ystävää. Ja tiedän sen vääräksi. En hyväksy. Ystävä siitä ei tiedä, eikä saakaan tietää. Minä tiédän. Aina. Sitä ei unohda.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Toisaalta mua kyl ehkä ällöttäs tyyppi, joka vehtailee vaimonsa seläntakana, enkä haluis olla mukana semmosessa. Vaikea uskoa, et semmonen mies ois niin ihana, et semmoseen rakastuis. Mutta sitten taas sekin, että rakastuminen on myös kemiallinen reaktio.
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Toisaalta mua kyl ehkä ällöttäs tyyppi, joka vehtailee vaimonsa seläntakana, enkä haluis olla mukana semmosessa. Vaikea uskoa, et semmonen mies ois niin ihana, et semmoseen rakastuis. Mutta sitten taas sekin, että rakastuminen on myös kemiallinen reaktio.
tää on mulle se syy miks en toiseks naiseks rupeis,ja se etten itse pystyis sit arvostaan itteeni.Mulle ei syynä ole se että voi kun sen vaimolle tulee pahamieli,joo onhan se tympeetä mut en mä tuntemattomia niin kovasti mieti kumminkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Toisaalta mua kyl ehkä ällöttäs tyyppi, joka vehtailee vaimonsa seläntakana, enkä haluis olla mukana semmosessa. Vaikea uskoa, et semmonen mies ois niin ihana, et semmoseen rakastuis. Mutta sitten taas sekin, että rakastuminen on myös kemiallinen reaktio.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sulla jäi tärkeä pointti huomaamatta, mutta samapa se. :saint: Halusin vain heittää ilmaan vielä yhden näkökulman.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tytsi, oletko ajatellut että se pettäjä voi ns.hyväksikäyttää myös sitä kolmetta osapuolta? Että kolmas osapuoli voi olla henkisesti siinä jamassa, että asiat vain pääsee luisumaan siihen suuntaan. Mulla olisi tästä hyvä esimerkki, mutta jätän sanomatta yleisellä palstalla. Asiat eivät todellakaan ole mustavalkoisia, ei vaikka minäkin joskus niin luulin.
Minusta on mustavalkoista ajatella, että sillä sinkulla ei ole minkäänlaista vastuuta tekemisistään ja, että se sinkku ei tee missään mielessä mitään väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:No eivät kaikki noin toimi. Ja tuskin se varattu ihminen kesken seksin sitä totuutta paljastaa, yleensä asia tulee ilmi jo ennen sitä..jos tulee ollenkaan.
Liha on heikkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Toisaalta mua kyl ehkä ällöttäs tyyppi, joka vehtailee vaimonsa seläntakana, enkä haluis olla mukana semmosessa. Vaikea uskoa, et semmonen mies ois niin ihana, et semmoseen rakastuis. Mutta sitten taas sekin, että rakastuminen on myös kemiallinen reaktio.
![]()
Miksi pitäisi rakastua?
Mutta oletko ajatellut, että ehkä se vaimokin vehtailee miehen selän takana.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Tytsi.
Loukkaako se, kun se ei milloinkaan paljastu?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Tytsi.
Loukkaako se, kun se ei milloinkaan paljastu?
Mistä sitä voi tietää, tuleeko se jotakin kautta esille? Kyllä se on ihan yhtä väärin, vaikka se petetty ei asiasta tietäisikään. Kaikista eniten halveksin pettäjää, joka ei ikinä kerro petoksestaan vaan jatkaa suhdetta ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut..tällöin ei anna sille petetylle osapuolelle mahdollisuutta päättää, haluaako hän jatkaa suhdetta vai ei, itsekästä. Mä haluaisin ehdottomasti tietää, jos mua petettäis.